- Katılım
- 19 May 2015
- Mesajlar
- 342
Two brothers sanirim en tok sesi veren 600rr da.. canli duydum cok begendim.. tocw hic duymadim ama en bagirani olarak duydum..
Lastik olarak bridgestone s20 evo dusunuorum ben
yorumlari cok iiydi motolastikde var onumuzdeki sezon bakicam.. bir supercorsa deil tabikide
Lastik olarak bridgestone s20 evo dusunuorum ben