Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
106
Arkadaşlar. Motosikletim 3.000 km de. Yanılmıyorsam kitapçık 1.000 bakımından sonraki bakım için 12.000 diyor. Gerçekten 12.000de mi gidiyoruz bakıma?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------



Bandırmadan selam olsun.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben Diger RR ımda 500-1000-3000-6000 km lerde yaptirmistim.
Max 2500 kmde bir bakima sokuyorum
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Arkadaşlar. Motosikletim 3.000 km de. Yanılmıyorsam kitapçık 1.000 bakımından sonraki bakım için 12.000 diyor. Gerçekten 12.000de mi gidiyoruz bakıma?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/PBNa1O.jpg[/url]

Bandırmadan selam olsun.


4binde bir yağ+filtre değişimi en ideal olanı,kazasız belasız kullanın bende Bandırmadayım :)
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
121
Birkaç karede benden gelsin :)

082caaa6-95ff-471b-9b62-e55dc072a13e_zps31ba74cf.jpg


foto11F0raf52_zpsd22227bb.jpg


d3ff11ab-c83a-428f-bc71-889409007290_zps22519e68.jpg


1947dfbc-1a6c-4a6d-aa9b-f322947816cb_zps3fe992e2.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Çok temiz duruyor. Yağmurda binmemiş sanırım. Ama kafa grenajında ramair girişinin sol tarafında yandan gelen grenajla birleşiminde açıklık kalmış. Grenajların orjinal olmama ihtimali var.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadasimizin Z800 ünü verip sifir R6 aldik hayirlisi ile. RR alacakti ama caydirdim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst