- Katılım
- 27 Şub 2014
- Mesajlar
- 2,829
orj egzozu değil, keşke hangi egzoz onu yazsanız
Merhaba arkadaslar lastigime civi girmis az once fark ettimacaba yama yada fitil atan varmi aranizda sorun ciktimi..
Lastik daha 1000km de cope atmak pek istemiorum
daha önce hiç bir motorumun lastiği patlamadı ve yama yaptırmadım :mrgreen: denenmiş değildir anlayacağın , bana soracak olursan 200 km üstü hız yapabilen bir motorda fitille gezmezdim şahsen içten yama ve tekrar balans yaptırıp kullanırdım
Sagolasin hocam bende fitil atarsam yolda kalirsam atarim sadece sanirim.
Yarin basincina bakiyim bir dusus yok ise servise kadar civiyle surerim sanirim.. dusus var isede lastigi sokup goturcez mecbur![]()
Yama yaptırıp kullanabilirsiniz, şimdiye kadar hiç sıkıntı yaşamadım ben. Çok mecbur kalır, yama yaptırma imkanınız olmaz ise fitil attırıp, daha sonra müsait bir yerde yama yaptırabilirsiniz. Benim arka lastikte temiz 3 tane yama vardır![]()
Kafa ve far orjinal 2500tl tutabilir. Söylemediği başka şeyler de olabilir bu durumda.
Ben çanta olayını bu şekilde çözdüm. 10 numara oldu. Kuyruk altına da alüminyum kompozit panelden yan çantalar için çanta tutucu yaptım.
http://i.imgur.com/hcdG4NX.jpg
iyi akşamlar herkese arkadaşlar...
bugün bir cbr baktım 1200km'de, sahibi tanıdık, motorda kafa garenaj'ı ve far takımının değiştiğini söyledi, bunun haricinde iç kısımda herhangi bir elleme yapılmadığını söyledi...
tiger egzoz, renkli cam, redline manet falan az çok bir şeyler de yapılı motorda...
yalnız hasar kaydına mesaj ile bakınca 8500tl hasar çıkmakta...
benim anlamadığım bu parçaların orijinalleri ile değişimi bu kadar masraf tutar mı??
Arkadasimizin Z800 ünü verip sifir R6 aldik hayirlisi ile. RR alacakti ama caydirdim![]()
iyi akşamlar herkese arkadaşlar...
bugün bir cbr baktım 1200km'de, sahibi tanıdık, motorda kafa garenaj'ı ve far takımının değiştiğini söyledi, bunun haricinde iç kısımda herhangi bir elleme yapılmadığını söyledi...
tiger egzoz, renkli cam, redline manet falan az çok bir şeyler de yapılı motorda...
yalnız hasar kaydına mesaj ile bakınca 8500tl hasar çıkmakta...
benim anlamadığım bu parçaların orijinalleri ile değişimi bu kadar masraf tutar mı??
Merhaba arkadaşlar, adım Sonkan yaşım 32 600RR hastalığına bende yakalandım ve aranıza yeni katıldım. Sizlerden bir ricam olacak. Honda CBR 600RR 2015 modeli için en iyi egzoz hangisi ne önerirsiniz? Hem tok bir ses olsun hem de ortalığı yırtsın yani beş yüz metreden duyulsun yakından da rahatsız etmesin hayran bıraksın birde motorun görüntüsünü bozmasın. Bana konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Herkese kazasız belasız sürüşler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
cakalaz, 600RR'dan memnun değil misin? R6 ile 600RR arasındaki fark sadece sürat mi? 600RR alt viteslerde daha sakin R6 hırçın diye biliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Merhaba arkadaşlar, bu iki resimdeki parçanın adı nedir ve nereden bulabilirim? Karbonfiber gibi görünen parça.
http://i.hizliresim.com/B47Q7D.jpg
http://i.hizliresim.com/ZJoBok.jpg
bende 2007-2010 arası bir 600rr almaya karar verdim ve en sevdiğim renkleri de sizin motorunuzdaki. acaba 2. el alırken nelere dikkat etmeliyim sonuçta 7-8 yaşında bir 4 silindirli yarış motoru alıyorum ve km ler hep 30 bin üzeri. sorun çıkarır mı bana ?
Şu yanlış düşünce bir türlü yıkılmadı gitti.
Araçta hasar kaydı varsa serviste işlem yapılmıştır. Servise gittiğinizde fatura isteyip neler değişmiş bakabilirsiniz. Genelde çok uçuk fiyatlar yazılır ve şişirilir. Eğer motoru ustaya gösterdiğinizde evet bunlar değişmiş ama orjinal ve işçilikte güzel diyorsa ve sizinde gözünüze batan birşey yoksa alınabilir.
Ama motorda kaza olduğunu biliyorsanız ve hasar kaydı yoksa, tamiri merdiven altında bir yerlerde yapılmıştır. Kimse nasıl parça kullanıldığını bilemez.
Kilometre saatinin 1000 euro, yandaki tek grenajın 1-2 bin lira, sadece honda yapışkanının 170-200 lira olduğu motorlardan bahsediyoruz. 8500 lira yüksek bir rakam değil.
yahu motor bu,düz gitsin, makinesi sağlam olsun yeterŞu yanlış düşünce bir türlü yıkılmadı gitti.
Araçta hasar kaydı varsa serviste işlem yapılmıştır. Servise gittiğinizde fatura isteyip neler değişmiş bakabilirsiniz. Genelde çok uçuk fiyatlar yazılır ve şişirilir. Eğer motoru ustaya gösterdiğinizde evet bunlar değişmiş ama orjinal ve işçilikte güzel diyorsa ve sizinde gözünüze batan birşey yoksa alınabilir.
Ama motorda kaza olduğunu biliyorsanız ve hasar kaydı yoksa, tamiri merdiven altında bir yerlerde yapılmıştır. Kimse nasıl parça kullanıldığını bilemez.
Kilometre saatinin 1000 euro, yandaki tek grenajın 1-2 bin lira, sadece honda yapışkanının 170-200 lira olduğu motorlardan bahsediyoruz. 8500 lira yüksek bir rakam değil.
Merhaba arkadaşlar, adım Sonkan yaşım 32 600RR hastalığına bende yakalandım ve aranıza yeni katıldım. Sizlerden bir ricam olacak. Honda CBR 600RR 2015 modeli için en iyi egzoz hangisi ne önerirsiniz? Hem tok bir ses olsun hem de ortalığı yırtsın yani beş yüz metreden duyulsun yakından da rahatsız etmesin hayran bıraksın birde motorun görüntüsünü bozmasın. Bana konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Herkese kazasız belasız sürüşler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
cakalaz, 600RR'dan memnun değil misin? R6 ile 600RR arasındaki fark sadece sürat mi? 600RR alt viteslerde daha sakin R6 hırçın diye biliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Merhaba arkadaşlar, bu iki resimdeki parçanın adı nedir ve nereden bulabilirim? Karbonfiber gibi görünen parça.
http://i.hizliresim.com/B47Q7D.jpg
http://i.hizliresim.com/ZJoBok.jpg