Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Merhaba arkadaslar lastigime civi girmis az once fark ettim :( acaba yama yada fitil atan varmi aranizda sorun ciktimi..

Lastik daha 1000km de cope atmak pek istemiorum
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Merhaba arkadaslar lastigime civi girmis az once fark ettim :( acaba yama yada fitil atan varmi aranizda sorun ciktimi..

Lastik daha 1000km de cope atmak pek istemiorum

daha önce hiç bir motorumun lastiği patlamadı ve yama yaptırmadım :mrgreen: denenmiş değildir anlayacağın , bana soracak olursan 200 km üstü hız yapabilen bir motorda fitille gezmezdim şahsen içten yama ve tekrar balans yaptırıp kullanırdım
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
daha önce hiç bir motorumun lastiği patlamadı ve yama yaptırmadım :mrgreen: denenmiş değildir anlayacağın , bana soracak olursan 200 km üstü hız yapabilen bir motorda fitille gezmezdim şahsen içten yama ve tekrar balans yaptırıp kullanırdım

Sagolasin hocam bende fitil atarsam yolda kalirsam atarim sadece sanirim.

Yarin basincina bakiyim bir dusus yok ise servise kadar civiyle surerim sanirim.. dusus var isede lastigi sokup goturcez mecbur :D
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
121
Sagolasin hocam bende fitil atarsam yolda kalirsam atarim sadece sanirim.

Yarin basincina bakiyim bir dusus yok ise servise kadar civiyle surerim sanirim.. dusus var isede lastigi sokup goturcez mecbur :D

Yama yaptırıp kullanabilirsiniz, şimdiye kadar hiç sıkıntı yaşamadım ben. Çok mecbur kalır, yama yaptırma imkanınız olmaz ise fitil attırıp, daha sonra müsait bir yerde yama yaptırabilirsiniz. Benim arka lastikte temiz 3 tane yama vardır :)
 

Mvl

Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
43
iyi akşamlar herkese arkadaşlar...
bugün bir cbr baktım 1200km'de, sahibi tanıdık, motorda kafa garenaj'ı ve far takımının değiştiğini söyledi, bunun haricinde iç kısımda herhangi bir elleme yapılmadığını söyledi...
tiger egzoz, renkli cam, redline manet falan az çok bir şeyler de yapılı motorda...

yalnız hasar kaydına mesaj ile bakınca 8500tl hasar çıkmakta...
benim anlamadığım bu parçaların orijinalleri ile değişimi bu kadar masraf tutar mı??
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Kafa ve far orjinal 2500tl tutabilir. Söylemediği başka şeyler de olabilir bu durumda.
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Yama yaptırıp kullanabilirsiniz, şimdiye kadar hiç sıkıntı yaşamadım ben. Çok mecbur kalır, yama yaptırma imkanınız olmaz ise fitil attırıp, daha sonra müsait bir yerde yama yaptırabilirsiniz. Benim arka lastikte temiz 3 tane yama vardır :)

Tesekkur ederim :)

Bugun serviste 1000 bakimi yaptirdim arka lastigede icten yama yaptilar :) servisdede hicbir sorun olmiycagini solediler benim delik lastigin kalin yerine geldigi icin icin rahat etsin dediler bende rahatladim :)
 

Mvl

Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
43
Kafa ve far orjinal 2500tl tutabilir. Söylemediği başka şeyler de olabilir bu durumda.

neyse yarın olmadı bi anes motor'a uğrayıp sormak lazım, orada yaptırmış tamiratı...

ekleme: bir de motorda dunlop lastikler var...
ben bridgestone oluyor sanıyordum... ::153::
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
44
Ben çanta olayını bu şekilde çözdüm. 10 numara oldu. Kuyruk altına da alüminyum kompozit panelden yan çantalar için çanta tutucu yaptım.

http://i.imgur.com/hcdG4NX.jpg


bende 2007-2010 arası bir 600rr almaya karar verdim ve en sevdiğim renkleri de sizin motorunuzdaki. acaba 2. el alırken nelere dikkat etmeliyim sonuçta 7-8 yaşında bir 4 silindirli yarış motoru alıyorum ve km ler hep 30 bin üzeri. sorun çıkarır mı bana ?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
iyi akşamlar herkese arkadaşlar...
bugün bir cbr baktım 1200km'de, sahibi tanıdık, motorda kafa garenaj'ı ve far takımının değiştiğini söyledi, bunun haricinde iç kısımda herhangi bir elleme yapılmadığını söyledi...
tiger egzoz, renkli cam, redline manet falan az çok bir şeyler de yapılı motorda...

yalnız hasar kaydına mesaj ile bakınca 8500tl hasar çıkmakta...
benim anlamadığım bu parçaların orijinalleri ile değişimi bu kadar masraf tutar mı??

Uzak dur bence.
 
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar, adım Sonkan yaşım 32 600RR hastalığına bende yakalandım ve aranıza yeni katıldım. Sizlerden bir ricam olacak. Honda CBR 600RR 2015 modeli için en iyi egzoz hangisi ne önerirsiniz? Hem tok bir ses olsun hem de ortalığı yırtsın yani beş yüz metreden duyulsun yakından da rahatsız etmesin hayran bıraksın birde motorun görüntüsünü bozmasın. Bana konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Herkese kazasız belasız sürüşler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------

Arkadasimizin Z800 ünü verip sifir R6 aldik hayirlisi ile. RR alacakti ama caydirdim :)

cakalaz, 600RR'dan memnun değil misin? R6 ile 600RR arasındaki fark sadece sürat mi? 600RR alt viteslerde daha sakin R6 hırçın diye biliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

Merhaba arkadaşlar, bu iki resimdeki parçanın adı nedir ve nereden bulabilirim? Karbonfiber gibi görünen parça.

B47Q7D.jpg

ZJoBok.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
iyi akşamlar herkese arkadaşlar...
bugün bir cbr baktım 1200km'de, sahibi tanıdık, motorda kafa garenaj'ı ve far takımının değiştiğini söyledi, bunun haricinde iç kısımda herhangi bir elleme yapılmadığını söyledi...
tiger egzoz, renkli cam, redline manet falan az çok bir şeyler de yapılı motorda...

yalnız hasar kaydına mesaj ile bakınca 8500tl hasar çıkmakta...
benim anlamadığım bu parçaların orijinalleri ile değişimi bu kadar masraf tutar mı??

Şu yanlış düşünce bir türlü yıkılmadı gitti.

Araçta hasar kaydı varsa serviste işlem yapılmıştır. Servise gittiğinizde fatura isteyip neler değişmiş bakabilirsiniz. Genelde çok uçuk fiyatlar yazılır ve şişirilir. Eğer motoru ustaya gösterdiğinizde evet bunlar değişmiş ama orjinal ve işçilikte güzel diyorsa ve sizinde gözünüze batan birşey yoksa alınabilir.

Ama motorda kaza olduğunu biliyorsanız ve hasar kaydı yoksa, tamiri merdiven altında bir yerlerde yapılmıştır. Kimse nasıl parça kullanıldığını bilemez.

Kilometre saatinin 1000 euro, yandaki tek grenajın 1-2 bin lira, sadece honda yapışkanının 170-200 lira olduğu motorlardan bahsediyoruz. 8500 lira yüksek bir rakam değil.
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Merhaba arkadaşlar, adım Sonkan yaşım 32 600RR hastalığına bende yakalandım ve aranıza yeni katıldım. Sizlerden bir ricam olacak. Honda CBR 600RR 2015 modeli için en iyi egzoz hangisi ne önerirsiniz? Hem tok bir ses olsun hem de ortalığı yırtsın yani beş yüz metreden duyulsun yakından da rahatsız etmesin hayran bıraksın birde motorun görüntüsünü bozmasın. Bana konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Herkese kazasız belasız sürüşler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------



cakalaz, 600RR'dan memnun değil misin? R6 ile 600RR arasındaki fark sadece sürat mi? 600RR alt viteslerde daha sakin R6 hırçın diye biliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

Merhaba arkadaşlar, bu iki resimdeki parçanın adı nedir ve nereden bulabilirim? Karbonfiber gibi görünen parça.

http://i.hizliresim.com/B47Q7D.jpg
http://i.hizliresim.com/ZJoBok.jpg

Merhaba bahsettiginiz egzos two brothers :) sanirim rr icin en tok ve bagiran egzoz olmasi gerekiyor..

Bahsettiginiz parcanin kodunu filan bilmiyorum fakat sanirim sadece abs modellerde var :) yanlis bilgi olmasin emin deilim ama hondanin orjinal aksesuarlari arasinda yok
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
bende 2007-2010 arası bir 600rr almaya karar verdim ve en sevdiğim renkleri de sizin motorunuzdaki. acaba 2. el alırken nelere dikkat etmeliyim sonuçta 7-8 yaşında bir 4 silindirli yarış motoru alıyorum ve km ler hep 30 bin üzeri. sorun çıkarır mı bana ?

30.000 den sonra egzantrik zinciri değişimi oluyor genelde. Kimi 35.000km de ister kimi 45.000km de ister kullanıma bağlı. Tanıdık çevreden motor bakmakta fayda var. Motor alırken lastiklerin yaşına, balatalara vs bakmak iyi olur masraf çıkmaması açısından. Bunun dışında masraf çıkması şansa ve motoru geçmişine bağlı.
 

Mvl

Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
43
Şu yanlış düşünce bir türlü yıkılmadı gitti.

Araçta hasar kaydı varsa serviste işlem yapılmıştır. Servise gittiğinizde fatura isteyip neler değişmiş bakabilirsiniz. Genelde çok uçuk fiyatlar yazılır ve şişirilir. Eğer motoru ustaya gösterdiğinizde evet bunlar değişmiş ama orjinal ve işçilikte güzel diyorsa ve sizinde gözünüze batan birşey yoksa alınabilir.

Ama motorda kaza olduğunu biliyorsanız ve hasar kaydı yoksa, tamiri merdiven altında bir yerlerde yapılmıştır. Kimse nasıl parça kullanıldığını bilemez.

Kilometre saatinin 1000 euro, yandaki tek grenajın 1-2 bin lira, sadece honda yapışkanının 170-200 lira olduğu motorlardan bahsediyoruz. 8500 lira yüksek bir rakam değil.

bu durumun yanlış bir düşünce olduğu konusunda ben de size katılıyorum, karşıdaki insanda güven problemi olmadığı sürece, hayati parçalarda sorun olması harici değişenlerde bir engel görmüyorum...
fakat gel gelelim ki bu durum bir zincir halinde gidiyor, en son arabamı hatasız olduğu için (ki kendisi fiat panda'dır) 2 günde sattım, millet sıraya dizildi neredeyse almak için, öyle az buz da fiyat yazmamıştım... :))
fakat arkadaşım değişenli düzeltmeli aracını 1 aydır satamıyor, herkes bunları bahane ederek ölü fiyatına alma derdine giriyor bu sefer...

doayısıyla ben de bu alete ömürlük binmeyi düşünmüyorum, ölmez sağ kalırsak hevesimi alıp seneye enduro'ya geçme niyetim var...
bu durumda zincirin bir parçası olmaktan başka alternatif kalmıyor maalesef...
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Şu yanlış düşünce bir türlü yıkılmadı gitti.

Araçta hasar kaydı varsa serviste işlem yapılmıştır. Servise gittiğinizde fatura isteyip neler değişmiş bakabilirsiniz. Genelde çok uçuk fiyatlar yazılır ve şişirilir. Eğer motoru ustaya gösterdiğinizde evet bunlar değişmiş ama orjinal ve işçilikte güzel diyorsa ve sizinde gözünüze batan birşey yoksa alınabilir.

Ama motorda kaza olduğunu biliyorsanız ve hasar kaydı yoksa, tamiri merdiven altında bir yerlerde yapılmıştır. Kimse nasıl parça kullanıldığını bilemez.

Kilometre saatinin 1000 euro, yandaki tek grenajın 1-2 bin lira, sadece honda yapışkanının 170-200 lira olduğu motorlardan bahsediyoruz. 8500 lira yüksek bir rakam değil.
yahu motor bu,düz gitsin, makinesi sağlam olsun yeter :D
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Vallahi Arkadaslar R6'ya Ben Rodaj yapıyorum ama Su RR ların rahatlık konusunda kıymetini bilmemiz lazım :)

Biraz Renk Gelsin :)











 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar, adım Sonkan yaşım 32 600RR hastalığına bende yakalandım ve aranıza yeni katıldım. Sizlerden bir ricam olacak. Honda CBR 600RR 2015 modeli için en iyi egzoz hangisi ne önerirsiniz? Hem tok bir ses olsun hem de ortalığı yırtsın yani beş yüz metreden duyulsun yakından da rahatsız etmesin hayran bıraksın birde motorun görüntüsünü bozmasın. Bana konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Herkese kazasız belasız sürüşler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------



cakalaz, 600RR'dan memnun değil misin? R6 ile 600RR arasındaki fark sadece sürat mi? 600RR alt viteslerde daha sakin R6 hırçın diye biliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

Merhaba arkadaşlar, bu iki resimdeki parçanın adı nedir ve nereden bulabilirim? Karbonfiber gibi görünen parça.

http://i.hizliresim.com/B47Q7D.jpg
http://i.hizliresim.com/ZJoBok.jpg

Konuyu hortlatmak istemiyorum ama yardımcı olabilecek misiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst