Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
52
2006 ve 2007 modeller arasında fark var mı ? kmsi düşük olan mı tercih edilmeli yoksa yaşı az olan mı
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
tüm F sürücülerinin Buraya bakmasını Önemle rica ediyorum emrhttp://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/66547-600f-alicam-kismetse-satan-veya-yardimci-olucaklari-bekliyorum.html:pale:e abi Help me :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:47 AM ----------

http://www.motosiklet.net/forum/mot...atan-veya-yardimci-olucaklari-bekliyorum.html

Hadi bakalım hayırlısı:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:11 PM ----------

2006 ve 2007 modeller arasında fark var mı ? kmsi düşük olan mı tercih edilmeli yoksa yaşı az olan mı

Hiçbir fark yok, km'si düşük olan tercih edilmeli.
Ama eğer arada 2-3 bin km gibi bir fark varsa, 2-3 bin km fazla olsun, ruhsatta 2007 yazsın derim ben.
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
52
bakıyorum sahibindene güzel fiyatlı 2007 modeller düşüyor :) kışın fiyatlar biraz daha düşer böylece güzel bi fiyata alabileceğimi düşünüyorum :)
şimdi gene bi sorum olacak normalde yani 3 yaş fazla değil değil mi ? yani sorup aldıktan sonra bir nevi bin git aracı olacak?
kışın sürenler varsa rahatlar mı soğuk olayı felan nasıl oluyor- teker olayını ne yapmak lazım?
son olarak bu genel motor sorusu arka lastiğin ön lastiğin yanına gelmek istemesi ne oluyor ?

teşekkürler
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bakıyorum sahibindene güzel fiyatlı 2007 modeller düşüyor :) kışın fiyatlar biraz daha düşer böylece güzel bi fiyata alabileceğimi düşünüyorum :)
şimdi gene bi sorum olacak normalde yani 3 yaş fazla değil değil mi ? yani sorup aldıktan sonra bir nevi bin git aracı olacak?
kışın sürenler varsa rahatlar mı soğuk olayı felan nasıl oluyor- teker olayını ne yapmak lazım?
son olarak bu genel motor sorusu arka lastiğin ön lastiğin yanına gelmek istemesi ne oluyor ?

teşekkürler

evet fiyatlar kış ortasında felan biraz daha düşmüş olacaktır

3 yaş fazla değil bu motoruna nasıl baktığınla alakalı bir durum mesela 98model xx kullanan bir arkadaşımız var ama motoruna çok iyi bakar kız gibidir motorun kendisi her ne kadar ufak tefek kazalar geçirip grenajları tamir görmüş olsa bile bunlar olacak şeyler önemli olan motorun esas kendisi yürürü şasesi sağlam olsun gerisi plastik aksam neticede...
kışın soğuk havada tabiki fark ediyor kışlık ve yazlık montlar var ama race montlar var race montların içine içlik giyilip binilebiliyor tabi belli bir soğukluğa kadar içine kat kat giyinirim dersen başka tapi :mrgreen:
ön tekerin yanına gelmek istemesinden kasıt arka tekerin spin atmaya başlaması ve motorun drifting dediğimiz olayı gerçekleştirmesi ama belli bir tecrübe ister tabikide...
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:10 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:09 AM ----------

[/COLOR]
evet fiyatlar kış ortasında felan biraz daha düşmüş olacaktır

3 yaş fazla değil bu motoruna nasıl baktığınla alakalı bir durum mesela 98model xx kullanan bir arkadaşımız var ama motoruna çok iyi bakar kız gibidir motorun kendisi her ne kadar ufak tefek kazalar geçirip grenajları tamir görmüş olsa bile bunlar olacak şeyler önemli olan motorun esas kendisi yürürü şasesi sağlam olsun gerisi plastik aksam neticede...
kışın soğuk havada tabiki fark ediyor kışlık ve yazlık montlar var ama race montlar var race montların içine içlik giyilip binilebiliyor tabi belli bir soğukluğa kadar içine kat kat giyinirim dersen başka tapi :mrgreen:
ön tekerin yanına gelmek istemesinden kasıt arka tekerin spin atmaya başlaması ve motorun drifting dediğimiz olayı gerçekleştirmesi ama belli bir tecrübe ister tabikide...

be eleman bana tanıdık geldi yaa...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar ciddi ciddi düşünüyorum şu an için öyle bi planım yok ama kısmetse ilerisi için aklıma takılıyo ama cevap bulamıyorum.
herkes cc büyütme derdindedir genelde ama seneye falan monster gibi bi nakeda geçmeyi düşünüyorum. hep bi dönem sahip olmayı istediğim bi model. ve 600f'e tam manasıyla aşık olmama rağmen zaman zaman daha güçsüz bi motora binmenin daha iyi olabileceğini düşünüyorum. ama bi yandan da korkuyorum tatmin etmezse ne yaparım diye. şaka maka bu fiyat aralığında 600f'ten hiçbir daha iyi alternatif yok. öte yandan birden 60 hp civarına düşmek bünyede bi sıkıntı yaratır mı acaba :( ?
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
arkadaşlar ciddi ciddi düşünüyorum şu an için öyle bi planım yok ama kısmetse ilerisi için aklıma takılıyo ama cevap bulamıyorum.
herkes cc büyütme derdindedir genelde ama seneye falan monster gibi bi nakeda geçmeyi düşünüyorum. hep bi dönem sahip olmayı istediğim bi model. ve 600f'e tam manasıyla aşık olmama rağmen zaman zaman daha güçsüz bi motora binmenin daha iyi olabileceğini düşünüyorum. ama bi yandan da korkuyorum tatmin etmezse ne yaparım diye. şaka maka bu fiyat aralığında 600f'ten hiçbir daha iyi alternatif yok. öte yandan birden 60 hp civarına düşmek bünyede bi sıkıntı yaratır mı acaba :( ?
Anladım Sen benzin ofisleriyle Aranı bayaa bi bozmuşsun :) sen 1 ay içinde ciddice düşün. bakalım motorunun :bounce:herşeyi tastamamsa beğenirsek alırız sende monsterini alırsın ;)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaşlar ciddi ciddi düşünüyorum şu an için öyle bi planım yok ama kısmetse ilerisi için aklıma takılıyo ama cevap bulamıyorum.
herkes cc büyütme derdindedir genelde ama seneye falan monster gibi bi nakeda geçmeyi düşünüyorum. hep bi dönem sahip olmayı istediğim bi model. ve 600f'e tam manasıyla aşık olmama rağmen zaman zaman daha güçsüz bi motora binmenin daha iyi olabileceğini düşünüyorum. ama bi yandan da korkuyorum tatmin etmezse ne yaparım diye. şaka maka bu fiyat aralığında 600f'ten hiçbir daha iyi alternatif yok. öte yandan birden 60 hp civarına düşmek bünyede bi sıkıntı yaratır mı acaba :( ?

Monster ile ilgili bir arkadaşımın bir lafı vardı: "Race pozisyonunda naked kullanacaksam eğer, gider race makinaya binerim abi; hiç olmazsa rüzgar manyağı olmam."
Sürüş pozisyonu 600F'e benzeyen naked bir makine yani. Ducati'nin dünyadaki yeri tartışılmaz tabiki, ama yine de parça fiyatları ve servis olayını da aklında tutmanı tavsiye ederim. Hem unutmaki, İtalyan motorları genelde daha narindir, 600F kadar sağlam ve sorunsuz bir makina olacağını sanmıyorum.
Ayrıca dediğin gibi, 4 silindirden çift silindire ve 110 HP'den 70 HP'ye düşeceksin.
İyi düşün.:)
En kötü ihtimalle madem hep sitediğin bir makineydi, içinde kalmasın, al kullan, hevesin geçince satarsın olmadı.
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
52
teşekkür ediyorum yardımlarınız için ve gene bişey sormak zorunda hissediyorum kendimi
daha önce de sordum ama honda 1-2-3 eğitimleri yeterli olacak mıdır ? 2006-7 deki konuları okuyorum başlangıç için çok güçlü felan diyorlar ama tabi eğitimsiz olarak başlangıç için.ben de o konuları okudukça ürküyorum sakata gelir miyim diye korkuyorum. bir de sonuçta motor cansız ben kullanacağım eğer sakin sakin gidersem bişey olmayacağını düşünüyorum ama doğru mu düşünüyorum ?:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
teşekkür ediyorum yardımlarınız için ve gene bişey sormak zorunda hissediyorum kendimi
daha önce de sordum ama honda 1-2-3 eğitimleri yeterli olacak mıdır ? 2006-7 deki konuları okuyorum başlangıç için çok güçlü felan diyorlar ama tabi eğitimsiz olarak başlangıç için.ben de o konuları okudukça ürküyorum sakata gelir miyim diye korkuyorum. bir de sonuçta motor cansız ben kullanacağım eğer sakin sakin gidersem bişey olmayacağını düşünüyorum ama doğru mu düşünüyorum ?:)

Hiç bilmeden yeni başlayan bir adam olsaydın, aman uzak dur; git 250'lik birşey al derdim.
Ama eğer Honda GS 1, 2 ve 3 eğitimlerini alacaksan, motora alışma sürecin için yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Zaten eğitimde de 3. kurda CBF600 kullandırıyorlar bildiğim kadarıyla (emin değilim gerçi). sonuçta 600'lük makinenin gaz tepkilerini ve sürüş tekniklerini iyice benimsemen gerekiyor.
Dediğin gibi motoru kullanan sensin, yeterli eğitimleri alıp, bilinçli ve temkinli olduğun takdirde sorun olacağını sanmıyorum.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Hiç bilmeden yeni başlayan bir adam olsaydın, aman uzak dur; git 250'lik birşey al derdim.
Ama eğer Honda GS 1, 2 ve 3 eğitimlerini alacaksan, motora alışma sürecin için yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Zaten eğitimde de 3. kurda CBF600 kullandırıyorlar bildiğim kadarıyla (emin değilim gerçi). sonuçta 600'lük makinenin gaz tepkilerini ve sürüş tekniklerini iyice benimsemen gerekiyor.
Dediğin gibi motoru kullanan sensin, yeterli eğitimleri alıp, bilinçli ve temkinli olduğun takdirde sorun olacağını sanmıyorum.

şahsen benimde düşüncem bu yönde oldu bir süre temkinli kullanmak iyidir :cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
arkadaşlar cehaletimi hoşgörün. daha önce hiç ss kullanmadığım için araştırma gereği duymamıştım. 2001-2002-2003-2004-2005-2006 modeleri için aklıma takılanlar şunlar:

1- cbr 600f kaç HP
2- karbüratörlü mü-enjeksiyonlu mu?
3- 2004-2005 arasındaki farklar nelerdir. veya, bu modellerin hangileri arasında fak var. yani 2004-2005-2006 arasında sadeec kasa makyaj farkı var mı yoksa teknik olarak ( emisyon vs. fark var mı)

bilmediğim için çok soru üretemiyorum. bu konu hakkında artı olarak bilgi sunacak arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
arkadaşlar cehaletimi hoşgörün. daha önce hiç ss kullanmadığım için araştırma gereği duymamıştım. 2001-2002-2003-2004-2005-2006 modeleri için aklıma takılanlar şunlar:

1- cbr 600f kaç HP
2- karbüratörlü mü-enjeksiyonlu mu?
3- 2004-2005 arasındaki farklar nelerdir. veya, bu modellerin hangileri arasında fak var. yani 2004-2005-2006 arasında sadeec kasa makyaj farkı var mı yoksa teknik olarak ( emisyon vs. fark var mı)

bilmediğim için çok soru üretemiyorum. bu konu hakkında artı olarak bilgi sunacak arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.

1-110 hp ekzoz la beaber 115 i bulduğu söyleniyor
2-enjeksiyonlu
3-teknik olarak aynı makinalar değişen birşey yok
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaşlar cehaletimi hoşgörün. daha önce hiç ss kullanmadığım için araştırma gereği duymamıştım. 2001-2002-2003-2004-2005-2006 modeleri için aklıma takılanlar şunlar:

1- cbr 600f kaç HP
2- karbüratörlü mü-enjeksiyonlu mu?
3- 2004-2005 arasındaki farklar nelerdir. veya, bu modellerin hangileri arasında fak var. yani 2004-2005-2006 arasında sadeec kasa makyaj farkı var mı yoksa teknik olarak ( emisyon vs. fark var mı)

bilmediğim için çok soru üretemiyorum. bu konu hakkında artı olarak bilgi sunacak arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.

2001 ve sonrası için geçerli tüm Teknik Bilgiler aşağıda yazduğı gibi, onun haricinde sadece renk farkı var mevcut kasada:

Motor : Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi : 599 cc
Silindir çapı& strok (mm) : 67 x 42.5
Sıkıştırma oranı 12 : 1
Yakıt sistemi : PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (hp @ dev/dak) : 109 hp / 12.500 dev/dak
Max tork (Nm @ dev/dak) : 63 Nm / 10000 dev/dak
Ateşleme : Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman : 6 vites
Güç Aktarımı : O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) : 2065 x 685 x 1135
Tekerlekler arası mesafe (mm) : 1390
Sele yüksekliği (mm) : 805
Yerden açıklık (mm) : 135
Yakıt kapasitesi (litre) : 18 (3,5lt rezerv dahil)
Tekerlekler :
Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler :
Ön : 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka : 180 / 55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon :
Ön : 43 mm´lik tamamen ayarlanabilir kartuşlu tip teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
Arka : Gaz şarjlı amortisörlü, ayarlanabilir yay ön yükleme ve açılma sönümlemeli pro link , 120 mm esneme aralıklı
Frenler :
Ön : Karşılıklı 4 piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka : Tek piston kaliperli 220x5mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık : 171 kg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst