Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
adii herif bana nisbet yapıyosun dime :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:10 ----------

arkadaslar benzin göstergesi gösteren simge bakın bu kadranda yedeğe düşmeden görünür durumda bu neden böyle diyerleri farklı ben size bunu sormuştum?

adsz.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 ----------

iste bır ornek daha

adszehger.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:46 ----------

benzin yyedeğe düşmemiş fakat simge görünüyor diyer motorlarda yedeğe düşünce görünü... NEDEN :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
adii herif bana nisbet yapıyosun dime :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:10 ----------

arkadaslar benzin göstergesi gösteren simge bakın bu kadranda yedeğe düşmeden görünür durumda bu neden böyle diyerleri farklı ben size bunu sormuştum?

adsz.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 ----------

iste bır ornek daha

adszehger.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:46 ----------

benzin yyedeğe düşmemiş fakat simge görünüyor diyer motorlarda yedeğe düşünce görünü... NEDEN :)


o gösterdiğin lambalar sürekli yanıp sönüyorlardır hepsi birden fotoğrafı çeken kişide hepsi yanmıyorken denk gelmiştir çekim yaparken.
veya oradaki yanıp sönmesini sağlayan devrede bir sıkıntı olmuş olabilir sürekli yanıyor veya rezerve düştüğünde ı çizgiler hiç yanmıyor olabilir :cat:,
ama normalde sürekli gösteren bir durum yok
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
emin değilim ama reserv çizgileri belirmeden önce bu pompa simgesi ortaya çıkıyo sanırım. bi müddet sonra da çizgiler gözükmeye başlıyo.

bu arada beyler two brothers egzos aldım bi arkadaşımdan. kullanan var mı 600f'te ??
fotosu modifiye topiğimde mevcut.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
emin değilim ama reserv çizgileri belirmeden önce bu pompa simgesi ortaya çıkıyo sanırım. bi müddet sonra da çizgiler gözükmeye başlıyo.

bu arada beyler two brothers egzos aldım bi arkadaşımdan. kullanan var mı 600f'te ??
fotosu modifiye topiğimde mevcut.

sanırım fçiler arasında kullanan yok ama olmuş olabilir

bu arada benim egzoz'u elden geçireceğim müsait olduğum bir ara.
komple söküp içindeki elyaf yapıyı yenileyeceğim ve üst kısmındaki vernik içinde uygun bir zımpara işleminden geçirip sonrada ısıya dayanıklı vernik ile tekrardan üstüne kat atacağım biraz etli olmasını istiyorum bu sefer ki carbon yapı güzel görünsün altından :)

gerekli bilgileri zeda3000 nickli arkadaşımız saolsun tek tek anlattı bana
yapmaya başladığımda fotoğrafları göndermeye başlarım zaten buraya
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
o gösterdiğin lambalar sürekli yanıp sönüyorlardır hepsi birden fotoğrafı çeken kişide hepsi yanmıyorken denk gelmiştir çekim yaparken.
veya oradaki yanıp sönmesini sağlayan devrede bir sıkıntı olmuş olabilir sürekli yanıyor veya rezerve düştüğünde ı çizgiler hiç yanmıyor olabilir :cat:,
ama normalde sürekli gösteren bir durum yok

Aynen ben söyleyecektim, tüm çizgiler sönükken çekilmiş foto tahminimce.

bu arada beyler two brothers egzos aldım bi arkadaşımdan. kullanan var mı 600f'te ??
fotosu modifiye topiğimde mevcut.

Kullanmadım ama bir 600F'in üzerinde görmüştüm Emir. Görüntü 10 numara zaten.:cat:

Topiğine de yazdım bayağı bir şeyler.:cherry:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
ben askerdeyken (istanbul/sarıyer) carsı ızınınde bı F gectı uzerınde carbon two vardı dusuk devırde gıdıyodu o halde cıgerlerımden bısey aldı gıttı sandım bırde yuksek devırde ne olur bılmıyorum eger motoru alırsam kesınlıkle uzerınde hangı eksoz olursa olsun satıp two alıcam kesın kararlıyım :D
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
arkadaşlar kimse motorunu satmıyo yada satılık bi yerde tanıdık bi motor bilmiyormu yahuu :(
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arkadaşlar kimse motorunu satmıyo yada satılık bi yerde tanıdık bi motor bilmiyormu yahuu :(

sen koy sahibinden ilanlarını bakalım yorum yapalım bence hep tanıdıkla olmaz bu işler tanıdık dediğin adamdan bile aldığın motorda sorun olabiliyor bazen sonuçta 2. el makina alıyorsun ve her ne kadar temiz bakılmış olsada kapalı kutu o an içeride neler döndüğünü bilemezsin ki. sen alırken sorun yoktur görünürde kimsede farkında değildir sen aldıktan sonra sende bir olay patlar belkide :cat:
biraz şans meselesi aynı zamanda
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
sen koy sahibinden ilanlarını bakalım yorum yapalım bence hep tanıdıkla olmaz bu işler tanıdık dediğin adamdan bile aldığın motorda sorun olabiliyor bazen sonuçta 2. el makina alıyorsun ve her ne kadar temiz bakılmış olsada kapalı kutu o an içeride neler döndüğünü bilemezsin ki. sen alırken sorun yoktur görünürde kimsede farkında değildir sen aldıktan sonra sende bir olay patlar belkide :cat:
biraz şans meselesi aynı zamanda

vallaha iyi fikir ilkay yardımlarını esirgemeyen bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim şimdiden ben listeliyim motorcu gözüyle bi incelesin herkez bakalım neler cıkıcak.

öncelikle 600f için ayırdığım bütçe 12 bin max. 2006 model olması tercihim. benim listeme eklediklerim bunlar.

not:arkadaşlar 12 binlarının biraz üstündeki motorlar da var fiyat olarak eğer gerçekten verilicekse kendimi sıkıştırabilirim. ama fazla açılamam :) numaralara yorum yaparken 1.numara yana yatmıs yada kaza var bu motorun yada fıyatı 12 bin yazmıs 11500 alınır gibi yorumlar yaparsanız detaylı bi incelemeye almış oluruz şimdiden herkese çok teşekkür ederim :rendeer:

1.numara

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-aksesuarli-tertemiz-cbr600f-44555419/detay/

2.numara

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-600-f-48780354/detay/

3.numara, bu motor gerçekten güzel duruyo.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-cikisli-orj-2006-model-600-f-48520489/detay/

4.numara

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hibinden-satilik-bakimli-600f-46321453/detay/

5.numara

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...e-renkli-cam-egsoz-spor-manet-48316270/detay/

6.numara, bu motor lastik istiyo fiyatı one göre değerlendirmek lazım

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-temiz-servis-bakimli-cbr-600-41950062/detay/

7.numara

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...temiz-acilen-satilik-cbr-600f-33789391/detay/

8.numara VE BENİM FAVORİM

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-yaza-hazir-temiz-motor-47703238/detay/

9.numara

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-yaza-hazir-temiz-motor-47703238/detay/
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bu gri siyahlar ile emreyi can elinden vuruyorsun ama neyse :mrgreen:

son 2 ilan aynı bu arada :)
bu motorların özellikle beğendiğin 3 4 tanesinin şase numarasını rica edip yetkili servise sordurt derim benden sana tavsiye :wiinkk: hepside temiz motorlara benziyor çünkü benimde aralarından sorduklarım olabilir ama şu an hatırlayamıyorum o kadar çok sordumki hangisi hangisinin bilemiyorum sorduğum motorlarıda hatırlamıyorum pek açıkçası..
hatta birini yetkili servise ekspertize soktuktan sonra diğerlerinin numaralarını çok rahatlıkla öğrenebilirsin değişeni edeni varmı diye yetkili serviste bulunan tüm kayıtları çıkar meydana :cat: ama bi 100 - 150 lira kadar bayılman gerekecektir.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
evet biliyorum emre abiye biraz ayıp oluyo ama napiyim abi :) .arkadaşlar fiyatlar çok yüksek ne yapıcam bilmiyorum :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 ----------

arkadaşlar siyahı çok sevdiğim için iki link daha koyuyorum onları değerlendirirseniz sevinirim


siyah 1.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-senlik-eksiksiz-garaj-motoru-44806270/detay/

siyah 2.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2003-siyah-600f-48255354/detay/
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
evet biliyorum emre abiye biraz ayıp oluyo ama napiyim abi :) .arkadaşlar fiyatlar çok yüksek ne yapıcam bilmiyorum :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 ----------

arkadaşlar siyahı çok sevdiğim için iki link daha koyuyorum onları değerlendirirseniz sevinirim


siyah 1.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-senlik-eksiksiz-garaj-motoru-44806270/detay/

siyah 2.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2003-siyah-600f-48255354/detay/

ikinci motor temiz görünüyor, fiyatıda çok uygun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:47 ----------

emin değilim ama reserv çizgileri belirmeden önce bu pompa simgesi ortaya çıkıyo sanırım. bi müddet sonra da çizgiler gözükmeye başlıyo.

bu arada beyler two brothers egzos aldım bi arkadaşımdan. kullanan var mı 600f'te ??
fotosu modifiye topiğimde mevcut.

hayırlı olsun, eski bi arkadaşımın 600f de vardı çok tok hoş bi sesi var.

Bu arada Metzeler M5 lerin balmumlarını yedim artık rahat rahat yatıyorum, almak isteyen olursa kesinlikle tavsiye ederim. Kuru zeminde çok iyi tutunuyorlar, biliyorsunuz metzeler geyik olsun diye lastiğin üzerine fil koydu, ayrıca 5 tanede kademe var ne kadar yattığınızı ölçüyorsunuz. 5. kademeden sonra fil geliyor ama bizim yollarda oraya kadar yatabilecek birisi varmıdır bilmiyorum. Ben 3 ü az buçuk geçtim bugün, lastiğin ömrü ne kadar olur bilmiyorum ama umarım M3 ler gibi olmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
arkadaslar acele etmıyorum artık olursa olur olmazsa olmaz temız bı makına bulana kadar parayada dokunmıcam sıkmıyorum artık kendımı rahat rahat makıne bakıyorum ;)




Hiç motor deneyimi olmayan biri için cbr600f almak mantıklımı?

şaka yaptın dime :) gene sen gene şakaaaa :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ Crazy 81 ;
Kanka sahibindendeki tüm F leri doldurmussun burayaa :mrgreen: 1. Yi beğendim; TLFN ile görüş bakalım bi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst