Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
bir tanede benden olsun kızımız leyla :)
[url]http://i.hizliresim.com/MljLm6.jpg[/url]

ne doktorlar mühendisler istedide vermediniz demi? :D
maasallah kardesım allah nazardan korusun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------

birkaçfotoda ben atayım :queen:
buda benim evlat:farao:


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------






---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

artık bır maasallah dersınız:) sayfayı güncel tutmaya çalışıyorum :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------




---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------

nıhat nalçakan kardeşimin fazeri ve benım evlat:cherry: ortaköyde piliç avından kareler :thumleft:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
arkadaslar 2003 600rr var egzantirik ve gerginin 0 fiyat nedir yada en uygun nerden alabillirim
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Arkadaşlar elimde 600RR' dan kalma siyah mono kapak var ihtiyacı olan varsa uygun fiyata verebilirim, Birde 2007-2012 Model 600RR' lar için Ledli sinyalli stop lambası var yurt dışından alınma onuda uygun fiyatla verebilirim ihtiyacım kalmadı ürünlere :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Merhaba;

Motosikletin kullanım kılavuzları konunun ilk mesajına eklenmiştir.

Keyifli Forumlar..
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
kımseler yok muuuu :queen: hava buz gıbı motorumu ozledımmmm,soguk umrumda degıl,yagmur etkılıyor beni:pr:
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
50
Arkadaslar ön cam tavsiyesi istiyorum.Puig aldım ama sanki yeterli olmuyor gibi.Yüksek süratlerde boynum agrıyor ne kadar altına girsemde.Ne kullanıyorsunuz?
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
rüzgârı kesme işi birazda sana baglı kardeşim :)
oturuş pozısyonun nasıl? depo ile arana bır yumruk boşluk koyup ,ayak uçlarınla peglere basıp,kafayı gömeceksin..dahada fazlasını arama,çünki başka ne yaparsan yap degısmeyecek ,o cam ıyı yani.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:31 ----------

Bende binemiyorum. Lastikler ısınmıyor hiç.[/QUOTE
soguk benı endıselendırmıyor,yagmur da bınmıyorum ,çünki yağmur snrası o motoru yıkamak benm ıcın tam bır ıskence olacak:queen:
yolda su bıle gorsem u donuşu yapıyorum gırmıyorum:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Dun bursada saganak yagmur altinda 200km egitim surusu yaptik. Icime kadar islanmadik yerim kalmadi yazlik kiyafetlerle. Ama en onemlisi o su tahliye kanali olmayan performans lastikleri yolu nasil tuttu hala cozemiyorum.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
3
İyi akşamlar arkadaşlar ben de aranıza yeni geldim makinam yeni kasa 600 rr hrc 780 kmde.herkese kazasız belasız günler diliyorum.inşallah yakında resimde eklerim. Tiger full karbon olandan egzoz almayı düşünüyorum bu konuda yorumlarınızı bekliyorum şimdiden tesekkurler.diğerleri çok pahalı. Ebay da bile 550 dolar. Geliş vergi derken 1500 ü buluyor.
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
İyi akşamlar arkadaşlar ben de aranıza yeni geldim makinam yeni kasa 600 rr hrc 780 kmde.herkese kazasız belasız günler diliyorum.inşallah yakında resimde eklerim. Tiger full karbon olandan egzoz almayı düşünüyorum bu konuda yorumlarınızı bekliyorum şimdiden tesekkurler.diğerleri çok pahalı. Ebay da bile 550 dolar. Geliş vergi derken 1500 ü buluyor.

dostum öncelikle hayırlı olsun..
egzos alacaksan sıfır tıger alacağına, ıkıncı el alumınyum gövdeli two bro al (carbon two lar tutulmuyor ),devil carbon alabılırsın.bunlardan bırınnı al 1000 tl ye bulursun ikinci elini kardeşim.sıfır tıgerdan bın kat ıyı.ben devil aldım memnunum.:thumleft:
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
3
Ben 750 ye full karbon tiger buldum sıfır ama sen tavsiye etmiyosun peki senin tavsiye ettiğin egzozların ikinci elini nerden bulacağım kardeş.yoshi buldum sah.com da izmirde karşıyakada çorumlu bir öğretmen var ismi mehmet ali rs-5 karbon olmayanına en son 1350 diyor.ikinci el var kazalı onada 1000 tl diyor ama ekzozu sürttürmüşler çok kötü görünüyor ne biliyim karasızım.sıfır karbon yoshiyede 1750 diyor. Ne dersin ebaydan baktım karbon olmayanı 450 dolara geliyor bide vergisi olur o da yine 1350 1400 arası falan oluyor.karasızim acaba orjinal egzozla devm mı etsem yoluma ne dersin adrenalin kardeşim.
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
50
Ben 750 ye full karbon tiger buldum sıfır ama sen tavsiye etmiyosun peki senin tavsiye ettiğin egzozların ikinci elini nerden bulacağım kardeş.yoshi buldum sah.com da izmirde karşıyakada çorumlu bir öğretmen var ismi mehmet ali rs-5 karbon olmayanına en son 1350 diyor.ikinci el var kazalı onada 1000 tl diyor ama ekzozu sürttürmüşler çok kötü görünüyor ne biliyim karasızım.sıfır karbon yoshiyede 1750 diyor. Ne dersin ebaydan baktım karbon olmayanı 450 dolara geliyor bide vergisi olur o da yine 1350 1400 arası falan oluyor.karasızim acaba orjinal egzozla devm mı etsem yoluma ne dersin adrenalin kardeşim.

Ben orjinal egzost ile kullanıyorum 6000 km oldu sesinden ve performasındanda gayet memlunum.Eger power commender koymayacaksan performans egzostu negatif yönden etkileyebilir motoru.O yuzden koymaya karar verirsende power commender ile ayalarını yaptırman şart
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Ben 750 ye full karbon tiger buldum sıfır ama sen tavsiye etmiyosun peki senin tavsiye ettiğin egzozların ikinci elini nerden bulacağım kardeş.yoshi buldum sah.com da izmirde karşıyakada çorumlu bir öğretmen var ismi mehmet ali rs-5 karbon olmayanına en son 1350 diyor.ikinci el var kazalı onada 1000 tl diyor ama ekzozu sürttürmüşler çok kötü görünüyor ne biliyim karasızım.sıfır karbon yoshiyede 1750 diyor. Ne dersin ebaydan baktım karbon olmayanı 450 dolara geliyor bide vergisi olur o da yine 1350 1400 arası falan oluyor.karasızim acaba orjinal egzozla devm mı etsem yoluma ne dersin adrenalin kardeşim.[/QUOT
Kardeş kusurabakma gıremedım sayfaya anca geldım:)
ıkıncı el 1000 tl ye bulrsun acele etme derım.ben sabretım bekledim cıktı karsıma.yoshı rs5 in tupu kısa kalıyor bıraz,o yüzden stop lambasının camı kararır.alacagın eg
zosun ucu stoptan uzakta kalack.dewıl ve two oyle suan sıkıntı yo, çünki 10 cm dıssarda güzelde duruyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

Ben orjinal egzost ile kullanıyorum 6000 km oldu sesinden ve performasındanda gayet memlunum.Eger power commender koymayacaksan performans egzostu negatif yönden etkileyebilir motoru.O yuzden koymaya karar verirsende power commender ile ayalarını yaptırman şart

dostum bende 1000 km orjınal egzos ıle kullandım ama bılddıgın bıısıklet gıbıı hıc zevk vermedı:D
heee bu zevk işi herkeze göre görecelidir fakat sadece tüp takarsan power comander takmak zzorunda degılsın (takarsan ıyı olur ama sart degıl ,sart olması ıcın komple bogazdan egzos takarsın katalızor ıptal olur ,exup ıptal olur bu sefer ne olacak motorda basınç azalacak ,sıkıştırma azalacak,subaplar boşalacak (tabi zamanla düşük sıkıştırma yuzunden subap kayıtları yeterlı yağlamaya sahıp olamayacak,işte burda power comander farz olacak:D).sadece tup takarsan ;600 rr için soyluyorum power comander sart olamayacak.(r6 olsun zx6 olsun gsxr olsun hep exup kelebeklerı tüpe bağlı onlarda etkıler,)600 rr in katalıyoru egzos 4 e 1 bağlantısının olduğu yerdeki sısko tuğla,,ordan devam eden borudada exup var bu exup kelebegıde alt devırde yarım kapalı,ust devırde full açık olur,yanı hıc bır zaman, tup takınca sıkıştırma kaybetmesı gerçekleşmiyor .yeterkı bu sisteme exupa ve katalızore dokunma.sadece tup tak.sunuda unutma tup takarsın uzun yolda, db kıllerını (susturucu uç) bır vıda ıle takılıyor ,sökuluyor.
orjınal egzos tupu ,motorun % 10 performansını dusuruyor bu da Avrupa egzos normlarına uysun dıye katalızor kullanmak zorundalar (Euro3 Euro4 belgelerını alamazlar :cat:.. yoksa emisyondan geçemez.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------


kanka baktım ben, guzel bır cıhaz lakin kullanma amacına göre al derim. mesela ben motorumu hiç bır zaman garaj harıc, bır yerde bırakmıyorum.sen kafe v.s yerlerde kapıda gözünden uzak yerlerde bırakıyorsan vede garajın güvenlı degılse al derım.bırde motorun tesisatına dokunmadan sadece aküden alacakları bır ceryanla ısı bıtıreceklermı acaba? sor ogren bağlantı semasını gör bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
50
Ben 750 ye full karbon tiger buldum sıfır ama sen tavsiye etmiyosun peki senin tavsiye ettiğin egzozların ikinci elini nerden bulacağım kardeş.yoshi buldum sah.com da izmirde karşıyakada çorumlu bir öğretmen var ismi mehmet ali rs-5 karbon olmayanına en son 1350 diyor.ikinci el var kazalı onada 1000 tl diyor ama ekzozu sürttürmüşler çok kötü görünüyor ne biliyim karasızım.sıfır karbon yoshiyede 1750 diyor. Ne dersin ebaydan baktım karbon olmayanı 450 dolara geliyor bide vergisi olur o da yine 1350 1400 arası falan oluyor.karasızim acaba orjinal egzozla devm mı etsem yoluma ne dersin adrenalin kardeşim.[/QUOT
Kardeş kusurabakma gıremedım sayfaya anca geldım:)
ıkıncı el 1000 tl ye bulrsun acele etme derım.ben sabretım bekledim cıktı karsıma.yoshı rs5 in tupu kısa kalıyor bıraz,o yüzden stop lambasının camı kararır.alacagın eg
zosun ucu stoptan uzakta kalack.dewıl ve two oyle suan sıkıntı yo, çünki 10 cm dıssarda güzelde duruyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------



dostum bende 1000 km orjınal egzos ıle kullandım ama bılddıgın bıısıklet gıbıı hıc zevk vermedı:D
heee bu zevk işi herkeze göre görecelidir fakat sadece tüp takarsan power comander takmak zzorunda degılsın (takarsan ıyı olur ama sart degıl ,sart olması ıcın komple bogazdan egzos takarsın katalızor ıptal olur ,exup ıptal olur bu sefer ne olacak motorda basınç azalacak ,sıkıştırma azalacak,subaplar boşalacak (tabi zamanla düşük sıkıştırma yuzunden subap kayıtları yeterlı yağlamaya sahıp olamayacak,işte burda power comander farz olacak:D).sadece tup takarsan ;600 rr için soyluyorum power comander sart olamayacak.(r6 olsun zx6 olsun gsxr olsun hep exup kelebeklerı tüpe bağlı onlarda etkıler,)600 rr in katalıyoru egzos 4 e 1 bağlantısının olduğu yerdeki sısko tuğla,,ordan devam eden borudada exup var bu exup kelebegıde alt devırde yarım kapalı,ust devırde full açık olur,yanı hıc bır zaman, tup takınca sıkıştırma kaybetmesı gerçekleşmiyor .yeterkı bu sisteme exupa ve katalızore dokunma.sadece tup tak.sunuda unutma tup takarsın uzun yolda, db kıllerını (susturucu uç) bır vıda ıle takılıyor ,sökuluyor.
orjınal egzos tupu ,motorun % 10 performansını dusuruyor bu da Avrupa egzos normlarına uysun dıye:cat:.. yoksa emisyondan geçemez.

Bunun en güzel yolu makinayı dyno üzerinde incelemekten geçer.Çünkü farklı birsürü hurafe dönüyor ortalıkta.Bildiğim kadarı ile Orjinal egzost ile açık egzost arasında son susturucu bile dahil sıkıştırmada farklar var.Mantıken zaten sadece son susturucu değişimi ile sesi arttırabiliyorsak takılan egzost çıkan egzostdan daha az kaplamalı yani daha açıktır.Dolayısı ile sıkıştırma oranı değişecektir ki bu da siboplarda bulunan basıncı azaltacak ve yüksek devirlerde kullanılması halinde makinaya daha büyük zarar verecektir.Bunlar full takım olarak geçen sistemlerdir.Sıkıştırma oranınından son susturucu çıkartılarak makinayada aynı compression sağlayanı henüz duymadım.Zaten bu seviyede makina alt devirlerde sorunlu çalışmaya başlayacak ve sabir devir aralığını rölentide sağlamayacaktır.Kısmen şu anda bunlar kullanılmadı ise rölentide sizinde motorunuzun deviri 500 devir olmasada yaklaşık olarak 300 devir çıvarı oynuyordur.Dyno üzerinde devir aralığını net olarak görebilirsiniz.Uzun km'ler sonunda açık ve orjinal egzost ile devam eden makinaları incelediğimizde aynı km'de olmak koşulu ile örneğin 100.000 km diyelim , açık egzostlu olandaki sibop sesleri yaklaşık 20 mt ileriden duyulabilir.Bunda kullanımında tabiki önemi var ama bu bahsi geçen testleri biz motor üreticisi firmalar test odalarımızda yapıyoruz.Makinalar aynı devirde 100.000 km yani yaklaşık olarak 300 Gün çalıştıktan sonra sizin dediğiniz son susturucusu değişmiş makinadaki verim ile orjinal makina arasında ciddi bir fark oluşuyor.Tabiki bu dediğiniz gibi tercih meselesi.Bencede cok güzel ama ne kadar yararlı veya yararsız bunu iyi hesaplamak lazım.Tercih sizlerin...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Bunun en güzel yolu makinayı dyno üzerinde incelemekten geçer.Çünkü farklı birsürü hurafe dönüyor ortalıkta.Bildiğim kadarı ile Orjinal egzost ile açık egzost arasında son susturucu bile dahil sıkıştırmada farklar var.Mantıken zaten sadece son susturucu değişimi ile sesi arttırabiliyorsak takılan egzost çıkan egzostdan daha az kaplamalı yani daha açıktır.Dolayısı ile sıkıştırma oranı değişecektir ki bu da siboplarda bulunan basıncı azaltacak ve yüksek devirlerde kullanılması halinde makinaya daha büyük zarar verecektir.Bunlar full takım olarak geçen sistemlerdir.Sıkıştırma oranınından son susturucu çıkartılarak makinayada aynı compression sağlayanı henüz duymadım.Zaten bu seviyede makina alt devirlerde sorunlu çalışmaya başlayacak ve sabir devir aralığını rölentide sağlamayacaktır.Kısmen şu anda bunlar kullanılmadı ise rölentide sizinde motorunuzun deviri 500 devir olmasada yaklaşık olarak 300 devir çıvarı oynuyordur.Uzun km'ler sonunda açık ve orjinal egzost ile devam eden makinaları incelediğimizde açık egzostlu olandaki sibop sesleri yaklaşık 20 mt ileriden duyulabilir.Tabiki bu dediğiniz gibi tercih meselesi.Bencede cok güzel ama ne kadar yararlı veya yararsız bunu iyi hesaplamak lazım.Yarışa makina hazırlarken döngüde full (Headers dahil)egzost, açık hava filtresi ve power commender döngüsü kullanılıyor.Veya beyin yeniden programlanıyor.Tercih sizlerin...

okadar etkılemyor emın ol zaten ecu elektronık olarak nekadar hava varsa okadar yaıt enjekte edıyor,exupta bu yakıt patalamasına goore oluşan basınca gore kelebegı uygun pozısyonda açıyor ..eee daha ne olsun?:D dyno dıyorsunuz ya tamam çıkar dynoya 500 tl ver ıkı depo benzın 180 tl bır adet lastıgın de gıdıyor 600tl ;bır de pover comander 600 tl sonuç 1000 tl egzos buldum 2 bın tl de power la dyno :D.gerek yok arkadaşım ben kafayı çok yedım bunlarla zamanında:D
katalızor orjınal parça ama motorun omrunu yıyen bır delıklı tuğla oda motorun rahatlamasını kısıtlıyor bunu araştırmanı tavsıye ederım.motorun % 10 performasına dezavantaj sağlıyor.
tercıh senın arkadaşım, ben yasayarak kaandıgım tecrubelerımı yazıyorum.bak mesela orjı egzosla nasıl gazayınca 200 km de olduğunu dusunelım ,gazı bırak nasıl motor kompresöre gırıyor,bennım tup takıldığından bu yana o kompresör yıne var hersey aynı devır saatıde aynı rolantıde çalışıyor,bır kayıp yok anlayacağın.sıkıstırma azalmış olsa hemen anlarım ,sürerken bellı edıor zaten ,belkı normal bınıcı anlayamaz bunu ama ben çok ugrastm bu ıslerle emın ol.
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
50
okadar etkılemyor emın ol zaten ecu elektronık olarak nekadar hava varsa okadar yaıt enjekte edıyor,exupta bu yakıt patalamasına goore oluşan basınca gore kelebegı uygun pozısyonda açıyor ..eee daha ne olsun?:D dyno dıyorsunuz ya tamam çıkar dynoya 500 tl ver ıkı depo benzın 180 tl bır adet lastıgın de gıdıyor 600tl ;bır de pover comander 600 tl sonuç 1000 tl egzos buldum 2 bın tl de power la dyno :D.gerek yok arkadaşım ben kafayı çok yedım bunlarla zamanında:D
katalızor orjınal parça ama motorun omrunu yıyen bır delıklı tuğla oda motorun rahatlamasını kısıtlıyor bunu araştırmanı tavsıye ederım.motorun % 10 performasına dezavantaj sağlıyor.
tercıh senın arkadaşım, ben yasayarak kaandıgım tecrubelerımı yazıyorum.bak mesela orjı egzosla nasıl gazayınca 200 km de olduğunu dusunelım ,gazı bırak nasıl motor kompresöre gırıyor,bennım tup takıldığından bu yana o kompresör yıne var hersey aynı devır saatıde aynı rolantıde çalışıyor,bır kayıp yok anlayacağın.sıkıstırma azalmış olsa hemen anlarım ,sürerken bellı edıor zaten ,belkı normal bınıcı anlayamaz bunu ama ben çok ugrastm bu ıslerle emın ol.

Aynen bende kafayı yedim.Ama son aldığım makinalara takmıyorum.Şu anda seninkinde ne egzost var?Komple mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst