- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
Rica ederim arkadaşlar, 
Özellikle ilgili-meraklı olduğum konularda koyu şekilde araştırmacı bir yapım var, biraz da elimden iş gelip kafam çalışınca, ortaya birşeyler çıkarmak; uğraşmak ve bunları paylaşmak hoşuma gidiyor.
Dile kolay 2 seneden fazla süre ve 24,000 km'dir de kullanıyorum bu makinayı, dolayısıyla bildiğim birşey oldu mu kimsenin sorusu havada kalsın istemiyorum.
Ama buna rağmen bilmediğim de birçok şey var hala.
Yalnız baştan beri tüm bu emeklerimle topiği benimseyip sahiplendiğim de bir gerçek, faydası olduğunu görmek sevindirici.:rendeer:
Özellikle ilgili-meraklı olduğum konularda koyu şekilde araştırmacı bir yapım var, biraz da elimden iş gelip kafam çalışınca, ortaya birşeyler çıkarmak; uğraşmak ve bunları paylaşmak hoşuma gidiyor.
Dile kolay 2 seneden fazla süre ve 24,000 km'dir de kullanıyorum bu makinayı, dolayısıyla bildiğim birşey oldu mu kimsenin sorusu havada kalsın istemiyorum.
Ama buna rağmen bilmediğim de birçok şey var hala.
Yalnız baştan beri tüm bu emeklerimle topiği benimseyip sahiplendiğim de bir gerçek, faydası olduğunu görmek sevindirici.:rendeer: