Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zincir yağlarken, motoru yıkarken ya da yıkatırken, lastik sökmek durumunda ve de uzun süreli park ederken o kadar rahat ki...
bi de çok dikkatli bakmazsan gözüne çarpmıyo o kadar :mrgreen:

Aynen öyle. Oldukça memnunum :) Dün gece uykum kaçınca (motoru yıkarken, zinciri gaz yağı ile temizleyip yağlarken ve tekeri kola ile parlatırken :) ) çok faydasını gördüm... :mrgreen: Yanlız tek sorun! 3 ay oldu motoru alalı ama hala tek başıma orta sehbaya alırken zorlanıyorum :pale:

Bu arada hazır konu açılmışken (gaz yağı arayanlar varmı içimizde?) Uzun zamandır (gaz yağını nereden bulurum) diye konu görmüyorum forumda :) Evimin altındaki nalburda fazlasıyla mevcutmuş, bilginiz olsun...
 
Katılım
14 Mar 2010
Mesajlar
5
Selam arkadaşlar, ismim osman, 600F forumunu 1 aydan beri yakından takip ediyorum, 4 ay önce 2005 model gri üzerine beyaz kanatlı 600 F motorumu aldım, yaklasık 7 yıldır motosiklet kullanıyorum, 30 yaşımdayım, çok değişik marka model motosikletler kullandım, sonunda rahatlık, konfor,sağlamlık ve ekonomi açısından 600 F kullanmaya karar verdim, bu motoru uzun süre kullanmayı düşünüyorum ve bu motor benim bir projem, şu anda yavaş yavaş dış modifikasyonlara başladım, ilk önce tank ped leri, devil tüp egzostu daha iyi ses için kısaltma, arka çamurluk kısaltma ve bunun gibi işlemlerle başladım, son olarak sarı sinyal camlarımı beyaz ile değiştirdim, şu anda sinyal yuvalarına board kestirip 18 tane sarı led yerleştirdik ve orjinalliği bozmadan harika bir görüntü ve netlik sağladık, ledli sinyaller piyasada çok ama mümkün olduğunca orjinalliği bozmuyorum, ayrıca piyasadaki ledli sinyallari takınca,ince olduğundan diplerinde boşluk kalıyor. Sezon sonuna doğruda aynaları, zincir koruma ve manetleri karbon kaplatacağım, önümüzdeki günlerde hepsinin fotolarını ekleyeceğim, görüşmek üzere..:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Selam Emre..
CBF 1000'de sürücü selesini çıkartınca (yolcu selesi anahtarla serbest kalıyor ama sürücü selesini sökmek için 2 vida mevcut) Sonra selenin bağlandığı metal çerçeve şasiye vidalanmış ama vida yerleri dikey konumda 3 ad. delikli. En alttakine vidalarsan haliyle sürücü yükselmiş oluyor.İlk delikle son delik arasında en fazla 5 cm var. Tabi en yüksek konumda depo ile sele arasında biraz boşluk oluştu ama olsun.. İk aldığımda motor bana acaip alçak geldi. Tabanlarım yere tam düz basarken bile dizlerim bayağı kırık kalıyordu..Arka amortisörü de 2 tık sıktırdım rahata erdim. Bir de ön amortisörde yağ eksilmesi var sanırım, o da tamamlanınca daha da iyi olacaktır.
Yakıt konusunda daha bilgim yok ama Engin (Pazarbaşı) bey'in demesine göre uzun yolda 100 km. de 5-5,5, Şehirde 6 l. civarı yakar dedi.
Bakalım, göreceğiz.

Selamlar..
Gürsel

Gerçekten faydalı bir ayar koymuşlar motora, yakıt tüketimi de dediğin gibiyse oldukça makul değerlerde.
Bu arada, user manuel'e tekrar baktım ve 2001 sonrası makinalar enjeksiyonlu, senin arkadaş yanlış hatırlıyor heralde. Bir de internette 278 km/h gören videolar mevcut, hem de orjinal olmayan egsozla.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:55 ----------

Selam arkadaşlar, ismim osman, 600F forumunu 1 aydan beri yakından takip ediyorum, 4 ay önce 2005 model gri üzerine beyaz kanatlı 600 F motorumu aldım, yaklasık 7 yıldır motosiklet kullanıyorum, 30 yaşımdayım, çok değişik marka model motosikletler kullandım, sonunda rahatlık, konfor,sağlamlık ve ekonomi açısından 600 F kullanmaya karar verdim, bu motoru uzun süre kullanmayı düşünüyorum ve bu motor benim bir projem, şu anda yavaş yavaş dış modifikasyonlara başladım, ilk önce tank ped leri, devil tüp egzostu daha iyi ses için kısaltma, arka çamurluk kısaltma ve bunun gibi işlemlerle başladım, son olarak sarı sinyal camlarımı beyaz ile değiştirdim, şu anda sinyal yuvalarına board kestirip 18 tane sarı led yerleştirdik ve orjinalliği bozmadan harika bir görüntü ve netlik sağladık, ledli sinyaller piyasada çok ama mümkün olduğunca orjinalliği bozmuyorum, ayrıca piyasadaki ledli sinyallari takınca,ince olduğundan diplerinde boşluk kalıyor. Sezon sonuna doğruda aynaları, zincir koruma ve manetleri karbon kaplatacağım, önümüzdeki günlerde hepsinin fotolarını ekleyeceğim, görüşmek üzere..:)

Hoşgeldin Osman, fotoları merakla bekliyoruz. :)
 
Katılım
2 Haz 2010
Mesajlar
6
chopperrider sana bise sorucam. üstündeki mont prohel 6060 onun bedeni kac boyun kilon bide kaskında AGV GP-1 galiba mont ve kaskın takılı resmin varsa atarmısın aynılarından almayı dusunuyorum ondan istedim^^
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
zincir yağlarken, motoru yıkarken ya da yıkatırken, lastik sökmek durumunda ve de uzun süreli park ederken o kadar rahat ki...
bi de çok dikkatli bakmazsan gözüne çarpmıyo o kadar :mrgreen:

Sehpa açıkken vitese attığınızda stop ediyor mu? Eğer etmiyorsa tam benlik her binişte yağlarım zinciri :)
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Aynen öyle. Oldukça memnunum :) Dün gece uykum kaçınca (motoru yıkarken, zinciri gaz yağı ile temizleyip yağlarken ve tekeri kola ile parlatırken :) ) çok faydasını gördüm... :mrgreen: Yanlız tek sorun! 3 ay oldu motoru alalı ama hala tek başıma orta sehbaya alırken zorlanıyorum :pale:

Bu arada hazır konu açılmışken (gaz yağı arayanlar varmı içimizde?) Uzun zamandır (gaz yağını nereden bulurum) diye konu görmüyorum forumda :) Evimin altındaki nalburda fazlasıyla mevcutmuş, bilginiz olsun...

Hımm gaz yağını ne amaçlı kullanabilirim. Hani ulaşılması zor ve kullanılması yarayışlı bir malzeme gibi yazmışsınız. Eğer öyleyse hemen satın alalım.:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 ----------

Selam arkadaşlar, ismim osman, 600F forumunu 1 aydan beri yakından takip ediyorum, 4 ay önce 2005 model gri üzerine beyaz kanatlı 600 F motorumu aldım, yaklasık 7 yıldır motosiklet kullanıyorum, 30 yaşımdayım, çok değişik marka model motosikletler kullandım, sonunda rahatlık, konfor,sağlamlık ve ekonomi açısından 600 F kullanmaya karar verdim, bu motoru uzun süre kullanmayı düşünüyorum ve bu motor benim bir projem, şu anda yavaş yavaş dış modifikasyonlara başladım, ilk önce tank ped leri, devil tüp egzostu daha iyi ses için kısaltma, arka çamurluk kısaltma ve bunun gibi işlemlerle başladım, son olarak sarı sinyal camlarımı beyaz ile değiştirdim, şu anda sinyal yuvalarına board kestirip 18 tane sarı led yerleştirdik ve orjinalliği bozmadan harika bir görüntü ve netlik sağladık, ledli sinyaller piyasada çok ama mümkün olduğunca orjinalliği bozmuyorum, ayrıca piyasadaki ledli sinyallari takınca,ince olduğundan diplerinde boşluk kalıyor. Sezon sonuna doğruda aynaları, zincir koruma ve manetleri karbon kaplatacağım, önümüzdeki günlerde hepsinin fotolarını ekleyeceğim, görüşmek üzere..:)

Hoş geldiniz Osman bey. Özellikle aynalar ve zincir koruma manetleri Carbon kaplama yaptığınızda görüntüsünü merak ediyorum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:29 ----------

Sehpa açıkken vitese attığınızda stop ediyor mu? Eğer etmiyorsa tam benlik her binişte yağlarım zinciri :)

Orta sehpadayken vitese atınca stop etmiyor ve yağlama çok rahat oluyor:cherry::cat:
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
158
arkadaşlar 150 cc scooter kullanıyorum 125 cc vitesli de kullandım.600 cc ye geçiş için 150 cc uygunmudur yoksa 250 ye mi geçeyim?
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hımm gaz yağını ne amaçlı kullanabilirim. Hani ulaşılması zor ve kullanılması yarayışlı bir malzeme gibi yazmışsınız. Eğer öyleyse hemen satın alalım.:wiinkk:


Zinciri kir, toz ve oluşan yağ tabakasından arındırmak için gaz yağı kullanıyorum.. Özellikle aşşağıdaki ilk konuya göz atmanı tavsiye ederim.

Zamanında birkaç yere sordum ama bulamadım. 2-3 ay önce evimin altındaki nalbura sordum var dedi :) 1.5 LT=6 TL olması lazım, öyle hatırlıyorum...


Zincir Bakımı [Temizlik ve Yağlama]

zincir temizlerken benzin mi mazotmu ?? Gazyağı demeyin =)=) YOk
 
Katılım
14 Mar 2010
Mesajlar
5
Dreamdark teşekkürler, fotoları ekleyeceğim yakında, bu arada senin paylaşımlarından çok bilgi sahibi oldum, herkese teker teker cevap yazman çok güzel, bu yüzden sana teşekkür ediyorum, keyifli forumlar.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Selam arkadaşlar, ismim osman, 600F forumunu 1 aydan beri yakından takip ediyorum, 4 ay önce 2005 model gri üzerine beyaz kanatlı 600 F motorumu aldım, yaklasık 7 yıldır motosiklet kullanıyorum, 30 yaşımdayım, çok değişik marka model motosikletler kullandım, sonunda rahatlık, konfor,sağlamlık ve ekonomi açısından 600 F kullanmaya karar verdim, bu motoru uzun süre kullanmayı düşünüyorum ve bu motor benim bir projem, şu anda yavaş yavaş dış modifikasyonlara başladım, ilk önce tank ped leri, devil tüp egzostu daha iyi ses için kısaltma, arka çamurluk kısaltma ve bunun gibi işlemlerle başladım, son olarak sarı sinyal camlarımı beyaz ile değiştirdim, şu anda sinyal yuvalarına board kestirip 18 tane sarı led yerleştirdik ve orjinalliği bozmadan harika bir görüntü ve netlik sağladık, ledli sinyaller piyasada çok ama mümkün olduğunca orjinalliği bozmuyorum, ayrıca piyasadaki ledli sinyallari takınca,ince olduğundan diplerinde boşluk kalıyor. Sezon sonuna doğruda aynaları, zincir koruma ve manetleri karbon kaplatacağım, önümüzdeki günlerde hepsinin fotolarını ekleyeceğim, görüşmek üzere..:)

hayırlı olsun motor da modifiyeler de. yalnız manetleri karbon kaplama tavsiye etmem, bi kaç makinede gördüm hem uzun ömürlü olmuyo hem de biraz ucuz bi görüntü veriyor. carbon manet tavsiye ederim.

chopperrider sana bise sorucam. üstündeki mont prohel 6060 onun bedeni kac boyun kilon bide kaskında AGV GP-1 galiba mont ve kaskın takılı resmin varsa atarmısın aynılarından almayı dusunuyorum ondan istedim^^

evet yazlık montum prohel.
boy 182 kilo 90. bedeni de xl. rahat oluyo beden de sıkıntı yok. yaz için uygun bi mont tavsiye edebilirim.
kask agv değil ama shoei xr1000 eski kaskım agv k serisi idi. eğer güçlü bi makine kullanmıyosun k serisi agv tavsiye ederim yeterli bi kask bence.
kask+mont resim var mıı bakayım varsa gönderirim.
arkadaşlar 150 cc scooter kullanıyorum 125 cc vitesli de kullandım.600 cc ye geçiş için 150 cc uygunmudur yoksa 250 ye mi geçeyim?
bence hiç acele etme arkadaşım. 250 değilse bile 500cc bi makinede tecrübe edinmek lazım.

Dreamdark teşekkürler, fotoları ekleyeceğim yakında, bu arada senin paylaşımlarından çok bilgi sahibi oldum, herkese teker teker cevap yazman çok güzel, bu yüzden sana teşekkür ediyorum, keyifli forumlar.

Emre topiğimizin medar-ı iftiharıdır. :) genelde maalesef ben de dahil mesaj yazarken bi üstteki mesaja usulen cevap yazmayı bile ihmal ediyoruz. çoğu kişinin sorusu ya da paylaşımı arada kaynayıp gidiyor. Sağolsun Emre bu konuda çok hassas.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:19 ----------

Aynen öyle. Oldukça memnunum :) Dün gece uykum kaçınca (motoru yıkarken, zinciri gaz yağı ile temizleyip yağlarken ve tekeri kola ile parlatırken :) ) çok faydasını gördüm... :mrgreen: Yanlız tek sorun! 3 ay oldu motoru alalı ama hala tek başıma orta sehbaya alırken zorlanıyorum :pale:

Bu arada hazır konu açılmışken (gaz yağı arayanlar varmı içimizde?) Uzun zamandır (gaz yağını nereden bulurum) diye konu görmüyorum forumda :) Evimin altındaki nalburda fazlasıyla mevcutmuş, bilginiz olsun...

Orta sehpaya alırken zorlanmamak için, vitesi boşa al debriyajla uğraşma, sol elinde sol gidonu tut sağ elinle kuyruk tutamağından tut, yan ayağı kapat orta sehpaya ayağında bas motoru dik tut ki her iki ayağı da yere bassın, ön freni sık motoru ileri it amartisörler kapansın, freni bırakır bırakmaz sağ ayağında orta sehpanın üzerine bas ve sağ elinde çok az güç uygulayarak çek hop diye kalkacağını göreceksin.
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
ön disk

Arkadaşlar ön disklerden bir tanesi hafif eğri. Yüksek hızda frenlemede soruın yok ama durmak üzereyken fren tutup bırakıyormuş gibi bir his var.Manette çok hafif kasılıp gevşeme hissediyorum. Gösterdiğim usta torna vs yapılamayacağını iki diskin de değişmesi gerektiğini söyledi. Çok inandırıcı bulmadım bana bir fikir verin?
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
Selam arkadaşlar, ismim osman, 600F forumunu 1 aydan beri yakından takip ediyorum, 4 ay önce 2005 model gri üzerine beyaz kanatlı 600 F motorumu aldım, yaklasık 7 yıldır motosiklet kullanıyorum, 30 yaşımdayım, çok değişik marka model motosikletler kullandım, sonunda rahatlık, konfor,sağlamlık ve ekonomi açısından 600 F kullanmaya karar verdim, bu motoru uzun süre kullanmayı düşünüyorum ve bu motor benim bir projem, şu anda yavaş yavaş dış modifikasyonlara başladım, ilk önce tank ped leri, devil tüp egzostu daha iyi ses için kısaltma, arka çamurluk kısaltma ve bunun gibi işlemlerle başladım, son olarak sarı sinyal camlarımı beyaz ile değiştirdim, şu anda sinyal yuvalarına board kestirip 18 tane sarı led yerleştirdik ve orjinalliği bozmadan harika bir görüntü ve netlik sağladık, ledli sinyaller piyasada çok ama mümkün olduğunca orjinalliği bozmuyorum, ayrıca piyasadaki ledli sinyallari takınca,ince olduğundan diplerinde boşluk kalıyor. Sezon sonuna doğruda aynaları, zincir koruma ve manetleri karbon kaplatacağım, önümüzdeki günlerde hepsinin fotolarını ekleyeceğim, görüşmek üzere..:)

600F iniz hayırlı olsun, kazasız belasız arızasız güle güle kullanın.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Arkadaşlar ön disklerden bir tanesi hafif eğri. Yüksek hızda frenlemede soruın yok ama durmak üzereyken fren tutup bırakıyormuş gibi bir his var.Manette çok hafif kasılıp gevşeme hissediyorum. Gösterdiğim usta torna vs yapılamayacağını iki diskin de değişmesi gerektiğini söyledi. Çok inandırıcı bulmadım bana bir fikir verin?

doğru söylemiş, disk eğriliğinde olan bi sorundur. ama çifti mi değişir yoksa eğiklik sadece birinde mi bilinmez.
ayrıca eğer ön jantta eğiklik varsa bu sıkıntıyı çok daha fazla hissedersin, onu da kontrol ettir derim.
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
jantta sorun yok sadece disklerden bir tanesi sorunlu.....(Neden ikisi değişiyor?) Sonuçta disklerden birisi diğerine göre aşınmış ve ince bile olsa pistonlar mesafeyi otamatik ayarlıyor diye biliyorum.....
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Zinciri kir, toz ve oluşan yağ tabakasından arındırmak için gaz yağı kullanıyorum.. Özellikle aşşağıdaki ilk konuya göz atmanı tavsiye ederim.

Zamanında birkaç yere sordum ama bulamadım. 2-3 ay önce evimin altındaki nalbura sordum var dedi :) 1.5 LT=6 TL olması lazım, öyle hatırlıyorum...


Zincir Bakımı [Temizlik ve Yağlama]

zincir temizlerken benzin mi mazotmu ?? Gazyağı demeyin =)=) YOk

Ozaman çok işimize yarıyacak birşeymiş çok çok teşekkür ederim, devamlı pahalı yzğsökücü spreyleden almak gereksiz yani. O nalburum bir tel veya adresi varsa bana yollayabilirseniz sevinirim. Tekrar tekrar teşekkür ederim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:21 ----------

jantta sorun yok sadece disklerden bir tanesi sorunlu.....(Neden ikisi değişiyor?) Sonuçta disklerden birisi diğerine göre aşınmış ve ince bile olsa pistonlar mesafeyi otamatik ayarlıyor diye biliyorum.....

Önceki motorumda bende benzer bir sıkıntı yaşadım. Disklerin takım olduğunu ve takımı bozamıyacaklarını söylediler ve ikisinide değiştirmiş olduk.:p:salut:
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
hayırlı olsun motor da modifiyeler de. yalnız manetleri karbon kaplama tavsiye etmem, bi kaç makinede gördüm hem uzun ömürlü olmuyo hem de biraz ucuz bi görüntü veriyor. carbon manet tavsiye ederim.



evet yazlık montum prohel.
boy 182 kilo 90. bedeni de xl. rahat oluyo beden de sıkıntı yok. yaz için uygun bi mont tavsiye edebilirim.
kask agv değil ama shoei xr1000 eski kaskım agv k serisi idi. eğer güçlü bi makine kullanmıyosun k serisi agv tavsiye ederim yeterli bi kask bence.
kask+mont resim var mıı bakayım varsa gönderirim.

bence hiç acele etme arkadaşım. 250 değilse bile 500cc bi makinede tecrübe edinmek lazım.



Emre topiğimizin medar-ı iftiharıdır. :) genelde maalesef ben de dahil mesaj yazarken bi üstteki mesaja usulen cevap yazmayı bile ihmal ediyoruz. çoğu kişinin sorusu ya da paylaşımı arada kaynayıp gidiyor. Sağolsun Emre bu konuda çok hassas.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:19 ----------



Orta sehpaya alırken zorlanmamak için, vitesi boşa al debriyajla uğraşma, sol elinde sol gidonu tut sağ elinle kuyruk tutamağından tut, yan ayağı kapat orta sehpaya ayağında bas motoru dik tut ki her iki ayağı da yere bassın, ön freni sık motoru ileri it amartisörler kapansın, freni bırakır bırakmaz sağ ayağında orta sehpanın üzerine bas ve sağ elinde çok az güç uygulayarak çek hop diye kalkacağını göreceksin.

Emre gerçekten sağolsun banada bir çok konuda yardımcı oldu ve oluyorda.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst