Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
CBF imin gözünü seveyim..
Kafami karistiracak hicbirsey yok..
Hersey ilk bakista anlasiliyor.. :cherry:



CBR ler sizin olsun... :)
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
Ayrıca bugün muayenesini yaptırdım motorun, maalesef ruhsata şase no'nun tek bir karakterini yanlış yazmışlar, ek-1 kağıdı ile geçebildim. merak ettiğim tescil şubesinde benden ruhsat parası alacaklar mı acaba. kendi yaptıkları hatanın cezasını biz çekiyoruz.

Malesef çok haklısın,bu sıkıntıları yaşayan bir çok insan var, "eeeeeee BURASI İSTANBUL".Bu gibi problemler, eskiden aracın kayıtlı olduğu trafik tescil şubesinde dosyalarda bulunan "trafik sicil kaydının" online sisteme yüklenmesi esnasında yapılan hatalardan kaynaklanıyor.Online sistem çok güzel bir uygulama herşey şeffaf fakat Cemal Gürsel paşamın da belirttiği gibi "Garb zihniyetiyle araba yaptık,şark zihniyetiyle benzin koyduk", dolayısıyla yolda kaldık.Sisteme giriş yapan geri zekalı memur(diğer taraftan binlerce klasörün üzerine yıkıldığı zavallı memur) adam gibi kontrol etmediği için vatandaş mağdur oluyor.Herzaman olduğu gibi kamu kurumları da vatandaşın mağduriyetini önemsemiyor çünkü malesef ülkemizde vatandaşın haklarını korumak bir devlet politikası haline gelemedi.Neyse çok uzattım,

Akıllara zarar araç satışımı anlatayım.Vergilerini hiç aksatmayan ben, aracın satış bedelini tahsil ederek elimde 2 gün önce alınmış borcu yoktur kağıdıyla alıcı ile birlite notere gittim.Noterde ne deseler iyi?? Aracın trafik cezası var!!! Nasıl yani,internette de görünmüyor.Evet zaten bugün işlenmiş :) Buraya kadar problem yok.Trajedi bundan sonra başlıyor.Trafiğe gittik,ne cezası memur bey,ne zaman nerde hiç hatırlamıyorum???? Cezam 2 adet park ihlali-2006 senesinden kalma!!! faiziyle birlikte 300 TL(cezalar 49+49) !!! Biliyoz ya hemen itiraz ettim; "bana tebliğ edilmedi" :p Evet beyefendi ruhsat adresinize gelmiş belirtilen adreste bulunamamışsınız!!!???!!! (Şerefsiz postacı) Ya satışı dün yapsaydım? Yeni sahibine girerdi.O naapcak? mahkemeye vercek.İyi de memur bey 2010 yılındayız bu ceza 2006 yılına ait nasıl bugün işlenir? Cevap; "online sisteme geçildi" Bugün mü geçildi?? Hadi kardeşim bütün gün senle mi uğraşcam,sıradakiii!! Uğraşcan tabi vatandaşım ben işin ne!! dedim Amirine gittim; güzelce anlattı,itiraz dedi,mahkeme dedi 1-2 ay dedi,lanet olsun dedim,290 TL bayıldım notere gittik,haydi yapalım şu satışı yokkk!!!! neden? aracın ruhsatında yazan koltuk sayısını sisteme giren memurcuk koltuk sayısını girmeye ÜŞENMİŞ.Sistemden trafiğe mail atıldı,1 saat bekledik cevap yok ama hırslıyız satışı o gün bitircez,trafiğe koşturduk,yarım saatte hallettik.Koştur baba koştur notere haydi yapalım şu satışı yokkk!!!! neden? Bizim aynı GERİ ZEKALI MEMUR şasi numarasının bir rakamını yanlış girmiş,nolcek?? satış yapamayız, trafik şubenin yolları taşlı...Koştur baba koştur karakolda dellendim başladım bağırmaya "siz benle dalga mı geçiyosuz" diye.Trafik şube müdürüne çıktım,durumu anlattım,haklısınız mağdur olmuşsunuz dedi bir kaç telefon etti."Beyefendi bu işin oluru ruhsatın yenilenmesi,bu şekilde sistem de düzeltilebilir.Aksi halde sisteme düzeltme yapmamız yasal olmaz prosedür bu şekilde artık esas alınan online sicil kaydı dedi.
Bundan sonraki süreç; muayene istasyonundan şasi nu. tespiti yaptırıp(EK-1 15 TL) trafiğe düzeltme için başvuru.Yeni ruhsat çıktı ertesi gün(100 küsür TL) ve en nihayetinde satışı gerçekleştirebildim.

Düzenli olarak vergilerini ödeyen muayenesini yaptıran,adli sicili temiz bir vatandaş olarak benim ne suçum vardı söyler misiniz?? Bana tebliğ edilmeyen 4 yıl öncesinden 2 ceza ve 2006 dan sonra 3 defa aracıma temiz kağıdı aldım.İnternetten kaç defa kontrol ettim borc/ceza yok diye bu nasıl iş? Kim koruyacak hakkımızı,harcadığımız zamanı ve parayı kim telafi edecek bilen biri varsa açıklasın biz de aydınlanalım.
Aklıma geldi yine o gün kayış sıyırdı biraz uzattım galiba :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
@ fernando

sende baya şeyler atlatmışsın arkadaşım ya gerçekten bir başkası olsa memurlardan birine yapışırdı sanırım...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
CBF imin gözünü seveyim..
Kafami karistiracak hicbirsey yok..
Hersey ilk bakista anlasiliyor.. :cherry:



CBR ler sizin olsun... :)

Benim kafam karıştı, çok fazla gösterge var bunda Remzi.:silent::p

Malesef çok haklısın,bu sıkıntıları yaşayan bir çok insan var, "eeeeeee BURASI İSTANBUL".Bu gibi problemler, eskiden aracın kayıtlı olduğu trafik tescil şubesinde dosyalarda bulunan "trafik sicil kaydının" online sisteme yüklenmesi esnasında yapılan hatalardan kaynaklanıyor.Online sistem çok güzel bir uygulama herşey şeffaf fakat Cemal Gürsel paşamın da belirttiği gibi "Garb zihniyetiyle araba yaptık,şark zihniyetiyle benzin koyduk", dolayısıyla yolda kaldık.Sisteme giriş yapan geri zekalı memur(diğer taraftan binlerce klasörün üzerine yıkıldığı zavallı memur) adam gibi kontrol etmediği için vatandaş mağdur oluyor.Herzaman olduğu gibi kamu kurumları da vatandaşın mağduriyetini önemsemiyor çünkü malesef ülkemizde vatandaşın haklarını korumak bir devlet politikası haline gelemedi.Neyse çok uzattım,

Akıllara zarar araç satışımı anlatayım.Vergilerini hiç aksatmayan ben, aracın satış bedelini tahsil ederek elimde 2 gün önce alınmış borcu yoktur kağıdıyla alıcı ile birlite notere gittim.Noterde ne deseler iyi?? Aracın trafik cezası var!!! Nasıl yani,internette de görünmüyor.Evet zaten bugün işlenmiş :) Buraya kadar problem yok.Trajedi bundan sonra başlıyor.Trafiğe gittik,ne cezası memur bey,ne zaman nerde hiç hatırlamıyorum???? Cezam 2 adet park ihlali-2006 senesinden kalma!!! faiziyle birlikte 300 TL(cezalar 49+49) !!! Biliyoz ya hemen itiraz ettim; "bana tebliğ edilmedi" :p Evet beyefendi ruhsat adresinize gelmiş belirtilen adreste bulunamamışsınız!!!???!!! (Şerefsiz postacı) Ya satışı dün yapsaydım? Yeni sahibine girerdi.O naapcak? mahkemeye vercek.İyi de memur bey 2010 yılındayız bu ceza 2006 yılına ait nasıl bugün işlenir? Cevap; "online sisteme geçildi" Bugün mü geçildi?? Hadi kardeşim bütün gün senle mi uğraşcam,sıradakiii!! Uğraşcan tabi vatandaşım ben işin ne!! dedim Amirine gittim; güzelce anlattı,itiraz dedi,mahkeme dedi 1-2 ay dedi,lanet olsun dedim,290 TL bayıldım notere gittik,haydi yapalım şu satışı yokkk!!!! neden? aracın ruhsatında yazan koltuk sayısını sisteme giren memurcuk koltuk sayısını girmeye ÜŞENMİŞ.Sistemden trafiğe mail atıldı,1 saat bekledik cevap yok ama hırslıyız satışı o gün bitircez,trafiğe koşturduk,yarım saatte hallettik.Koştur baba koştur notere haydi yapalım şu satışı yokkk!!!! neden? Bizim aynı GERİ ZEKALI MEMUR şasi numarasının bir rakamını yanlış girmiş,nolcek?? satış yapamayız, trafik şubenin yolları taşlı...Koştur baba koştur karakolda dellendim başladım bağırmaya "siz benle dalga mı geçiyosuz" diye.Trafik şube müdürüne çıktım,durumu anlattım,haklısınız mağdur olmuşsunuz dedi bir kaç telefon etti."Beyefendi bu işin oluru ruhsatın yenilenmesi,bu şekilde sistem de düzeltilebilir.Aksi halde sisteme düzeltme yapmamız yasal olmaz prosedür bu şekilde artık esas alınan online sicil kaydı dedi.
Bundan sonraki süreç; muayene istasyonundan şasi nu. tespiti yaptırıp(EK-1 15 TL) trafiğe düzeltme için başvuru.Yeni ruhsat çıktı ertesi gün(100 küsür TL) ve en nihayetinde satışı gerçekleştirebildim.

Düzenli olarak vergilerini ödeyen muayenesini yaptıran,adli sicili temiz bir vatandaş olarak benim ne suçum vardı söyler misiniz?? Bana tebliğ edilmeyen 4 yıl öncesinden 2 ceza ve 2006 dan sonra 3 defa aracıma temiz kağıdı aldım.İnternetten kaç defa kontrol ettim borc/ceza yok diye bu nasıl iş? Kim koruyacak hakkımızı,harcadığımız zamanı ve parayı kim telafi edecek bilen biri varsa açıklasın biz de aydınlanalım.
Aklıma geldi yine o gün kayış sıyırdı biraz uzattım galiba :)

Vay anam vay, gel de sinir hastası olma şimdi..
Benzer şekilde yine eski motorlarımdan birinde satış yaparken vergi dairesinde o sene sıfır almış olduğum 125cc motora ait 300 küsür lira ödenmemiş bandrol borcu çıkmıştı. Meğer benim motora verilmeden önce bu plaka Bim marketlerine ait bir kamyona aitmiş ve kayıtlarda halen o şekilde görünüyormuş. Benim elimde ruhsat var ama; gel de işin içinden çık..
Neyse, senin de dediğin gibi 1 günlük bayağı bir koşturmacanın ardından hallettim işimi ama, sahiden de kendi kabahatin olmadan, köhnemiş devlet dairesi işleyişi yüzünden harcadığın zaman ve stresin sinir bozukluğu zoruna gidiyor insanın.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Malesef çok haklısın,bu sıkıntıları yaşayan bir çok insan var, "eeeeeee BURASI İSTANBUL".Bu gibi problemler, eskiden aracın kayıtlı olduğu trafik tescil şubesinde dosyalarda bulunan "trafik sicil kaydının" online sisteme yüklenmesi esnasında yapılan hatalardan kaynaklanıyor.Online sistem çok güzel bir uygulama herşey şeffaf fakat Cemal Gürsel paşamın da belirttiği gibi "Garb zihniyetiyle araba yaptık,şark zihniyetiyle benzin koyduk", dolayısıyla yolda kaldık.Sisteme giriş yapan geri zekalı memur(diğer taraftan binlerce klasörün üzerine yıkıldığı zavallı memur) adam gibi kontrol etmediği için vatandaş mağdur oluyor.Herzaman olduğu gibi kamu kurumları da vatandaşın mağduriyetini önemsemiyor çünkü malesef ülkemizde vatandaşın haklarını korumak bir devlet politikası haline gelemedi.Neyse çok uzattım,

Akıllara zarar araç satışımı anlatayım.Vergilerini hiç aksatmayan ben, aracın satış bedelini tahsil ederek elimde 2 gün önce alınmış borcu yoktur kağıdıyla alıcı ile birlite notere gittim.Noterde ne deseler iyi?? Aracın trafik cezası var!!! Nasıl yani,internette de görünmüyor.Evet zaten bugün işlenmiş :) Buraya kadar problem yok.Trajedi bundan sonra başlıyor.Trafiğe gittik,ne cezası memur bey,ne zaman nerde hiç hatırlamıyorum???? Cezam 2 adet park ihlali-2006 senesinden kalma!!! faiziyle birlikte 300 TL(cezalar 49+49) !!! Biliyoz ya hemen itiraz ettim; "bana tebliğ edilmedi" :p Evet beyefendi ruhsat adresinize gelmiş belirtilen adreste bulunamamışsınız!!!???!!! (Şerefsiz postacı) Ya satışı dün yapsaydım? Yeni sahibine girerdi.O naapcak? mahkemeye vercek.İyi de memur bey 2010 yılındayız bu ceza 2006 yılına ait nasıl bugün işlenir? Cevap; "online sisteme geçildi" Bugün mü geçildi?? Hadi kardeşim bütün gün senle mi uğraşcam,sıradakiii!! Uğraşcan tabi vatandaşım ben işin ne!! dedim Amirine gittim; güzelce anlattı,itiraz dedi,mahkeme dedi 1-2 ay dedi,lanet olsun dedim,290 TL bayıldım notere gittik,haydi yapalım şu satışı yokkk!!!! neden? aracın ruhsatında yazan koltuk sayısını sisteme giren memurcuk koltuk sayısını girmeye ÜŞENMİŞ.Sistemden trafiğe mail atıldı,1 saat bekledik cevap yok ama hırslıyız satışı o gün bitircez,trafiğe koşturduk,yarım saatte hallettik.Koştur baba koştur notere haydi yapalım şu satışı yokkk!!!! neden? Bizim aynı GERİ ZEKALI MEMUR şasi numarasının bir rakamını yanlış girmiş,nolcek?? satış yapamayız, trafik şubenin yolları taşlı...Koştur baba koştur karakolda dellendim başladım bağırmaya "siz benle dalga mı geçiyosuz" diye.Trafik şube müdürüne çıktım,durumu anlattım,haklısınız mağdur olmuşsunuz dedi bir kaç telefon etti."Beyefendi bu işin oluru ruhsatın yenilenmesi,bu şekilde sistem de düzeltilebilir.Aksi halde sisteme düzeltme yapmamız yasal olmaz prosedür bu şekilde artık esas alınan online sicil kaydı dedi.
Bundan sonraki süreç; muayene istasyonundan şasi nu. tespiti yaptırıp(EK-1 15 TL) trafiğe düzeltme için başvuru.Yeni ruhsat çıktı ertesi gün(100 küsür TL) ve en nihayetinde satışı gerçekleştirebildim.

Düzenli olarak vergilerini ödeyen muayenesini yaptıran,adli sicili temiz bir vatandaş olarak benim ne suçum vardı söyler misiniz?? Bana tebliğ edilmeyen 4 yıl öncesinden 2 ceza ve 2006 dan sonra 3 defa aracıma temiz kağıdı aldım.İnternetten kaç defa kontrol ettim borc/ceza yok diye bu nasıl iş? Kim koruyacak hakkımızı,harcadığımız zamanı ve parayı kim telafi edecek bilen biri varsa açıklasın biz de aydınlanalım.
Aklıma geldi yine o gün kayış sıyırdı biraz uzattım galiba :)

valla kardeş geçmiş olsun türkiyemin güzel memurları, gerçi onlardada suç yok, suç işlemeyen bu sistemde. benimde eski motorumu satarken benzer şeyler başıma geldi, ülkemde her şey dert maalesef...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:03 ----------

Foto ya bak Fotoya :p


cakalaz karadeniz çevre yolundada gazlamak keyifli oluyordur, asfaltı bayağı kaliteli görünüyor...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sorma Sorma; Cok kalitelidir :) O Kadar kaliteli ki ; bircok bölümde yol engebeli olduğundan direksiyonu iyi tutmak gerekiyor...
Yalnız Yine de asfalt olması, motoru yormaması nedeniyle seviyorum karadeniz sahilyolunu :)

İlkaaaaaaaaaayyy ; kank ah be keske orda olsam :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yahu arkadaslar Dizliklerim deponun sağ ve solunda cok ince cizikler olusturuyor :sunny: Nası önleyeceğiz bunu ? ::sluu::

Bu arada hosunuza gidecek bir Fotoğraf daha :)

 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hoşgeldin dostum, motorun hayırlı olsun, kazasız belasız İnşallah.
Motor ne renk bu arada, plaka GS mi?
Benim eski makinayı satın alan arkadaş foruma gelecek mi onu merak ediyorum da. :)

SENİN GS PLAKA SANIRIM BENDEKİ DOSTUM...

Foruma hoşgeldin ve hayırlı olsun arkadaşım. :) Motoru Gediz'den sen aldın demek.

Çok emeğim var benim o makinada; neredeyse 3 sene ve 26 bin kilometre kadar.
Çocuğummuş gibi duygusal bir bağ oluşmuştu artık aramızda diyebilirim. :)

Ne taraftasın? Bir buluşmada görüşebilirsek sevinirim.

Bu arada kafana takılan herhangi birşey olursa ben buradayım ve her türlü yardımcı olmaya çalışırım.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 ----------

Yahu arkadaslar Dizliklerim deponun sağ ve solunda cok ince cizikler olusturuyor :sunny: Nası önleyeceğiz bunu ? ::sluu::

Bu arada hosunuza gidecek bir Fotoğraf daha :)


Alternatifler :

Dizlik takmayacaksın,
Motosiklet pantolonu giyeceksin,
Dizliği pantolonun içine giyeceksin,
Deponun yanlarını kaplayan geniş lastik tank pedlerden alacaksın,
Bir de dizliklerin çizen kısımlarına kağıt bant yapıştırmayı deneyebilirsin belki.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ne taraftasın? Bir buluşmada görüşebilirsek sevinirim.

bizi çağırma zaten kendi motorunu buldun ya dışla hemen :p

Yahu arkadaslar Dizliklerim deponun sağ ve solunda cok ince cizikler olusturuyor :sunny: Nası önleyeceğiz bunu ? ::sluu::

Alternatifler :

Dizlik takmayacaksın,
Motosiklet pantolonu giyeceksin,
Dizliği pantolonun içine giyeceksin,
Deponun yanlarını kaplayan geniş lastik tank pedlerden alacaksın,
Bir de dizliklerin çizen kısımlarına kağıt bant yapıştırmayı deneyebilirsin belki.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. :)

en mantıklısı bir reklamcı veya ozalitçilerinde bazıları yapabiliyor
şeffaf veya aynı renkte tank pad yaptıracaksın o kenar kısımlara ve grenajın dik gelen kısımlarına.
sitede görkem vardı gri siyah hyolu onun motorda mavili tank padler vardı fotoğraf istersen gönderebilir sana muhtemelen :cat:
yardımcı olur yani
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Siz zaten olacaksınız yahu orada, ben bir de eski göz ağrımı göreyim dedim özellikle.:cherry: Tabi aynı makinadan bahsediyorsak.

Hayırdır, sabah iş yok galiba İlkay? :)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Benim kafam karıştı, çok fazla gösterge var bunda Remzi.:silent::p

Ucakmi kullaniyorum olm??? Senin CBR inden fazla gösterge yokya :p

bu hangi kamyonun gösterge paneli yahu ?? :queen::queen::queen:

Ne dedigine dikkat et dostum...
Burada Skull diye bir arkadas var..
Az bucuk hemserim olur.. :bounce:
Ben Traktörüme Kamyon dedirtmem... :queen::queen::queen:
Yikarim ülem burayi.. :cherry:
(Yarin buraya giremiyorsan hic sasirma. Skull a sikayet mektubumu attim)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------

Yahu arkadaslar Dizliklerim deponun sağ ve solunda cok ince cizikler olusturuyor :sunny: Nası önleyeceğiz bunu ? ::sluu::

Bu arada hosunuza gidecek bir Fotoğraf daha :)


Bunlar neyapiyor abi yaaaaa???
Biri bana aciklasin..
Soldaki Teyzeninde ne yaptigini anlamis degilim.. :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst