600F Alıcam Kısmetse Satan Veya Yardımcı olucakları Bekliyorum

Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Merhabalar. 2003-04-05-06 kilometresiyle oynanmamış içi açılmamış vergisi borcu ıvırı zıvırı kırığı çıkığı olmıyan bir F arıyorum tercihen kırmızı siyah çift renk olabilir. 5000 peşin üstüde Kredi kartına taksit veya senet ile alıcam Sahibinden.com a bakıyorum sizlerinde fikri ve satmak oldugunuz bu kriterlere uyan motorunuz varsa irtibat:bounce: numaram
0554 786 00 51 Msn [email protected] Cihan Atıcı..
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar. 2003-04-05-06 kilometresiyle oynanmamış içi açılmamış vergisi borcu ıvırı zıvırı kırığı çıkığı olmıyan bir F arıyorum tercihen kırmızı siyah çift renk olabilir. 5000 peşin üstüde Kredi kartına taksit veya senet ile alıcam Sahibinden.com a bakıyorum sizlerinde fikri ve satmak oldugunuz bu kriterlere uyan motorunuz varsa irtibat:bounce: numaram
0554 786 00 51 Msn [email protected] Cihan Atıcı..

Hayırlısı olsun inşallah gönlünce bir 600 f bulursun
bilgi amaçlı iki şey yazacağım sana

birincisi bu tür motorların 2 nci eline çok dikkat et sorun yaşamayacağın bir motor bul sonra altından kalkmazsın işin zevki kaçar ,hüsrana uğrarsın

2 ncisi alacağın yer bir motorsiklet mağazası değilse eğer ,3 ncü şahıslar sana kredi kartına taksit yapamaz
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Eywallah Abim Alıcağım kişi işyeri sahibiyse kendi pos makinesi vardır Bu düşünceden yola çıkarak Yazdım herbirine bizzat dikkat edicem bilen kişilerle Alıcam İnşallah.
 
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
77
inşallah alırsın diyelim öncelikler motordan fazla anlamaıyorsan almayı düşündüğün motoru yakın çevrenden araştır bulunduğun ilçeden şehirden en azından tanıdığın tamirci falan vardır, başkasının motoru başkasının tamircisi ile bakılmaz ;)
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
inşallah alırsın diyelim öncelikler motordan fazla anlamaıyorsan almayı düşündüğün motoru yakın çevrenden araştır bulunduğun ilçeden şehirden en azından tanıdığın tamirci falan vardır, başkasının motoru başkasının tamircisi ile bakılmaz ;)

biliyorum Kardeş bu senin dediğin düpe düz ölü motoru ellerinle almaya gider gibi bir portreyi canlandırdı aklımda. Haber saldım heryere Kısmet haber bekliyorum..:cat::rendeer:
 
Katılım
5 Eki 2008
Mesajlar
7
ooofff of, bende bi girebilsem o yola... :salut: :p

Kim dönmek istemişki hem bugüne kadar... :wiinkk:

cihan inşallah şoole en taaaşş gibisinden bi 600F alırsın ve kazasız belasız kullanırsın :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst