Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
166
ii akşamlar
moralini bozmak istemem ama arkadaşlar
geç cuma motorla kaza yaptım münübüssün teki önündeki araca çarpmamak için frene basıp benim şeridime atladı. frene sonuna kadar asındım ama 50 ile felan çarptım galiba
adamda ben şerit deyiştirdim bana arkadan çarptı diyince ihale bana kaldı sonuç kırmrzı 2007 cbr 600 f ön grenaj kafademiri ve ön çamurluk nerden bulabalirim. kaynak boya flan 500 e çıkar dediler çıkma ucuza bula bilirsem yada yardımcı olursanız sevinirim. bu arada motoru 10000 e satmayı düşünüyorum el kol alçıd
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
ii akşamlar
moralini bozmak istemem ama arkadaşlar
geç cuma motorla kaza yaptım münübüssün teki önündeki araca çarpmamak için frene basıp benim şeridime atladı. frene sonuna kadar asındım ama 50 ile felan çarptım galiba
adamda ben şerit deyiştirdim bana arkadan çarptı diyince ihale bana kaldı sonuç kırmrzı 2007 cbr 600 f ön grenaj kafademiri ve ön çamurluk nerden bulabalirim. kaynak boya flan 500 e çıkar dediler çıkma ucuza bula bilirsem yada yardımcı olursanız sevinirim. bu arada motoru 10000 e satmayı düşünüyorum el kol alçıd

fatih kılıçlı var bahçelievlerde yaşam hastanesi yanında onda var
yada izmirde bahadır granaj var ordanda bulabilirsin
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
çok geçmiş olsun arkadşım.bide izmirde burak 21 die biri var oda parça satışı yapıo die biliorum. numarası 0232 483 40 38 PM atamadığım için burda yazdım umaraım sakıncası yoktur.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ii akşamlar
moralini bozmak istemem ama arkadaşlar
geç cuma motorla kaza yaptım münübüssün teki önündeki araca çarpmamak için frene basıp benim şeridime atladı. frene sonuna kadar asındım ama 50 ile felan çarptım galiba
adamda ben şerit deyiştirdim bana arkadan çarptı diyince ihale bana kaldı sonuç kırmrzı 2007 cbr 600 f ön grenaj kafademiri ve ön çamurluk nerden bulabalirim. kaynak boya flan 500 e çıkar dediler çıkma ucuza bula bilirsem yada yardımcı olursanız sevinirim. bu arada motoru 10000 e satmayı düşünüyorum el kol alçıd

Dostum çok geçmiş olsun öncelikle.
Sahibinden.com'dan da araştır iyice. Grenajlar çok mu hasarlı bilmiyorum ama, istersen tamir-boya konusunda birkaç kişiden fiyat al. Yenisini almaya kalkarsan daha pahalıya gelir gibi geliyor bana sanki. Bildiğim kadarıyla Maslak Oto Sanayi 2. Kısım'da Hasan Usta var Avrupa yakasında, bir de benim bir grenaj ustam Erkan Usta var Maltepe'de, görüşmek istersen nosunu atarım özelden.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Beyler biraz motor üstünden inin de 2 lafın belini kıralım şurada; kayıplardasınız :)
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
23
Herkese selamlar

Arkadaşlar, 1 hafta önce uzun bir zamandır hayalini kurduğum cbr 600f ime kavuştum. Artık bende sizlerden biriyim. 2006 model kırmızı siyah motorumu aldım. Gerçi aldıktan sonra motorum hafif boyalı olduğunu öğrendim, ama sorun etmiyorum... çünkü bu tür motorlarda sanırım boyasızını bulmak neredeyse imkansız gibi. Satan kişi beni motorun sıfır hatasız olduğuna o kadar inandırdı ki hiç bir yere göstermeden aldım. Şu anda kafamdaki tek soru işareti "acaba km. si orijinal mi ?" Neyse, her şeye rağmen çok mutluyum ve bu motorun üzerine motor tanımıyorum...:cat: herkese kazasız sürüşler diliyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 AM ----------

Arkadaşlar bir de sorum olacak. Motorumun üzerinde ikisinin değeri 350 Tl. olan sıfır lastik var. Şu Hyosung ların üzerinde gelen lastiklerdenmiş.(markayı hatırlayamadım şimdi) Fakat düşük hızda bile ani frenlerde ön teker hemen kayıyor. Sizce lastikleri değiştirmeli miyim? bazı arkadaşlar Michelin Pilot Sport öneriyor ne diyorsunuz ? :silent:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar, 1 hafta önce uzun bir zamandır hayalini kurduğum cbr 600f ime kavuştum. Artık bende sizlerden biriyim. 2006 model kırmızı siyah motorumu aldım. Gerçi aldıktan sonra motorum hafif boyalı olduğunu öğrendim, ama sorun etmiyorum... çünkü bu tür motorlarda sanırım boyasızını bulmak neredeyse imkansız gibi. Satan kişi beni motorun sıfır hatasız olduğuna o kadar inandırdı ki hiç bir yere göstermeden aldım. Şu anda kafamdaki tek soru işareti "acaba km. si orijinal mi ?" Neyse, her şeye rağmen çok mutluyum ve bu motorun üzerine motor tanımıyorum...:cat: herkese kazasız sürüşler diliyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 AM ----------

Arkadaşlar bir de sorum olacak. Motorumun üzerinde ikisinin değeri 350 Tl. olan sıfır lastik var. Şu Hyosung ların üzerinde gelen lastiklerdenmiş.(markayı hatırlayamadım şimdi) Fakat düşük hızda bile ani frenlerde ön teker hemen kayıyor. Sizce lastikleri değiştirmeli miyim? bazı arkadaşlar Michelin Pilot Sport öneriyor ne diyorsunuz ? :silent:

Hoşgeldin arkadaşım, motorun da hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. :)
Kilometrenin orjinal olup olmadığını anlaman pek mümkün değil maalesef. Eğer yetkili servis bakımlarına girmişse, belki bu bakımların garanti belgesine işleniş tarih ve kilometrelerinden yola çıkarak fikir yürütebilirsin. Kaç km olarak aldın motoru?
Bu arada, boyasız bulman gerçekten de zor bu tip motorlardan, ama önemli olan motorun ve mekaniğin sağlam, hatasız olması. Yoksa plastik önemli değil tabiiki.
Bahsettiğin lastikler Shinko anladığım kadarıyla, GT250R kullandığım zamanlar ben de bu lastiklerden pek haz etmezdim. Sert hamurlu olduğu için kayabiliyor ve ısınması zaman alıyor. Benim de tavsiyem, eğer durumun varsa bir çift kaliteli lastikle değiştirmen yönünde olacak lastikleri. Pilot Sport güzel lastiktir, bir dönem 600F'lerin üzerinde fabrika çıkışlı olarak bulunuyordu. Ayrıca Bridgestone lastikleri de son derece kalitedir, modellerini bir araştır derim.

emre havalar soğumadan 600f ciler olarak bir buluşma yada gezi ayarlayalım derim. organizasyon işini de sana bırakırım :)

ne dersiniz?

Güzel olur bence de :) Hava durumuna da bakarak, organizasyon için bir tarih belirleyip, buradan herkesin fikrini alırız. Ancak bu ayın 9'unda (Ctesi) işyerinden bir arkadaş ameliyat olacağından, haftasonu nasıl çalışacağımı henüz bilmiyorum. Netleşsin birşeyler, olayı somutlaştırmaya başlarız.:cat:

Önerileri de almaya başlayalım bence bu arada. :)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
merhaba; uzun süredir yazmıyordum ama istediğim doğrultuda bir kıpırdanma olmuş :queen:

Çoğunluğa uymaya çalışırım.. bence Şile taraflarında bir yer olabilir...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Şile taraflarında bildiğim çok güzel bir kendin pişir kendin ye var aslında, zamanını belirleyelim de çoğunluğa uyarsa o tarafa da gidebiliriz. Beyin fırtınasına devam tabi. :)
 

one

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
151
3 ay önce geçirdiğim tatsız bir kazadan sonra epey garajda yatan motorumuzu bir güzel boyattık,farklı bir renk kombinasyonunu düşündüysekte orjinaline sağdık kalmayı doğru bulduk.saolsun ustamız çok özverili bir çalışmayla bizi gerçekten mutlu etti.herşey sıfır alınmış kadar hatasız ve güzeldi.Kazada kırılan ayna ve sinyalleri orjinali ile değiştirmektense alternatifleri değerlendirmeyi tercih ettiğimiz sırada güzel ürünler bulduk ve birkaç küçük ilave yaptık.Fırsat buldukçada bir kaç aksesuar daha ekleyeceğiz.Aynalarımız Rizoma sport prototype,Rizoma elcikler,gömme ledli sinyaller,siyah depo kapağı.sıradakiler(ledli sinyalli arka stop,lucas ayaklık kiti,öhlins/hyperpro gidon damperi,pazzo manetler,füme puig double cam,füme far lensi,braking yaprak fren diskleri)buyrun bir kaç nacizane foto;




 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
73
Hayırlı olsun kardesim bende epeydir aradıuğım motorumu buldum aldım 2006 model f ama benzin gstrgsi calısmıyormu bunlarınkimi böyle anlamadım calısırken var sonra yok arada bi yanıyor ne iştir bnilemedim bilkdiğiniz basit kullanışlı özellikler varsa yazarmısınız birde kullanma kılavuzunu nerden bulabilirim yardımcı olursanız cok sevinirim saygılar arkadaslar
 

one

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
151
Hayırlı olsun kardesim bende epeydir aradıuğım motorumu buldum aldım 2006 model f ama benzin gstrgsi calısmıyormu bunlarınkimi böyle anlamadım calısırken var sonra yok arada bi yanıyor ne iştir bnilemedim bilkdiğiniz basit kullanışlı özellikler varsa yazarmısınız birde kullanma kılavuzunu nerden bulabilirim yardımcı olursanız cok sevinirim saygılar arkadaslar

600f lerde benzin göstergesi yoktur.sadece rezerve geçtiğinde panelin sol tarafında 4 kademeli bir uyarı çıkar.kullanım kılavuzu bendede yok ve açıkçası gerekte duymadım istediğin her bilgiye netten ulaşabilirsin yada honda servislerinden bilgi alabilirsin
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
73
anladım teşekkur ederim o 4 kademeli uyarı 4-3 2 1 diye düşüyormu yoksa rezerve gecince sadece 4 ü mü yanıyor onu soracaktım bende hiç üç e düşmedide ??? kılavuzu bulsam süper olacak tşk. one
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
213
dostum bende daha önce r6 vardı simdi ise bu ıkıncı 600F im ve rr tarzı motorlardan sehır içi ve şehır dısı uzun yollarda daha rahat edersın gercekten ve gercekten 600f dogru bi secim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst