Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Two brothers sanirim en tok sesi veren 600rr da.. canli duydum cok begendim.. tocw hic duymadim ama en bagirani olarak duydum..

Lastik olarak bridgestone s20 evo dusunuorum ben :D yorumlari cok iiydi motolastikde var onumuzdeki sezon bakicam.. bir supercorsa deil tabikide
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Biraz klişe olucak ama Süper Corsa candır gerisi heyecandır diycem, ısınmıyo diyenede itimat etmeyiniz süpercorsa yı yaşamak lazımmış :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Düzlükte veya kalkışlarda çok gaz açan birisi değilim benim işim genellikle virajlarla olduğu için uzun gitti diyebilirim, 299 kilit gittiğim nadir olmuştur valla lastiği tavsiye ederim ama farklı şeyler denemeyide çok sevdiğimden Dunlop D212 filan denemek istiyorum hayırlısı artık :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
hazır lastik konusu açılmışken satılık lastik http://www.motosiklet.net/forum/sat...0-km-de-cikma-dunlop-sportmax-214-lastik.html var

bu arada koruma takozumun http://www.sahibinden.com/ilan/yede...enkli-koruma-takozu-aparatli-230316309/detay/ bir tarafının ilk başta iç plastiği düşmüştü şimdi yine aynı tarafın kalan parçası da düşmüş :pr: bu tarz takoz kullanan varsa plastik kısmını Loctite veya şeffaf bantla sabitleyin ,sehpa takozumda düşmüştü önceden ona da yapabilişiniz düşmesin
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
İlanlarini goremiyorum
Lastikleri tam olarak kac km kullandin?
Takim icin istedigin fiyati yazar misin?
 

Mvl

Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
43
eveet...
ben de sonunda 3. motorum olarak 600rr sahibi olmuş bulunmaktayım... :)

250r'a göre kullanması oturuş pozisyonu zormuş(bilmiyorum ya da benim için alışılmadık)...

bir de ilk sorum olarak bu alete xenon ya da güçlü bir beyaz ampul işi nasıl oluyor??(önceki sayfalarda yazıyorsa kusura bakmayın yavaş yavaş inceleyecem, aklımdaki ilk soru olduğu için direk yazıyorum)
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
eveet...
ben de sonunda 3. motorum olarak 600rr sahibi olmuş bulunmaktayım... :)

250r'a göre kullanması oturuş pozisyonu zormuş(bilmiyorum ya da benim için alışılmadık)...

bir de ilk sorum olarak bu alete xenon ya da güçlü bir beyaz ampul işi nasıl oluyor??(önceki sayfalarda yazıyorsa kusura bakmayın yavaş yavaş inceleyecem, aklımdaki ilk soru olduğu için direk yazıyorum)

Hayırlı olsun kazasız belasız.
Bende cbr250r kullandım uzun süre, 600rr'da debriyaj ilk 3 gün sıkıntı yarattı şu an sıkıntı yok ağrı yapmıyor. Sele,Bacak,Sırt,bel olarak şu an hiç bir sıkıntım yok. cbr250r gibi ama elcikler çok sert rizoma var avuç içi ve bilek sıkıntısı devam ediyor, şehir içinde sürdüğüm sürecede devam edecek her halde otobanda sorun yok. Cbr250r'den daha sesli vites geçişleri var,Özellikle 600rr'dan benim kubaya binince kuba'da vitesi hissetmiyorsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
eveet...
ben de sonunda 3. motorum olarak 600rr sahibi olmuş bulunmaktayım... :)

250r'a göre kullanması oturuş pozisyonu zormuş(bilmiyorum ya da benim için alışılmadık)...

bir de ilk sorum olarak bu alete xenon ya da güçlü bir beyaz ampul işi nasıl oluyor??(önceki sayfalarda yazıyorsa kusura bakmayın yavaş yavaş inceleyecem, aklımdaki ilk soru olduğu için direk yazıyorum)

Hocam ben beyaz ampul taktim philips in.. gorunum cok guzel oldu fakat gorusu %10 15 gibi azalttigini soyliy3bilirim.. gece kullanmasi riskli olabilir

Hayirli olsun bubarada.. trafikde benimde bileklerim agriyor du fakat zamanla azaldi (1300km).. bilegim bide kirik yani :/ zorlayinca agrir hep ama yavas yavas alidmaya basladim..
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
121
Beyaz ampülle şu şekilde oluyor;
cb054be2-9325-497e-a843-7d8df9d36c5f_zps553c3cfe.jpg

Kıvanç görüşün düştüğüne eminmisin, ben her hangi bir görüş azalması yaşamadım çünkü, bendede philips var, eğer siyah visörün varsa oda yanıltıyor olabilir :cat:
600RR şehir içinde yorar, debriyajı serttir, oturma pozisyonu konforlu değildir, şehiriçi için çok kötü bir seçim kısacası... Ama otoyol kullanımında bir saat git, gazlaman şart değil normal oturarak dahi yormaz adamı, bilek acıları vs bunlar hep kendini kasmaktan zamanla alışırsın geçer ama şehir içinde gezindiğin sürece bunlar hep sürer, xmaxi boşuna almadık :cherry:
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
121
R6 kullanmadiysaniz 600RR ın rahatlığının farkinda degilsiniz demektir :)

Kullanmaya pek gerek kalmıyor tepesine çıkman yeterli oluyor dostum, üstüne oturduğunda anlıyorsun ne kadar kütük gibi olduğunu :) Mevla nasip ederse Gen 3 Busaya geçip bende kapatıcam bu SS işlerini, yaşlandık artık konfor arıyor vücut :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hayabusa konforlu fakat ağırlığı nedeniyle bana pek hitap etmedi ve sattim.
Herkes bedenine göre motor kullanmali bence :)
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
121
Ben geçen sene kısa bir turumuzda arkadaşımın '14 busasını kullandım yaklaşık bir 15-20 km kadar, çok keyif aldım normal yolda, yayla gibi gidiyor, debriyaj yumuşak, sessiz, kuğu gibi süzülüyordu, ancak akabinde virajlar geldiğinde tedirgin oldum, bizim RR lar gibi yatıramıyorsun, bana belki öyle geldi bilmiyorum. Ama çok keyif verdi motor. Boyum 1,88 kiloda 83 bana uygun geliyor boyutları. Yeni kasayı bir 30kg kırpıp, biraz daha atletik yaparlarsa olur bu iş :cat:
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
121
Şu an halihazırda eksoz, hafif akü ve aluminum jant gibi bir kaç bolt on ile zaten 16-17kg düşüyor. Eklesinler üzerine kullanılabilitesi artsın biraz makinenin. Rakamlar hususunda ise haklısınız, ben zaten fiyatları anlayamıyorum, geçen serviste R1 e 79bin etiket koymuşlar, düz R1. M de değil, S1000RR parası... şimdi yeni GSXR1000 en hafif en güçlü olayına bu fiyat baz alınırsa 80-85 gibi bir rakama çıkabilir. Rakamlar hepten kopup gitti zaten :( Ben yeni busanın 55-60 bin üstü olacağını sanmıyorum. Zaten mtvsi çok yüksek, keşke downsizing yapıp 1200cc e indirseler hacmi :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst