Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
3 ay önce geçirdiğim tatsız bir kazadan sonra epey garajda yatan motorumuzu bir güzel boyattık,farklı bir renk kombinasyonunu düşündüysekte orjinaline sağdık kalmayı doğru bulduk.saolsun ustamız çok özverili bir çalışmayla bizi gerçekten mutlu etti.herşey sıfır alınmış kadar hatasız ve güzeldi.Kazada kırılan ayna ve sinyalleri orjinali ile değiştirmektense alternatifleri değerlendirmeyi tercih ettiğimiz sırada güzel ürünler bulduk ve birkaç küçük ilave yaptık.Fırsat buldukçada bir kaç aksesuar daha ekleyeceğiz.Aynalarımız Rizoma sport prototype,Rizoma elcikler,gömme ledli sinyaller,siyah depo kapağı.sıradakiler(ledli sinyalli arka stop,lucas ayaklık kiti,öhlins/hyperpro gidon damperi,pazzo manetler,füme puig double cam,füme far lensi,braking yaprak fren diskleri).

Dostum çok geçmiş olsun öncelikle.
Motorun boyası güzel olmuş gerçekten de, orjinalinden farksız. Artçı tutamağını siyaha boyatman da yakışmış. Rizomalar için zaten söyleyecek birşey yok, kesinlikle 10 numara:cat: Siyah depo kapağı da enteresan olmuş. Bahsettiğin tüm değişiklikleri yaptığın takdirde motorun çok özel ve benzersiz bir 600F olacak bence. Tabi bayağı bir masraf ediyorsun gördüğüm kadarıyla, bari yaptırmışken bir de power commander taksan tadından yenmez heralde. :)

Benim motorda da orjinalinden farklı olarak:
Devil karbon egsoz, Puig füme double cam, Motrax gömme ön ledli sinyaller, Motrax ledli arka sinyaller, Harris cbr silikon elcikler, Yoshimura denge topuzları, Philips Diamond Vision halojen ampuller, HRC karbon tank pad, jant sticker ve K&N hava filtresi var.

İmkanım olsa artı olarak yapacağım değişikler şunlar olurdu:
Power Commander,
Gidon amortisörü,
Alt çamurluk yerine güzel bir undertail,
Rizoma aynalar,
Rizoma ayak braketleri,
Pazzo manetler,
Çelik fren hortumları,
Bir de belki motoru komple güzel bir beyaza boyatırdım.:)

anladım teşekkur ederim o 4 kademeli uyarı 4-3 2 1 diye düşüyormu yoksa rezerve gecince sadece 4 ü mü yanıyor onu soracaktım bende hiç üç e düşmedide ??? kılavuzu bulsam süper olacak tşk. one

4-3-2-1 ve en sonunda hepsi birden yanıp sönmeye başlar.
Kullanım kılavuzunu interneten ingilizce olarak bulup indirebilirsin sanırım, ama one'ın da dediği gibi, istediğin birçok bilgi net ortamında da mevcut.
 

one

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
151
dreamdark evet masraf yaptım epey amacım gerçekten kullanırken de keyif almak ve sıkıntı yaşamamk.ucuz,günü kurtarmak amacıyla hiçbirşey takmam motoruma en azndan ben bu kadar basit olmaması gerektiğine inanıyorum ve diğer bir amaçta satarkende motoru almak isteyen kişinin içinde sıkıntı ve soru işareti bırakmamk.aldıktan kısa bir süre sonra benm taktığım bir parçadan dolayı sorun yaşamasını istemem.mesela kaza fotolarını ve boyadan önce çekilmiş fotoları bile saklarım satacağım zaman alacak kişiye bunlarıda göstermek isterim.powercommander komple egsoz harici pek bir fonksiyon taşımayacaktır.istediğim fırsatları yakalar ve akrep e headers alırsam eğer pc o zaman şart olacaktır.full sistem fiyatlarıda epey cep yakıor aslında en azndan benm için can sıkıcı :) siyah depo kapağım :) dikkat ettiysen sonradan taktığım her aksesuar siyahtır ve kalan alınacak herşeyde öyle olacak inş.kask,çizmeler,eldivenler siyah tulumda gri siyah renk konusunda biraz takıntılıyım uyumlu olmasına özen gösteririm.hugger da çok hoş duruyor fakat 2 firma bulabildim üreten biri hotbodies diğeride puig hotbodies dayanıksız bir ürün olduğunu duymuştum puig kaliteli olmasının yanında 160$ gibi birde fiyatı var kullanan görmedğim için almaya niyetlenmedim ve ben limitleri pek çok zaman zorladığım için şuan önceliği disklere ve gidon damperine verdim aslında.değişmeyecek tek şey de lastiklerim pirelli dragon supercorsa pro sc1-sc2.Bu arada eklemeden geçmiyim motorunu sakın beyaza boyama 600f beyaz gerçekten de çok kötü görünüyor,orjinal renk seçenekleri en iyisi.ve damper konusunda türkiyede herhangi bir alternatif yok ben almanyadan bir arkadaşıma aldırmayı planlıyorm sanırım çok daha uygun bir fiyata gelecek.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
dreamdark evet masraf yaptım epey amacım gerçekten kullanırken de keyif almak ve sıkıntı yaşamamk.ucuz,günü kurtarmak amacıyla hiçbirşey takmam motoruma en azndan ben bu kadar basit olmaması gerektiğine inanıyorum ve diğer bir amaçta satarkende motoru almak isteyen kişinin içinde sıkıntı ve soru işareti bırakmamk.aldıktan kısa bir süre sonra benm taktığım bir parçadan dolayı sorun yaşamasını istemem.mesela kaza fotolarını ve boyadan önce çekilmiş fotoları bile saklarım satacağım zaman alacak kişiye bunlarıda göstermek isterim.powercommander komple egsoz harici pek bir fonksiyon taşımayacaktır.istediğim fırsatları yakalar ve akrep e headers alırsam eğer pc o zaman şart olacaktır.full sistem fiyatlarıda epey cep yakıor aslında en azndan benm için can sıkıcı :) siyah depo kapağım :) dikkat ettiysen sonradan taktığım her aksesuar siyahtır ve kalan alınacak herşeyde öyle olacak inş.kask,çizmeler,eldivenler siyah tulumda gri siyah renk konusunda biraz takıntılıyım uyumlu olmasına özen gösteririm.hugger da çok hoş duruyor fakat 2 firma bulabildim üreten biri hotbodies diğeride puig hotbodies dayanıksız bir ürün olduğunu duymuştum puig kaliteli olmasının yanında 160$ gibi birde fiyatı var kullanan görmedğim için almaya niyetlenmedim ve ben limitleri pek çok zaman zorladığım için şuan önceliği disklere ve gidon damperine verdim aslında.değişmeyecek tek şey de lastiklerim pirelli dragon supercorsa pro sc1-sc2.Bu arada eklemeden geçmiyim motorunu sakın beyaza boyama 600f beyaz gerçekten de çok kötü görünüyor,orjinal renk seçenekleri en iyisi.ve damper konusunda türkiyede herhangi bir alternatif yok ben almanyadan bir arkadaşıma aldırmayı planlıyorm sanırım çok daha uygun bir fiyata gelecek.

Maalesef kaliteli ürünler hep cep yakıyor. Ama hugger'ın arka amortisörün temiz kalması için oldukça faydalı olacağı da kesin. Görüntü olarak da benim de hoşuma gidiyor.
Olur da komple egsoz ve pc uygulaması imkanın olursa motor 10 numara olur bence, bir dyno'ya sokarsın artık :)
Yaprak disklerin frenaja bayağı bir katkısı olacaktır eminim, gidon amortisörü ise bence bizim motorlar için çok çok fazla faydalı ve gerekli. Ama dediğin gibi keşke alternatiflerini bulmak mümkün olsa..
Uyguladıkça izlenimlerini paylaşırsın artık buradan. :)

Bu arada, buji ne kullanıyorsun? İridium mu, normal mi?
NGK'nın sitesinde bizim motor için IMR9C-9H İridyum gösteriyor. Alternatif olarak Honda'nın normal orjinal bujisi var bir de. Ama İridyumun performansa katkısı oluyordur mutlaka.
Laser iridyum ve iridyum dedikleri de aynı şey midir bilemedim:silent:

İlk fırsatta benim motorda takılı olan bujileri söküp bakacağım ne olduklarına, 17000 km'dir aynı bujiler takılı.
Depoyu ve hava filtre kutusunu sökmek gerekiyordu, hava filtre kutusunun altındaydı sanırım yanlış hatırlamıyorsam?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arkadaşlar, 1 hafta önce uzun bir zamandır hayalini kurduğum cbr 600f ime kavuştum. Artık bende sizlerden biriyim. 2006 model kırmızı siyah motorumu aldım. Gerçi aldıktan sonra motorum hafif boyalı olduğunu öğrendim, ama sorun etmiyorum... çünkü bu tür motorlarda sanırım boyasızını bulmak neredeyse imkansız gibi. Satan kişi beni motorun sıfır hatasız olduğuna o kadar inandırdı ki hiç bir yere göstermeden aldım. Şu anda kafamdaki tek soru işareti "acaba km. si orijinal mi ?" Neyse, her şeye rağmen çok mutluyum ve bu motorun üzerine motor tanımıyorum...:cat: herkese kazasız sürüşler diliyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 AM ----------

Arkadaşlar bir de sorum olacak. Motorumun üzerinde ikisinin değeri 350 Tl. olan sıfır lastik var. Şu Hyosung ların üzerinde gelen lastiklerdenmiş.(markayı hatırlayamadım şimdi) Fakat düşük hızda bile ani frenlerde ön teker hemen kayıyor. Sizce lastikleri değiştirmeli miyim? bazı arkadaşlar Michelin Pilot Sport öneriyor ne diyorsunuz ? :silent:

Hayırlı olsun, güzel motosikletin oldu artık, bence lastikleri fazla vakit geçrimeden değiştir, benim kullandığım marka Michelin Pilot sport ve çok memnunum tavsiye ederim :cat:
 

one

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
151
dreamdark üzerindeki bujileri inan bende bilmiyorum satın alırken üzerinde iridyum olduğunu söylemişti sahibi bende hiç bakmadım.sıkıntıda yaşamadığım için böyle devam ediyorum :)
 

one

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
151
Birde 600f inde full sistem egsoz+pc kullanan varmı tr de hep merak etmişimdir.gereksiz olacağını düşünenler çıkacaktır fakat adam f en küçük birşey takmaktan çekinen adam rr ağzına kadar dolduruyor anlamıyorm gitti.F sanki el arabası :p Benm motorum şuan gerçekten iyi yürüyor (bakımları konusunda titizimdir) bunu birçok defa denedik ve gördük civardaki bir çok f e nal toplatacak vaziyette şuan ki düzlüklerde 270 e çok rahat ulaşıyor çok sert rüzgarlar olmazsa 280 +/-1 genelde son hı oluyor ve bu şekilde benzin bitene dek yürüyebiliyor otobanda.Full sistemle bunu geliştirebiliriz diye düşünüyorum,önümüzdeki 2 yıl motorumu satmayı düşünmediğim için bu plan hep aklımda,daha önce uygulamış olan varsa fikirlerini ve taktıktan sonraki durumu bizede anlatabilirse çok sevinirim.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Sonuçta "F" dediğimiz makine, Honda'nın supersport kategorisinde "RR" dan önce boy gösterdiği motor. Her türlü de doldurulur bence.
Senin de söylediğin gibi, bakımlı bir F bahsettiğin süratlere çıkıyor ve güzel yürüyor gerçekten de.
Bizim forumda olduğunu sanmıyorum ama, full sistem kullanan varsa ben de merak ediyorum gerçekten sonucunu.
 

one

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
151
Sonuçta "F" dediğimiz makine, Honda'nın supersport kategorisinde "RR" dan önce boy gösterdiği motor. Her türlü de doldurulur bence.
Senin de söylediğin gibi, bakımlı bir F bahsettiğin süratlere çıkıyor ve güzel yürüyor gerçekten de.
Bizim forumda olduğunu sanmıyorum ama, full sistem kullanan varsa ben de merak ediyorum gerçekten sonucunu.

yoksa bile ben bu kış ilklerden biri olmaya niyetliyim :)
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
191
mugla fethiye den selamlar motorum maalesef yok ama 600 f lere hayranlık duyuyorum ve almak istiyorum beni de aranıza kabul edersiniz sevinirim
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
yoksa bile ben bu kış ilklerden biri olmaya niyetliyim :)

Merakla bekliyoruz.:cat:

mugla fethiye den selamlar motorum maalesef yok ama 600 f lere hayranlık duyuyorum ve almak istiyorum beni de aranıza kabul edersiniz sevinirim

Hoşgeldin arkadaşım, hayırlısıyla alırsın inşallah.
Bu arada, cennet gibi sizin oralar, bu yaz oradaydık, biz ailecek bayılıyoruz valla.:)
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
191
evet fethiye gerekten 1 ay hariç 11 ay motora rahat binilebilecek bir yer doğa ve deniz harika 600 f lerin yakıtı konusunda sorum olacaktı km olarak hesap yaptınız mı ya da ne kadar benzinle kaç km gidiyor aydınlatırmısınız (korkmalımıyım)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çok sıkıştırmazsan karışık kullanımda 100 km'de 7-8 lt. civarı benzin tüketimi var.
1 depo benzin (17 lt) ortalama 220-230 km. civarı gidiyor bende.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
Beraber bir çay bile içemedik; malum herkesin işi gücü var, vakitler birbirine uymuyor ama 2-3 saatlik bile olsa bir buluşma ayarlayabilseydik keşke... Bugün ben müsaitim mesela... Ne dersiniz? Dreamdark senden umutluyum :)

Görüşmek dileğiyle... ( saat 13:00 gibi kontrol ederim burayı ) umarım öncesinde bakmış olursunuz.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ben bugün 18:30'a kadar işteyim maalesef, bir de dün geceden beri salya sümük hapşırık vs..:salut:
Buluşma olursa katılamayacağım, kusura bakmayın lütfen.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Teşekkür ederim. :)

Evet farkettim, o kadar adamı zaptetmek zor olur tabi, hem egsoz sesleri fln, çevredekiler çok rahatsız olurdu bu kadar kalabalıktan, iyi yapmışsınız, bir dahakine sınırlama getirmek lazım:p
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
191
akşam biraz çalışma yaptım affınıza mahcuben cbr600 f
cbr600fmor8.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:03 PM ----------

>


---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:04 PM ----------

koyamadım resimleri yavvv

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:04 PM ----------

cbr600fmor8.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:06 PM ----------

bu da kendi tasarımım idare edin
cbr600f2010desgn.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:08 PM ----------

mav600.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 PM ----------

cbr600fmor8.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
191
600f leri seven biri olarak bu çalışmalarım dan neden rahatsız oldunuz onu anlamadım

arkadaşlar bir sorum olacaktı cbr600f,cbr 600f2 cbr 600f4 gibi modeller gördüm sahibinden com sitesinde bunlar arasında ne gibi farklılıklar var yardımcı olabilirmisiniz
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
arkadaşlar acilll

600f ayna takımı lazım sağ-sol ; elinde ucuz satan varsa satın almak istiyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst