Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Rica ederim arkadaşlar, :)
Özellikle ilgili-meraklı olduğum konularda koyu şekilde araştırmacı bir yapım var, biraz da elimden iş gelip kafam çalışınca, ortaya birşeyler çıkarmak; uğraşmak ve bunları paylaşmak hoşuma gidiyor.

Dile kolay 2 seneden fazla süre ve 24,000 km'dir de kullanıyorum bu makinayı, dolayısıyla bildiğim birşey oldu mu kimsenin sorusu havada kalsın istemiyorum.
Ama buna rağmen bilmediğim de birçok şey var hala.

Yalnız baştan beri tüm bu emeklerimle topiği benimseyip sahiplendiğim de bir gerçek, faydası olduğunu görmek sevindirici.:rendeer:
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
113
Evet arkadaşlar üzülerekde olsa, yazarken ellerim her ne kadar titresede biraz önce sahibinden.com sitesine motorumun satılık ilanını verdim.10 aydır gözüm gibi baktığım, bakımlarını zevkle yaptırdığım motorumu çok fazla kullanamadığım için ve motorum için özel kiralamış olduğum garajla ilgili sıkıntılarım olduğundan sezon içinde keyfini sürecek bir arkadaşa satmak istiyorum.İlanı yeni verdim.İst. Kartal.26500 KM de.Kırmızı.Buradan ilgilen olursa fiyat konusunda ayrıca konuşuruz.Buradaki arkadaşlara özel fiyat:)
Beni bu topikde pek fazla görmeyipde tanımayan ve motorumla ilgilenen arkadaşlar motorumla ilgili bilgileride Emre,den de öğrenebilirler.Açıkçası yabancı ve hoyrat ellere satılsın istemiyorum motorum.:)
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
Evet arkadaşlar üzülerekde olsa, yazarken ellerim her ne kadar titresede biraz önce sahibinden.com sitesine motorumun satılık ilanını verdim.10 aydır gözüm gibi baktığım, bakımlarını zevkle yaptırdığım motorumu çok fazla kullanamadığım için ve motorum için özel kiralamış olduğum garajla ilgili sıkıntılarım olduğundan sezon içinde keyfini sürecek bir arkadaşa satmak istiyorum.İlanı yeni verdim.İst. Kartal.26500 KM de.Kırmızı.Buradan ilgilen olursa fiyat konusunda ayrıca konuşuruz.Buradaki arkadaşlara özel fiyat:)
Beni bu topikde pek fazla görmeyipde tanımayan ve motorumla ilgilenen arkadaşlar motorumla ilgili bilgileride Emre,den de öğrenebilirler.Açıkçası yabancı ve hoyrat ellere satılsın istemiyorum motorum.:)

Nasılbir duygudur bilirim... benimde motorumu satalı 1 ay olmadı.. hergün eve çıkarken motoru park ettiğim yere gözüm takılıyor ve içim sızlıyor... zamanla alışırmıyım bilmiyorum...ama zor bir şey...umarım hayırlı bir müşteri bulursun.. gözün arkada kalmaz... ilanının adresini burada yayınlarsan bakabiliriz isteyen arkadaşlarımız için..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Evet arkadaşlar üzülerekde olsa, yazarken ellerim her ne kadar titresede biraz önce sahibinden.com sitesine motorumun satılık ilanını verdim.10 aydır gözüm gibi baktığım, bakımlarını zevkle yaptırdığım motorumu çok fazla kullanamadığım için ve motorum için özel kiralamış olduğum garajla ilgili sıkıntılarım olduğundan sezon içinde keyfini sürecek bir arkadaşa satmak istiyorum.İlanı yeni verdim.İst. Kartal.26500 KM de.Kırmızı.Buradan ilgilen olursa fiyat konusunda ayrıca konuşuruz.Buradaki arkadaşlara özel fiyat:)
Beni bu topikde pek fazla görmeyipde tanımayan ve motorumla ilgilenen arkadaşlar motorumla ilgili bilgileride Emre,den de öğrenebilirler.Açıkçası yabancı ve hoyrat ellere satılsın istemiyorum motorum.:)

Hayırlısı olsun Kemal, dediğin gibi fazla binemiyorsun ve yer problemi de olduğu sürece satmak en mantıklısı. Nasılsa ulaşım için araba da var sende.
Biraz kısa sürdü sizin aşkınız ama olsun, bebiş motorluk kıvama gelince yine alırsın. :)
Senin motor gerçekten de temiz ve bakımlı, alacak arkadaş pişman olmaz.:cat:
Sahibinden linkini atıver buraya bir an önce.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
14
2001 Model Honda CBR 600F (PGM-F1) motorum için Led Sinyalli Stop Lamba almak istiyorum.

Bana uygun alabileceğim yerleri yazarsanız sevinirim.

Lütfen internetten ara demeyin araştırdım sahibinden ve gittigidiyor dan felan bulamadım ellerinde yokmuş amerikadan 2 hafta içinde gelicekmiş...
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
14
Evet arkadaşlar üzülerekde olsa, yazarken ellerim her ne kadar titresede biraz önce sahibinden.com sitesine motorumun satılık ilanını verdim.10 aydır gözüm gibi baktığım, bakımlarını zevkle yaptırdığım motorumu çok fazla kullanamadığım için ve motorum için özel kiralamış olduğum garajla ilgili sıkıntılarım olduğundan sezon içinde keyfini sürecek bir arkadaşa satmak istiyorum.İlanı yeni verdim.İst. Kartal.26500 KM de.Kırmızı.Buradan ilgilen olursa fiyat konusunda ayrıca konuşuruz.Buradaki arkadaşlara özel fiyat:)
Beni bu topikde pek fazla görmeyipde tanımayan ve motorumla ilgilenen arkadaşlar motorumla ilgili bilgileride Emre,den de öğrenebilirler.Açıkçası yabancı ve hoyrat ellere satılsın istemiyorum motorum.:)

hayırlı satışlar.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
2001 Model Honda CBR 600F (PGM-F1) motorum için Led Sinyalli Stop Lamba almak istiyorum.

Bana uygun alabileceğim yerleri yazarsanız sevinirim.

Lütfen internetten ara demeyin araştırdım sahibinden ve gittigidiyor dan felan bulamadım ellerinde yokmuş amerikadan 2 hafta içinde gelicekmiş...

Ben de düşünüyorum ledli stop ve araştırmalarım sonucu en mantıklısının ebay'den temin etmek olduğu kanısına vardım. Türkiye'de pek satan yok bu aksesuardan ve satanlar da uçuk rakamlar telafuz ediyordu.
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
Ben de düşünüyorum ledli stop ve araştırmalarım sonucu en mantıklısının ebay'den temin etmek olduğu kanısına vardım. Türkiye'de pek satan yok bu aksesuardan ve satanlar da uçuk rakamlar telafuz ediyordu.

Emre olmazsa, alacak arkadaşlar kaç kişiyse toplu olarak getirtmek en güzeli şimdi herkes tek tek uğraşmasın.. Özellikle istanbulda olanlar için daha mantıklı olmazmı ne dersin :cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Emre olmazsa, alacak arkadaşlar kaç kişiyse toplu olarak getirtmek en güzeli şimdi herkes tek tek uğraşmasın.. Özellikle istanbulda olanlar için daha mantıklı olmazmı ne dersin :cat:

Aslında ya tek tek ya da 2'şerli siparişler halinde getirtmek gerekiyor çünkü, $100 üzerine vergi alınıyor ve mal gümrüğe tabi oluyor o zaman.
Ebay'da en uygun fiyatlı ledli stopu $23'a buldum, tek kişi $20 shipping ücreti var, 2 kişi olunca shipping $38 toplam; yani adam başı $1 farkediyor sadece. Bu da toplamda 23x2= 46 + 38= $84 gümrükten kurtarıyor. Tek başına getirirsen de 23+20= $43
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Evet arkadaşlar üzülerekde olsa, yazarken ellerim her ne kadar titresede biraz önce sahibinden.com sitesine motorumun satılık ilanını verdim.10 aydır gözüm gibi baktığım, bakımlarını zevkle yaptırdığım motorumu çok fazla kullanamadığım için ve motorum için özel kiralamış olduğum garajla ilgili sıkıntılarım olduğundan sezon içinde keyfini sürecek bir arkadaşa satmak istiyorum.İlanı yeni verdim.İst. Kartal.26500 KM de.Kırmızı.Buradan ilgilen olursa fiyat konusunda ayrıca konuşuruz.Buradaki arkadaşlara özel fiyat:)
Beni bu topikde pek fazla görmeyipde tanımayan ve motorumla ilgilenen arkadaşlar motorumla ilgili bilgileride Emre,den de öğrenebilirler.Açıkçası yabancı ve hoyrat ellere satılsın istemiyorum motorum.:)

Hayırlısı olsun. Umarım şartlar en kısa zamanda uygun olurda yeni bir motor alırsınız...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------

Aslında ya tek tek ya da 2'şerli siparişler halinde getirtmek gerekiyor çünkü, $100 üzerine vergi alınıyor ve mal gümrüğe tabi oluyor o zaman.
Ebay'da en uygun fiyatlı ledli stopu $23'a buldum, tek kişi $20 shipping ücreti var, 2 kişi olunca shipping $38 toplam; yani adam başı $1 farkediyor sadece. Bu da toplamda 23x2= 46 + 38= $84 gümrükten kurtarıyor. Tek başına getirirsen de 23+20= $43

Aslında bende led sinyal veya led sinyalli stop almak istiyorum ama buralarda bulmak zor. Emre dostum senin bulduğun nasıl bir Stop merak ettim, sinyalli olanlardan mı yoksa sadece Stpo lambasımı linki verebilirsen çok sevinirim, sen iyi diyorsan araştırmadan satın almak en uygunu.:cat::cherry:
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
113
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-600-f-hatasiz-orjinal-makina/detay/
Beyler oldumu bilmiyorum ama ilan başlığını copy-past yaptım.Nasıl dua edicem bilmiyorum ama hani inşallah satılır yada satılmaz diye.hayırlısı olsun diyorum.Satılmazsa da arka bahçedeki açık otoparka kapalı garaj yaptırmayı düşünüyorum.Bugün araştırmasını yaptım.Fuarda da görmüştüm.Satılmaz ise arka bahçeye kapalı birşey yapıp birdaha da satmam.Kızım büyüyünce beraber gezeriz.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Aslında bende led sinyal veya led sinyalli stop almak istiyorum ama buralarda bulmak zor. Emre dostum senin bulduğun nasıl bir Stop merak ettim, sinyalli olanlardan mı yoksa sadece Stpo lambasımı linki verebilirsen çok sevinirim, sen iyi diyorsan araştırmadan satın almak en uygunu.:cat::cherry:

Benim bulduğum kendinden sinyalli olanlardan, fiyat olarak uygun ve görüntüsü hoşuma gitti, ama tabiki elime alıp incelemedim. :)

Linkini veriyorum :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tail...907Q2em263QQcategoryZ35598QQitemZ270597160282
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tail...907Q2em263QQcategoryZ35598QQitemZ270597160265

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-600-f-hatasiz-orjinal-makina/detay/
Beyler oldumu bilmiyorum ama ilan başlığını copy-past yaptım.Nasıl dua edicem bilmiyorum ama hani inşallah satılır yada satılmaz diye.hayırlısı olsun diyorum.Satılmazsa da arka bahçedeki açık otoparka kapalı garaj yaptırmayı düşünüyorum.Bugün araştırmasını yaptım.Fuarda da görmüştüm.Satılmaz ise arka bahçeye kapalı birşey yapıp birdaha da satmam.Kızım büyüyünce beraber gezeriz.

Olmuş olmuş, hayırlısı olsun Kemal. :)
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
ilanda dikkatimi çeken bir resim var motor 176.1 k de ve reserve geçmemiş görünüyor oysa bende reserv dahil zaten 180 km yapıyor motor ne iş anlamıyorum yahu:queen:
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Benim bulduğum kendinden sinyalli olanlardan, fiyat olarak uygun ve görüntüsü hoşuma gitti, ama tabiki elime alıp incelemedim. :)

Linkini veriyorum :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tail...907Q2em263QQcategoryZ35598QQitemZ270597160282
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tail...907Q2em263QQcategoryZ35598QQitemZ270597160265



Olmuş olmuş, hayırlısı olsun Kemal. :)

Emre öncelikle çok teşekkür ederim. Kafama takılan bir durum oluştu ebaydan daha öne alış-veriş yapmadım ben bu $18 fiyatı olan Led sinyalli Stop lambasından alsam elime geçmesi için nekadar ödemem gerekir ümrük ücreti nasıl hesaplanıyor ve ebay sitesinin Paypal dışında başka çalışma şekilleri varmıdır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:18 ----------

ilanda dikkatimi çeken bir resim var motor 176.1 k de ve reserve geçmemiş görünüyor oysa bende reserv dahil zaten 180 km yapıyor motor ne iş anlamıyorum yahu:queen:

Ben motoru reserve getiğinde hemen depoyu full doldurdum ve bir sonraki reserve'ye geçtiğinde 192 Km olmuştu.:p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ilanda dikkatimi çeken bir resim var motor 176.1 k de ve reserve geçmemiş görünüyor oysa bende reserv dahil zaten 180 km yapıyor motor ne iş anlamıyorum yahu:queen:

Belki arada benzin alıp resetlememiştir tripmetreyi. :) Ama reserv dahil 200-210 gidiyor benim makine ortalama kullanımda, sen çok fazla sıkıştırıyorsun sanırım. :)

Emre öncelikle çok teşekkür ederim. Kafama takılan bir durum oluştu ebaydan daha öne alış-veriş yapmadım ben bu $18 fiyatı olan Led sinyalli Stop lambasından alsam elime geçmesi için nekadar ödemem gerekir gümrük ücreti nasıl hesaplanıyor ve ebay sitesinin Paypal dışında başka çalışma şekilleri varmıdır.

İlanda Türkiye için kargo bedeli yazıyor zaten $20 olarak, yani sen toplamda $38 ödeyeceksin sadece.
$100 altındaki alışverişler gümrüğe tabi değil ve herhangi bir vergi alınmıyor.
Bildiğim kadarıyla en güvenli sistem Paypal bu tip alışveriş yaparken, başka yöntem olup olmadığını bilmiyorum ama. Zaten ürünü aldığın zaman otomatik olarak kayıt oluyorsun Paypal sistemine de.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Benim ön fren disklerinden birisi eğri. Linkteki ürünü siz olsanız alır mısınız? Yoksa orjinal mi alayım? Orjinali ile ilgili fiyatı yarın verecekler....
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200459304365&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Bence alınır, fiyatı uygunmuş. Hem de çift olarak.
Orjinalini servise sorduysan bayağı bir yüksek fiyat söyleyeceklerdir sana.
Bir de piyasadan 2. el olarak çiftini 400 TL civarına bulabilirsin, belki tek alma şansın da olur, 150-200 civarı alırsın muhtemelen.
sahibinden.com'u araştır.
Ama beklerim diyorsan fiyatı da öğrendikten sonra eğer çok yüksekse, bence yukarıdaki sıfır çifti alman daha mantıklı.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Benim ön fren disklerinden birisi eğri. Linkteki ürünü siz olsanız alır mısınız? Yoksa orjinal mi alayım? Orjinali ile ilgili fiyatı yarın verecekler....
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200459304365&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

bu tek fiyatı mı çift fiyatı mı acaba ?
bi de orjinalin fiyatını alınca buradan yazarsans sevinirim benim de ihtiiyacım var.
gerçi ben 0 yerine çıkma araştırmayı düşünüyorum ama çok uçuk olmazsa 0 da düşünülebilir tabi
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YENI UYE OLDUM BAYAN OLMAMA RAGMEN BITIYORUM SU MOTORCULARA :))
Birgün herkez tek teker yapacak
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
600f kullanıcılarına genel bi soru benden,
Motorun kaç derece de fan açıp kaç derecede kapattığına dikkat ettiniz mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst