- Katılım
- 15 Şub 2011
- Mesajlar
- 644
Arkadaslar elimde kırmızı cnc kısa manet takımı mevcut 07-12 modeller için ilgilenen olursa ebay fiyatına verecem.Site üzerinden ulaşabilirsiniz
Sanıyorum Motorumu verdim arkadaslar. Rize'den bir arkadasımız bugun baktı bir kac güne motoru teslim alacak. Biraz acemi bir arkadas umarım sorun yaşamaz. Ne kadar vazgecirmeye calıstırdıysam da vazgecmedi illa istiyor. Dikkatli bir sekilde sorun yasamadan kullanır insallah.
Piyasanın altına verdim biraz ama olsun ...
Yeni Kasa RR gelir yakındaSatan varsa görüşelim
![]()
Merhaba arkadaşlar 2009 model 600rr mi alarak aranıza katılmış bulunmaktayım.
Yolda yürürken yanımdan bu tarz motorlar geçtiği zaman hep hayal ederdim . Bir gün benimde böyle bir motor um olacakmı diye. Rabbim çok şükür 10 yıllık bi hasretin sonucunda kavuşturdu bizi.
600rr 5 nci motorsiklet im. Ama ilk defa motora bindiği mi hissettim desem yeridir .
Faydalı paylaşımlar da görüşmek üzere iyi forumlar herkese
Sanıyorum Motorumu verdim arkadaslar. Rize'den bir arkadasımız bugun baktı bir kac güne motoru teslim alacak. Biraz acemi bir arkadas umarım sorun yaşamaz. Ne kadar vazgecirmeye calıstırdıysam da vazgecmedi illa istiyor. Dikkatli bir sekilde sorun yasamadan kullanır insallah.
Piyasanın altına verdim biraz ama olsun ...
Yeni Kasa RR gelir yakındaSatan varsa görüşelim
![]()
Sanıyorum Motorumu verdim arkadaslar. Rize'den bir arkadasımız bugun baktı bir kac güne motoru teslim alacak. Biraz acemi bir arkadas umarım sorun yaşamaz. Ne kadar vazgecirmeye calıstırdıysam da vazgecmedi illa istiyor. Dikkatli bir sekilde sorun yasamadan kullanır insallah.
Piyasanın altına verdim biraz ama olsun ...
Yeni Kasa RR gelir yakındaSatan varsa görüşelim
![]()
Merhaba arkadaşlar 2009 model 600rr mi alarak aranıza katılmış bulunmaktayım.
Yolda yürürken yanımdan bu tarz motorlar geçtiği zaman hep hayal ederdim . Bir gün benimde böyle bir motor um olacakmı diye. Rabbim çok şükür 10 yıllık bi hasretin sonucunda kavuşturdu bizi.
600rr 5 nci motorsiklet im. Ama ilk defa motora bindiği mi hissettim desem yeridir .
Faydalı paylaşımlar da görüşmek üzere iyi forumlar herkese
R6 da düşünmüyor değilim 2013-2014 Model ama Yakıtı ve rahatsız kullanımı nedeniyle pek tercih etme taraftarı değilim...
RR Alırsam Kesinlikle repsol almayı düşünmüyorum. olursa HRC olacak zaten pek renk seceneğimiz yokYa da bekleyip 2015 te gelecek renkleri tercih etmeliyim :bounce:
Bakalım artık henüz motoru vermedim![]()

://i.hizliresim.com/EEYDDq.jpg[/img][/url]

Merhaba arkadaşlar 2009 model 600rr mi alarak aranıza katılmış bulunmaktayım.
Yolda yürürken yanımdan bu tarz motorlar geçtiği zaman hep hayal ederdim . Bir gün benimde böyle bir motor um olacakmı diye. Rabbim çok şükür 10 yıllık bi hasretin sonucunda kavuşturdu bizi.
600rr 5 nci motorsiklet im. Ama ilk defa motora bindiği mi hissettim desem yeridir .
Faydalı paylaşımlar da görüşmek üzere iyi forumlar herkese
Ben motor ehliyeti olmayan ve hiç deneyimi olmayan yeni bir kullanıcıyım,bir arkadaşımın cbr 125 ini kullandım 2-3 defa ancak çokta kolay gelmedi hatta vites olaylarına daha giremedim bile,ancak bu benim ilk denenemdi şidmi kafaya koydum cbr 600 rr alıcam 1 aya kadar boyum 172 cm 60 kiloyum ne dersiniz lütfen anlayanlar ve bilgi verebilcekler msnden bana msj atsın
[email protected] ilginize teşekkür eder herkese keyifli sürüşler dilerim
Motorumu 5-6 gün önce verdim hayırlısıyla.
Yeni kasa bakıyorum ki büyük ihtimalle Sıfır alacağım
Aralık - Ocak Aylarını bekleme kararı aldım :bounce:
Sanıyorum Motorumu verdim arkadaslar. Rize'den bir arkadasımız bugun baktı bir kac güne motoru teslim alacak. Biraz acemi bir arkadas umarım sorun yaşamaz. Ne kadar vazgecirmeye calıstırdıysam da vazgecmedi illa istiyor. Dikkatli bir sekilde sorun yasamadan kullanır insallah.
Piyasanın altına verdim biraz ama olsun ...
Yeni Kasa RR gelir yakındaSatan varsa görüşelim
![]()