tüm F sürücülerinin Buraya bakmasını Önemle rica ediyorum emrhttp://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/66547-600f-alicam-kismetse-satan-veya-yardimci-olucaklari-bekliyorum.htmlale:e abi Help me
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:47 AM ----------
http://www.motosiklet.net/forum/mot...atan-veya-yardimci-olucaklari-bekliyorum.html
2006 ve 2007 modeller arasında fark var mı ? kmsi düşük olan mı tercih edilmeli yoksa yaşı az olan mı
bakıyorum sahibindene güzel fiyatlı 2007 modeller düşüyorkışın fiyatlar biraz daha düşer böylece güzel bi fiyata alabileceğimi düşünüyorum
![]()
şimdi gene bi sorum olacak normalde yani 3 yaş fazla değil değil mi ? yani sorup aldıktan sonra bir nevi bin git aracı olacak?
kışın sürenler varsa rahatlar mı soğuk olayı felan nasıl oluyor- teker olayını ne yapmak lazım?
son olarak bu genel motor sorusu arka lastiğin ön lastiğin yanına gelmek istemesi ne oluyor ?
teşekkürler
evet fiyatlar kış ortasında felan biraz daha düşmüş olacaktır
3 yaş fazla değil bu motoruna nasıl baktığınla alakalı bir durum mesela 98model xx kullanan bir arkadaşımız var ama motoruna çok iyi bakar kız gibidir motorun kendisi her ne kadar ufak tefek kazalar geçirip grenajları tamir görmüş olsa bile bunlar olacak şeyler önemli olan motorun esas kendisi yürürü şasesi sağlam olsun gerisi plastik aksam neticede...
kışın soğuk havada tabiki fark ediyor kışlık ve yazlık montlar var ama race montlar var race montların içine içlik giyilip binilebiliyor tabi belli bir soğukluğa kadar içine kat kat giyinirim dersen başka tapi :mrgreen:
ön tekerin yanına gelmek istemesinden kasıt arka tekerin spin atmaya başlaması ve motorun drifting dediğimiz olayı gerçekleştirmesi ama belli bir tecrübe ister tabikide...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:10 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:09 AM ----------
[/COLOR]
be eleman bana tanıdık geldi yaa...:queen:
Anladım Sen benzin ofisleriyle Aranı bayaa bi bozmuşsunarkadaşlar ciddi ciddi düşünüyorum şu an için öyle bi planım yok ama kısmetse ilerisi için aklıma takılıyo ama cevap bulamıyorum.
herkes cc büyütme derdindedir genelde ama seneye falan monster gibi bi nakeda geçmeyi düşünüyorum. hep bi dönem sahip olmayı istediğim bi model. ve 600f'e tam manasıyla aşık olmama rağmen zaman zaman daha güçsüz bi motora binmenin daha iyi olabileceğini düşünüyorum. ama bi yandan da korkuyorum tatmin etmezse ne yaparım diye. şaka maka bu fiyat aralığında 600f'ten hiçbir daha iyi alternatif yok. öte yandan birden 60 hp civarına düşmek bünyede bi sıkıntı yaratır mı acaba?
arkadaşlar ciddi ciddi düşünüyorum şu an için öyle bi planım yok ama kısmetse ilerisi için aklıma takılıyo ama cevap bulamıyorum.
herkes cc büyütme derdindedir genelde ama seneye falan monster gibi bi nakeda geçmeyi düşünüyorum. hep bi dönem sahip olmayı istediğim bi model. ve 600f'e tam manasıyla aşık olmama rağmen zaman zaman daha güçsüz bi motora binmenin daha iyi olabileceğini düşünüyorum. ama bi yandan da korkuyorum tatmin etmezse ne yaparım diye. şaka maka bu fiyat aralığında 600f'ten hiçbir daha iyi alternatif yok. öte yandan birden 60 hp civarına düşmek bünyede bi sıkıntı yaratır mı acaba?
teşekkür ediyorum yardımlarınız için ve gene bişey sormak zorunda hissediyorum kendimi
daha önce de sordum ama honda 1-2-3 eğitimleri yeterli olacak mıdır ? 2006-7 deki konuları okuyorum başlangıç için çok güçlü felan diyorlar ama tabi eğitimsiz olarak başlangıç için.ben de o konuları okudukça ürküyorum sakata gelir miyim diye korkuyorum. bir de sonuçta motor cansız ben kullanacağım eğer sakin sakin gidersem bişey olmayacağını düşünüyorum ama doğru mu düşünüyorum ?![]()
Hiç bilmeden yeni başlayan bir adam olsaydın, aman uzak dur; git 250'lik birşey al derdim.
Ama eğer Honda GS 1, 2 ve 3 eğitimlerini alacaksan, motora alışma sürecin için yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Zaten eğitimde de 3. kurda CBF600 kullandırıyorlar bildiğim kadarıyla (emin değilim gerçi). sonuçta 600'lük makinenin gaz tepkilerini ve sürüş tekniklerini iyice benimsemen gerekiyor.
Dediğin gibi motoru kullanan sensin, yeterli eğitimleri alıp, bilinçli ve temkinli olduğun takdirde sorun olacağını sanmıyorum.
arkadaşlar cehaletimi hoşgörün. daha önce hiç ss kullanmadığım için araştırma gereği duymamıştım. 2001-2002-2003-2004-2005-2006 modeleri için aklıma takılanlar şunlar:
1- cbr 600f kaç HP
2- karbüratörlü mü-enjeksiyonlu mu?
3- 2004-2005 arasındaki farklar nelerdir. veya, bu modellerin hangileri arasında fak var. yani 2004-2005-2006 arasında sadeec kasa makyaj farkı var mı yoksa teknik olarak ( emisyon vs. fark var mı)
bilmediğim için çok soru üretemiyorum. bu konu hakkında artı olarak bilgi sunacak arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.
arkadaşlar cehaletimi hoşgörün. daha önce hiç ss kullanmadığım için araştırma gereği duymamıştım. 2001-2002-2003-2004-2005-2006 modeleri için aklıma takılanlar şunlar:
1- cbr 600f kaç HP
2- karbüratörlü mü-enjeksiyonlu mu?
3- 2004-2005 arasındaki farklar nelerdir. veya, bu modellerin hangileri arasında fak var. yani 2004-2005-2006 arasında sadeec kasa makyaj farkı var mı yoksa teknik olarak ( emisyon vs. fark var mı)
bilmediğim için çok soru üretemiyorum. bu konu hakkında artı olarak bilgi sunacak arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.