Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
nerde bu ahali, 2 yağmur yağdı diye sezon daha kapanmadı yahu![]()
motor alsam sezonu yeni açıcam. Bana bir motor bulun yaa... Oooff offfff çıldıracaaam
nerde bu ahali, 2 yağmur yağdı diye sezon daha kapanmadı yahu![]()
Ne oldu bakacaktınız 1-2 motora?![]()
motor alsam sezonu yeni açıcam. Bana bir motor bulun yaa... Oooff offfff çıldıracaaam
ii akşamlar
moralini bozmak istemem ama arkadaşlar
geç cuma motorla kaza yaptım münübüssün teki önündeki araca çarpmamak için frene basıp benim şeridime atladı. frene sonuna kadar asındım ama 50 ile felan çarptım galiba
adamda ben şerit deyiştirdim bana arkadan çarptı diyince ihale bana kaldı sonuç kırmrzı 2007 cbr 600 f ön grenaj kafademiri ve ön çamurluk nerden bulabalirim. kaynak boya flan 500 e çıkar dediler çıkma ucuza bula bilirsem yada yardımcı olursanız sevinirim. bu arada motoru 10000 e satmayı düşünüyorum el kol alçıd
ii akşamlar
moralini bozmak istemem ama arkadaşlar
geç cuma motorla kaza yaptım münübüssün teki önündeki araca çarpmamak için frene basıp benim şeridime atladı. frene sonuna kadar asındım ama 50 ile felan çarptım galiba
adamda ben şerit deyiştirdim bana arkadan çarptı diyince ihale bana kaldı sonuç kırmrzı 2007 cbr 600 f ön grenaj kafademiri ve ön çamurluk nerden bulabalirim. kaynak boya flan 500 e çıkar dediler çıkma ucuza bula bilirsem yada yardımcı olursanız sevinirim. bu arada motoru 10000 e satmayı düşünüyorum el kol alçıd
Beyler biraz motor üstünden inin de 2 lafın belini kıralım şurada; kayıplardasınız![]()
Arkadaşlar, 1 hafta önce uzun bir zamandır hayalini kurduğum cbr 600f ime kavuştum. Artık bende sizlerden biriyim. 2006 model kırmızı siyah motorumu aldım. Gerçi aldıktan sonra motorum hafif boyalı olduğunu öğrendim, ama sorun etmiyorum... çünkü bu tür motorlarda sanırım boyasızını bulmak neredeyse imkansız gibi. Satan kişi beni motorun sıfır hatasız olduğuna o kadar inandırdı ki hiç bir yere göstermeden aldım. Şu anda kafamdaki tek soru işareti "acaba km. si orijinal mi ?" Neyse, her şeye rağmen çok mutluyum ve bu motorun üzerine motor tanımıyorum...:cat: herkese kazasız sürüşler diliyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 AM ----------
Arkadaşlar bir de sorum olacak. Motorumun üzerinde ikisinin değeri 350 Tl. olan sıfır lastik var. Şu Hyosung ların üzerinde gelen lastiklerdenmiş.(markayı hatırlayamadım şimdi) Fakat düşük hızda bile ani frenlerde ön teker hemen kayıyor. Sizce lastikleri değiştirmeli miyim? bazı arkadaşlar Michelin Pilot Sport öneriyor ne diyorsunuz ? :silent:
emre havalar soğumadan 600f ciler olarak bir buluşma yada gezi ayarlayalım derim. organizasyon işini de sana bırakırım
ne dersiniz?





Hayırlı olsun kardesim bende epeydir aradıuğım motorumu buldum aldım 2006 model f ama benzin gstrgsi calısmıyormu bunlarınkimi böyle anlamadım calısırken var sonra yok arada bi yanıyor ne iştir bnilemedim bilkdiğiniz basit kullanışlı özellikler varsa yazarmısınız birde kullanma kılavuzunu nerden bulabilirim yardımcı olursanız cok sevinirim saygılar arkadaslar