Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
YENI UYE OLDUM BAYAN OLMAMA RAGMEN BITIYORUM SU MOTORCULARA :))
Birgün herkez tek teker yapacak

O zaman aramıza hoş geldin diyelim... Birde şunu dikkat ettim... Tanıdığım bir çok motor tutkunu bayanların kan grubu 0 Rh + :)) kan mı çekiyor nedir anlamadım... :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:45 ----------

600f kullanıcılarına genel bi soru benden,
Motorun kaç derece de fan açıp kaç derecede kapattığına dikkat ettiniz mi?

Evet dikkat ettim... Soru buysa.. Ama kaç derecede fan açıp kapadığını soruyorsan 106 dereceye ulaştımı fan açıyordu benim kızım... 105 dereceye düştümüde kapatıyordu..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:50 ----------

Benim bulduğum kendinden sinyalli olanlardan, fiyat olarak uygun ve görüntüsü hoşuma gitti, ama tabiki elime alıp incelemedim. :)

Linkini veriyorum :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tail...907Q2em263QQcategoryZ35598QQitemZ270597160282
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tail...907Q2em263QQcategoryZ35598QQitemZ270597160265



Olmuş olmuş, hayırlısı olsun Kemal. :)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Moto...rcycles_Parts_Accessories&hash=item2a08090d4a

birde buna bakın.. dört tanesi 26 dolara geliyor ve kargo bedava... gümrük yok... ben kullandım çok şık duruyor ve çok güzel ışık veriyor...

Tek yapmanız gereken sinyalleri söktüğünüzde iki tane delik kalıyor ve bir tanesine bunu takıyorsunuz.. Şık dursun diyorsanız diger delik görünmesin istiyorsanız altına siyah bir plastikten kendiniz bile bir parça kesip bu sinyalin vida kısmına koyup şık bir tasarım ile orjinal şekliymiş gibi kullana bilirsiniz..Ben yaptım çok şık duruyor...
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam motordaşlarım. Bu akşam şirketten çıktıktan 200 metre sonra (Cevizlibağ'da) üzücü ve bir o kadarda ilginç bir kaza geçirdim.

Motorumla sağa yattık ama sol ayak basamağı kırıldı (sağa yatmama rağmen koruma takozu sayesinde grenajda 1cm bile çizik yok. :cat: Egsoz, ayaklık, ayna ve elciktede hiçbir problem yok. Egsozda bile çizik yok. Sağa yattığım halde sol ayak basamağı nasıl kırıldı dediğinizi duyar gibiyim :)

Şöyle oldu. (İlk kazam geçen sene eski motorum GT250R ile, taksici sayesinde olmuştu. %100 taksici suçluydu). Bu sefer yine taksici. Ama kazamız biraz garip oldu.

Taksi bozulmuş. Önden bir araba onu çekiyor. Çekilen taksinin ara sokaktan yavaş yavaş çıktığını gördüm. (Ama aralarındaki ipi ve taksinin öndeki araç tarafından çekildiğini görmedim.) Bende taksiyi geçmek için sağından devam ettim. Sağ ön çaprazına geçince önüm doluydu durdum. Dönüşünü henüz tamamlayamamış taksinin ön sağ çaprazındayım. Taksici bana çarpmamak için frene bastı, öndeki araba onu çekmeye devam etti falan filan derkennnn... Taksi arkadan beni itti. Bir baktım yerdeyim.

Sağolsun bir motordaşım o panik halimde bana yardım etti. Kaldırdık baktık. En ufak bir çizik yok motorda. Ancak iki araba arasında bulunan gergin ip sol ayak basamağına takılmış. Basamağın ve vites kolunun takılı olduğu (sadece üçgen parçayı) kırmış.

Dediğim gibi çok şükür grenaj,ayna,elcik,egsoz vb önemli parçalarda hiçbir problem yok. Bahsettiğim parçayı 2 yere telefon açıp araştırdım. Sadece o üçgenin 2. eline 80TL diyen var. Üçgen sade satılmaz takımdır diyip 120 TL isteyen var. Bide nette 200 TL ilan var...

(Resimde yeşil çizgi içine aldığım bu parçayı satan bildiğiniz bir yer varmı?) 0 veya 2. el farketmez..

Herkese kazasız sürüşler...

15244f88.jpg
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Selam motordaşlarım. Bu akşam şirketten çıktıktan 200 metre sonra (Cevizlibağ'da) üzücü ve bir o kadarda ilginç bir kaza geçirdim.

Motorumla sağa yattık ama sol ayak basamağı kırıldı (sağa yatmama rağmen koruma takozu sayesinde grenajda 1cm bile çizik yok. :cat: Egsoz, ayaklık, ayna ve elciktede hiçbir problem yok. Egsozda bile çizik yok. Sağa yattığım halde sol ayak basamağı nasıl kırıldı dediğinizi duyar gibiyim :)

Şöyle oldu. (İlk kazam geçen sene eski motorum GT250R ile, taksici sayesinde olmuştu. %100 taksici suçluydu). Bu sefer yine taksici. Ama kazamız biraz garip oldu.

Taksi bozulmuş. Önden bir araba onu çekiyor. Çekilen taksinin ara sokaktan yavaş yavaş çıktığını gördüm. (Ama aralarındaki ipi ve taksinin öndeki araç tarafından çekildiğini görmedim.) Bende taksiyi geçmek için sağından devam ettim. Sağ ön çaprazına geçince önüm doluydu durdum. Dönüşünü henüz tamamlayamamış taksinin ön sağ çaprazındayım. Taksici bana çarpmamak için frene bastı, öndeki araba onu çekmeye devam etti falan filan derkennnn... Taksi arkadan beni itti. Bir baktım yerdeyim.

Sağolsun bir motordaşım o panik halimde bana yardım etti. Kaldırdık baktık. En ufak bir çizik yok motorda. Ancak iki araba arasında bulunan gergin ip sol ayak basamağına takılmış. Basamağın ve vites kolunun takılı olduğu (sadece üçgen parçayı) kırmış.

Dediğim gibi çok şükür grenaj,ayna,elcik,egsoz vb önemli parçalarda hiçbir problem yok. Bahsettiğim parçayı 2 yere telefon açıp araştırdım. Sadece o üçgenin 2. eline 80TL diyen var. Üçgen sade satılmaz takımdır diyip 120 TL isteyen var. Bide nette 200 TL ilan var...

(Resimde yeşil çizgi içine aldığım bu parçayı satan bildiğiniz bir yer varmı?) 0 veya 2. el farketmez..

Herkese kazasız sürüşler...

15244f88.jpg

zeytin burnunda muharrem var ona sordun mu en ucuz orada bulursun...
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zeytin burnunda muharrem var ona sordun mu en ucuz orada bulursun...

Sordum. Elinde 0 var. Ama vites çubuğu, ayak basamağı ile birlikte satıyor. Parça takım halinde satılır diyor, fiyatı 120 TL. Fatih KILIÇLI'da (aradığım üçgen parça) var ama 2.ele oda 80 istiyor...
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
113
600f kullanıcılarına genel bi soru benden,
Motorun kaç derece de fan açıp kaç derecede kapattığına dikkat ettiniz mi?

106 dercede aöıyor ve 103 de kapatıyor..Ben 108 ide gördüm.çok fazla takılma.115 dereceden sonra açmazsa problem var demektir.Dikkatli ol.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Sordum. Elinde 0 var. Ama vites çubuğu, ayak basamağı ile birlikte satıyor. Parça takım halinde satılır diyor, fiyatı 120 TL. Fatih KILIÇLI'da (aradığım üçgen parça) var ama 2.ele oda 80 istiyor...

geçmiş olsun gökhan...sende bişi olmaması sevindirici...
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun,arkadaşım.


gkhnkzy geçmiş olsun.


geçmiş olsun gökhan...sende bişi olmaması sevindirici...

Sağolun, çok teşekkür ederim.

Temel abi, ayağım ip ve motor arasında kalmış... Pantolon ve çorap olduğu halde sürten ip deriyi biraz yakmış. Ayağımdakini eve gelince fark ettim.

Ayağımdan sonra, ipten asıl darbeyi ayaklık yedi ve kırıldı. Ayağımı ordan nasıl çektim, nasıl ayağı kalktım hatırlamıyorum bile... Allah düşmanımın başına vermesin. Tekrar sağol..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Moto...rcycles_Parts_Accessories&hash=item2a08090d4a

birde buna bakın.. dört tanesi 26 dolara geliyor ve kargo bedava... gümrük yok... ben kullandım çok şık duruyor ve çok güzel ışık veriyor...

Tek yapmanız gereken sinyalleri söktüğünüzde iki tane delik kalıyor ve bir tanesine bunu takıyorsunuz.. Şık dursun diyorsanız diger delik görünmesin istiyorsanız altına siyah bir plastikten kendiniz bile bir parça kesip bu sinyalin vida kısmına koyup şık bir tasarım ile orjinal şekliymiş gibi kullana bilirsiniz..Ben yaptım çok şık duruyor...

Benim Motrax sinyallerin carbon olmayan uzakdoğu muadili bunlar, ışığı gayet yeterli ve tibi de güzel evet.

Sinyal dibi için aşağıdaki aparatı da kullanabilirsiniz:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-honda-on-sinyal-kapagi/detay?

Selam motordaşlarım. Bu akşam şirketten çıktıktan 200 metre sonra (Cevizlibağ'da) üzücü ve bir o kadarda ilginç bir kaza geçirdim.

Motorumla sağa yattık ama sol ayak basamağı kırıldı (sağa yatmama rağmen koruma takozu sayesinde grenajda 1cm bile çizik yok. :cat: Egsoz, ayaklık, ayna ve elciktede hiçbir problem yok. Egsozda bile çizik yok. Sağa yattığım halde sol ayak basamağı nasıl kırıldı dediğinizi duyar gibiyim :)

Şöyle oldu. (İlk kazam geçen sene eski motorum GT250R ile, taksici sayesinde olmuştu. %100 taksici suçluydu). Bu sefer yine taksici. Ama kazamız biraz garip oldu.

Taksi bozulmuş. Önden bir araba onu çekiyor. Çekilen taksinin ara sokaktan yavaş yavaş çıktığını gördüm. (Ama aralarındaki ipi ve taksinin öndeki araç tarafından çekildiğini görmedim.) Bende taksiyi geçmek için sağından devam ettim. Sağ ön çaprazına geçince önüm doluydu durdum. Dönüşünü henüz tamamlayamamış taksinin ön sağ çaprazındayım. Taksici bana çarpmamak için frene bastı, öndeki araba onu çekmeye devam etti falan filan derkennnn... Taksi arkadan beni itti. Bir baktım yerdeyim.

Sağolsun bir motordaşım o panik halimde bana yardım etti. Kaldırdık baktık. En ufak bir çizik yok motorda. Ancak iki araba arasında bulunan gergin ip sol ayak basamağına takılmış. Basamağın ve vites kolunun takılı olduğu (sadece üçgen parçayı) kırmış.

Dediğim gibi çok şükür grenaj,ayna,elcik,egsoz vb önemli parçalarda hiçbir problem yok. Bahsettiğim parçayı 2 yere telefon açıp araştırdım. Sadece o üçgenin 2. eline 80TL diyen var. Üçgen sade satılmaz takımdır diyip 120 TL isteyen var. Bide nette 200 TL ilan var...

(Resimde yeşil çizgi içine aldığım bu parçayı satan bildiğiniz bir yer varmı?) 0 veya 2. el farketmez..

Herkese kazasız sürüşler...

Çok geçmiş olsun Gökhan'cım, ucuz atlatmışsın neyseki.
Bu arada elimde aradığın parçadan çıkma olarak 1 adet var, özelden ulaşıyorum sana. :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...e-tek-ozenle-bakilmis-durust-saticidan/detay/
Emre neler oluyor?Beyler bu ilandaki motoru sakın almayın:mrgreen:.Bu topiğin devamı ve paylaşımı için:p.
işin şakası bir yanada ben anlamadım

Hehehh benden önce farketmişsin bakıyorum Kemal'cim. :)

Evet arkadaşlar, görüldüğü üzere gözüm gibi baktığım makinamı satıyorum.

Şimdilik motordan önce gelen başka planlar var, ileride Allah kısmet ederse bakarsınız yine alırım. Ayağımızı yerden kesecek ufak bir motor ya da araba ile devam edeceğiz bir süre yola.

İlanda detaylı olarak tüm bilgiler mevcuttur, beni de az çok tanıyorsunuz zaten, yabancıya gitmesin. :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...de-tek-ozenle-bakilmis-durust-saticidan/detay

Ama o kadar kolay kurtulamazsınız benden motoru satsam da buradayım. :)
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Belki arada benzin alıp resetlememiştir tripmetreyi. :) Ama reserv dahil 200-210 gidiyor benim makine ortalama kullanımda, sen çok fazla sıkıştırıyorsun sanırım. :)



İlanda Türkiye için kargo bedeli yazıyor zaten $20 olarak, yani sen toplamda $38 ödeyeceksin sadece.
$100 altındaki alışverişler gümrüğe tabi değil ve herhangi bir vergi alınmıyor.
Bildiğim kadarıyla en güvenli sistem Paypal bu tip alışveriş yaparken, başka yöntem olup olmadığını bilmiyorum ama. Zaten ürünü aldığın zaman otomatik olarak kayıt oluyorsun Paypal sistemine de.

Hımm durum anlaşılmıştır Emre çok Teşekkür Ederim...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 ----------

YENI UYE OLDUM BAYAN OLMAMA RAGMEN BITIYORUM SU MOTORCULARA :))
Birgün herkez tek teker yapacak

Hoş geldiniz.

Tek teker olayı bence zor ve riskli bir durum.:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------

O zaman aramıza hoş geldin diyelim... Birde şunu dikkat ettim... Tanıdığım bir çok motor tutkunu bayanların kan grubu 0 Rh + :)) kan mı çekiyor nedir anlamadım... :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:45 ----------



Evet dikkat ettim... Soru buysa.. Ama kaç derecede fan açıp kapadığını soruyorsan 106 dereceye ulaştımı fan açıyordu benim kızım... 105 dereceye düştümüde kapatıyordu..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:50 ----------



http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Moto...rcycles_Parts_Accessories&hash=item2a08090d4a

birde buna bakın.. dört tanesi 26 dolara geliyor ve kargo bedava... gümrük yok... ben kullandım çok şık duruyor ve çok güzel ışık veriyor...

Tek yapmanız gereken sinyalleri söktüğünüzde iki tane delik kalıyor ve bir tanesine bunu takıyorsunuz.. Şık dursun diyorsanız diger delik görünmesin istiyorsanız altına siyah bir plastikten kendiniz bile bir parça kesip bu sinyalin vida kısmına koyup şık bir tasarım ile orjinal şekliymiş gibi kullana bilirsiniz..Ben yaptım çok şık duruyor...

İşin aslı güzel sinyaller ama delik kalması benim nedense hiç hoşuma gitmiyor. Eski sinyallerin ayklarıyla bişeyler yapamazmıyız.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------

Selam motordaşlarım. Bu akşam şirketten çıktıktan 200 metre sonra (Cevizlibağ'da) üzücü ve bir o kadarda ilginç bir kaza geçirdim.

Motorumla sağa yattık ama sol ayak basamağı kırıldı (sağa yatmama rağmen koruma takozu sayesinde grenajda 1cm bile çizik yok. :cat: Egsoz, ayaklık, ayna ve elciktede hiçbir problem yok. Egsozda bile çizik yok. Sağa yattığım halde sol ayak basamağı nasıl kırıldı dediğinizi duyar gibiyim :)

Şöyle oldu. (İlk kazam geçen sene eski motorum GT250R ile, taksici sayesinde olmuştu. %100 taksici suçluydu). Bu sefer yine taksici. Ama kazamız biraz garip oldu.

Taksi bozulmuş. Önden bir araba onu çekiyor. Çekilen taksinin ara sokaktan yavaş yavaş çıktığını gördüm. (Ama aralarındaki ipi ve taksinin öndeki araç tarafından çekildiğini görmedim.) Bende taksiyi geçmek için sağından devam ettim. Sağ ön çaprazına geçince önüm doluydu durdum. Dönüşünü henüz tamamlayamamış taksinin ön sağ çaprazındayım. Taksici bana çarpmamak için frene bastı, öndeki araba onu çekmeye devam etti falan filan derkennnn... Taksi arkadan beni itti. Bir baktım yerdeyim.

Sağolsun bir motordaşım o panik halimde bana yardım etti. Kaldırdık baktık. En ufak bir çizik yok motorda. Ancak iki araba arasında bulunan gergin ip sol ayak basamağına takılmış. Basamağın ve vites kolunun takılı olduğu (sadece üçgen parçayı) kırmış.

Dediğim gibi çok şükür grenaj,ayna,elcik,egsoz vb önemli parçalarda hiçbir problem yok. Bahsettiğim parçayı 2 yere telefon açıp araştırdım. Sadece o üçgenin 2. eline 80TL diyen var. Üçgen sade satılmaz takımdır diyip 120 TL isteyen var. Bide nette 200 TL ilan var...

(Resimde yeşil çizgi içine aldığım bu parçayı satan bildiğiniz bir yer varmı?) 0 veya 2. el farketmez..

Herkese kazasız sürüşler...

Çok çok geçmiş olsun Gökhan.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 ----------

Benim Motrax sinyallerin carbon olmayan uzakdoğu muadili bunlar, ışığı gayet yeterli ve tibi de güzel evet.

Sinyal dibi için aşağıdaki aparatı da kullanabilirsiniz:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-honda-on-sinyal-kapagi/detay?



Çok geçmiş olsun Gökhan'cım, ucuz atlatmışsın neyseki.
Bu arada elimde aradığın parçadan çıkma olarak 1 adet var, özelden ulaşıyorum sana. :)



Hehehh benden önce farketmişsin bakıyorum Kemal'cim. :)

Evet arkadaşlar, görüldüğü üzere gözüm gibi baktığım makinamı satıyorum.

Şimdilik motordan önce gelen başka planlar var, ileride Allah kısmet ederse bakarsınız yine alırım. Ayağımızı yerden kesecek ufak bir motor ya da araba ile devam edeceğiz bir süre yola.

İlanda detaylı olarak tüm bilgiler mevcuttur, beni de az çok tanıyorsunuz zaten, yabancıya gitmesin. :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...de-tek-ozenle-bakilmis-durust-saticidan/detay

Ama o kadar kolay kurtulamazsınız benden motoru satsam da buradayım. :)

Ahhh beee Emre insan erken söyler dimi, ben motorumu satar senin motoru alırdım şimdi uğraş dur motoru biraz daha farklı ve performanslı bir görünüme sokucaz diye yaww.
Yinede hayırlısı olsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ahhh beee Emre insan erken söyler dimi, ben motorumu satar senin motoru alırdım şimdi uğraş dur motoru biraz daha farklı ve performanslı bir görünüme sokucaz diye yaww.
Yinede hayırlısı olsun...

Vallahi önceden planlamadım, hatta hiç yoktu aklımda satmak, sonra Yeşim'le biraz konuştuk ve bir anda böyle bir karar aldık.
Hayırlısı olsun ne diyeyim. :)
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
Emre senin motoru alırdım ama çöp teneksinin yanındaki resmi görünceeee bir anda soğudum motordan :)) bence o resmi kaldırmalısın...

Sinyal altına yapılacak arapata gelince çok basit arkadaşlar... Sanayide tampon tamir edenlere gidin el büyüklüğünde plastik parça var alın onlardan eritip tampon tamirinde kullandıklarından...veee yapacağınız işlemler..

1- Eski sinyalin grenaja oturan kısmını bir karton üzerine koyup kalıbını çıkartın...
2- O kalıbı, tamponcudan alacağınız plastik üzerine çizin
3- çizdiğiniz çizginin azcıcık dışından maket bıçağı ile kesin.. çok kolay kesiliyor
4- Elinize bir zımpara alın ve güzelce o çizgiye göre şekil vererek düzeltin- arada bir sinyali takacağınız yere koyarak şeklin düzgün olmasına dikkat edin ne kadar beceri ve özen o kadar güzel işçilik
5- Yaptığınız aparatı yatağına koyun ve iç taraftan büyük deliğin olduğu yerden yatağını çizin ve bıçak-makas vs bir aletle deliği açın.. çok kolay işleniyor plastik parça
6- Monte edin.. bu kadar
7- maliyet 5 tl ve biraz işçilik (kimine eziyet kimisine zevk)

Evdeki pc de resmi varsa yarın koyarım siteye... Görenler nerden aldın bu aparatı diyor... Bir kaç çift yapıp satsammı acaba.. :))) Ek gelir niyetine...

Bu arada gökhan kardeşim geçmiş olsun.. Allah daha beterinden korusun..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
Evet arkadaşlar, görüldüğü üzere gözüm gibi baktığım makinamı satıyorum.

Şimdilik motordan önce gelen başka planlar var, ileride Allah kısmet ederse bakarsınız yine alırım. Ayağımızı yerden kesecek ufak bir motor ya da araba ile devam edeceğiz bir süre yola.

Satiyomusun :( Tüh yaw, daha birlikte turlayamadık bile :( .
Şu sözlerimi cok iyi düşün Emre çünkü bu sene bizzat yaşadığım örnekler.Bu Nisan sonunda 2 arkadaşım ihtiyaçtan motorlarını sattı birisinde 2007 R6 diğerinde 2007 RR vardı. Sattıklarının üzerinden 2 ay geçti krizlerdeler, motorsuz duramiyolar ve ilk firsatta belkide borca girip zarar edip tekrar 600cc alicaklar. Yani uzun lafin kisasi satma :). Başlarda çok kararlıydılar, ihtiyac napalim falan, ilk 1 ay cevredeki motorlari gorup yada duyunca etkilenmiyo taklidi yapip kendilerini kandirdilar, sorunca da " gayet iyiyim sorun yok" diyolardi, simdi sorunca " yaa dayanamiyorum :( " diyolar. Bence birdaha düsün derim.
Yinede alacagin karar senin icin hayırlısı olsun
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satiyomusun :( Tüh yaw, daha birlikte turlayamadık bile :( .
Şu sözlerimi cok iyi düşün Emre çünkü bu sene bizzat yaşadığım örnekler.Bu Nisan sonunda 2 arkadaşım ihtiyaçtan motorlarını sattı birisinde 2007 R6 diğerinde 2007 RR vardı. Sattıklarının üzerinden 2 ay geçti krizlerdeler, motorsuz duramiyolar ve ilk firsatta belkide borca girip zarar edip tekrar 600cc alicaklar. Yani uzun lafin kisasi satma :). Başlarda çok kararlıydılar, ihtiyac napalim falan, ilk 1 ay cevredeki motorlari gorup yada duyunca etkilenmiyo taklidi yapip kendilerini kandirdilar, sorunca da " gayet iyiyim sorun yok" diyolardi, simdi sorunca " yaa dayanamiyorum :( " diyolar. Bence birdaha düsün derim.
Yinede alacagin karar senin icin hayırlısı olsun

Emre'nin 2 senedir en bi güzel örnek yanıbaşında arkadaşım :) Neler çektiğimi nasıl motorsuzluktan kıvrandığımı kendi yaşadı, gördü. Bir yerde motosikletsiz de yaşanabildiğinin en güzel kanıtıyım ben :mrgreen: Ben 600 cc lik bir motosikleti ağırlığından dolayı kullanamadığım için artık gönlü ve vicdanı elvermedi ve benim de çok sevdiğim motorumuzu satmaya karar verdik. Ama hem onun hem de benim kullanabileceğimiz bir motosikletimiz olacak ilerde inş. Biz çok düşündük merak etme :) Herkesin hakkında hayırlısı :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
Emre'nin 2 senedir en bi güzel örnek yanıbaşında arkadaşım :) Neler çektiğimi nasıl motorsuzluktan kıvrandığımı kendi yaşadı, gördü. Bir yerde motosikletsiz de yaşanabildiğinin en güzel kanıtıyım ben :mrgreen: Ben 600 cc lik bir motosikleti ağırlığından dolayı kullanamadığım için artık gönlü ve vicdanı elvermedi ve benim de çok sevdiğim motorumuzu satmaya karar verdik. Ama hem onun hem de benim kullanabileceğimiz bir motosikletimiz olacak ilerde inş. Biz çok düşündük merak etme :) Herkesin hakkında hayırlısı :rendeer:

:) Bu acilar daha önce çekildiyse o zaman anlatmaya gerek yokmuş. Sadece iyi niyetli olarak "yaw dayanamiyorum bidaha dengi bişi alıcam" diyip zarar etmesini istemediğimden satma demiştim. Hayırlısı olsun
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) Bu acilar daha önce çekildiyse o zaman anlatmaya gerek yokmuş. Sadece iyi niyetli olarak "yaw dayanamiyorum bidaha dengi bişi alıcam" diyip zarar etmesini istemediğimden satma demiştim. Hayırlısı olsun

İyi niyetinden şüphe duymadım ben de zaten :) Dayanamıyorum kısmı bizim evde sürekli söyleniyor demek istedim ben de :)
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
Benim ön fren disklerinden birisi eğri. Linkteki ürünü siz olsanız alır mısınız? Yoksa orjinal mi alayım? Orjinali ile ilgili fiyatı yarın verecekler....
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200459304365&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

bu çiftinin fiyatı

bu tek fiyatı mı çift fiyatı mı acaba ?
bi de orjinalin fiyatını alınca buradan yazarsans sevinirim benim de ihtiiyacım var.
gerçi ben 0 yerine çıkma araştırmayı düşünüyorum ama çok uçuk olmazsa 0 da düşünülebilir tabi

chooperrider bu gün servisten orjinal diskler için tanesine 720 tl istediler. :pr::pr::pr:

Tek çıkma sahibinden.com da 200 e var ama düzgün olup olmadığını bilmiyorum...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Selam motordaşlarım. Bu akşam şirketten çıktıktan 200 metre sonra (Cevizlibağ'da) üzücü ve bir o kadarda ilginç bir kaza geçirdim.

Geçmiş olsun...


Emre'nin 2 senedir en bi güzel örnek yanıbaşında arkadaşım :) Neler çektiğimi nasıl motorsuzluktan kıvrandığımı kendi yaşadı, gördü. Bir yerde motosikletsiz de yaşanabildiğinin en güzel kanıtıyım ben :mrgreen: Ben 600 cc lik bir motosikleti ağırlığından dolayı kullanamadığım için artık gönlü ve vicdanı elvermedi ve benim de çok sevdiğim motorumuzu satmaya karar verdik. Ama hem onun hem de benim kullanabileceğimiz bir motosikletimiz olacak ilerde inş. Biz çok düşündük merak etme :) Herkesin hakkında hayırlısı :rendeer:

üzüldüm motoru sattığınıza hayırlısı olsun, bu arada gerek bakımı gerek temizliği ve de aksesuar anlamında doluluğu karşısında çok uygun bi rakam biçmişsiniz eminim en kısa zamanda satılacaktır, umarım topikten bi arkadaşa gider bu güzel motor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst