- Katılım
- 11 Şub 2010
- Mesajlar
- 108
YENI UYE OLDUM BAYAN OLMAMA RAGMEN BITIYORUM SU MOTORCULARA)
Birgün herkez tek teker yapacak
O zaman aramıza hoş geldin diyelim... Birde şunu dikkat ettim... Tanıdığım bir çok motor tutkunu bayanların kan grubu 0 Rh +
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:45 ----------
600f kullanıcılarına genel bi soru benden,
Motorun kaç derece de fan açıp kaç derecede kapattığına dikkat ettiniz mi?
Evet dikkat ettim... Soru buysa.. Ama kaç derecede fan açıp kapadığını soruyorsan 106 dereceye ulaştımı fan açıyordu benim kızım... 105 dereceye düştümüde kapatıyordu..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:50 ----------
Benim bulduğum kendinden sinyalli olanlardan, fiyat olarak uygun ve görüntüsü hoşuma gitti, ama tabiki elime alıp incelemedim.
Linkini veriyorum :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tail...907Q2em263QQcategoryZ35598QQitemZ270597160282
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tail...907Q2em263QQcategoryZ35598QQitemZ270597160265
Olmuş olmuş, hayırlısı olsun Kemal.![]()
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Moto...rcycles_Parts_Accessories&hash=item2a08090d4a
birde buna bakın.. dört tanesi 26 dolara geliyor ve kargo bedava... gümrük yok... ben kullandım çok şık duruyor ve çok güzel ışık veriyor...
Tek yapmanız gereken sinyalleri söktüğünüzde iki tane delik kalıyor ve bir tanesine bunu takıyorsunuz.. Şık dursun diyorsanız diger delik görünmesin istiyorsanız altına siyah bir plastikten kendiniz bile bir parça kesip bu sinyalin vida kısmına koyup şık bir tasarım ile orjinal şekliymiş gibi kullana bilirsiniz..Ben yaptım çok şık duruyor...