Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Arkadaslar elimde kırmızı cnc kısa manet takımı mevcut 07-12 modeller için ilgilenen olursa ebay fiyatına verecem.Site üzerinden ulaşabilirsiniz
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sanıyorum Motorumu verdim arkadaslar. Rize'den bir arkadasımız bugun baktı bir kac güne motoru teslim alacak. Biraz acemi bir arkadas umarım sorun yaşamaz. Ne kadar vazgecirmeye calıstırdıysam da vazgecmedi illa istiyor. Dikkatli bir sekilde sorun yasamadan kullanır insallah.
Piyasanın altına verdim biraz ama olsun ...
Yeni Kasa RR gelir yakında :) Satan varsa görüşelim :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Sanıyorum Motorumu verdim arkadaslar. Rize'den bir arkadasımız bugun baktı bir kac güne motoru teslim alacak. Biraz acemi bir arkadas umarım sorun yaşamaz. Ne kadar vazgecirmeye calıstırdıysam da vazgecmedi illa istiyor. Dikkatli bir sekilde sorun yasamadan kullanır insallah.
Piyasanın altına verdim biraz ama olsun ...
Yeni Kasa RR gelir yakında :) Satan varsa görüşelim :)

Hayırlısı olsun. Benimde ilk motorum 600rr dir. Ruhunda apaçilik olmadıktan sonra sorunsuz kullanılabilir.
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Merhaba arkadaşlar 2009 model 600rr mi alarak aranıza katılmış bulunmaktayım.
Yolda yürürken yanımdan bu tarz motorlar geçtiği zaman hep hayal ederdim . Bir gün benimde böyle bir motor um olacakmı diye. Rabbim çok şükür 10 yıllık bi hasretin sonucunda kavuşturdu bizi.
600rr 5 nci motorsiklet im. Ama ilk defa motora bindiği mi hissettim desem yeridir .
Faydalı paylaşımlar da görüşmek üzere iyi forumlar herkese
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Merhaba arkadaşlar 2009 model 600rr mi alarak aranıza katılmış bulunmaktayım.
Yolda yürürken yanımdan bu tarz motorlar geçtiği zaman hep hayal ederdim . Bir gün benimde böyle bir motor um olacakmı diye. Rabbim çok şükür 10 yıllık bi hasretin sonucunda kavuşturdu bizi.
600rr 5 nci motorsiklet im. Ama ilk defa motora bindiği mi hissettim desem yeridir .
Faydalı paylaşımlar da görüşmek üzere iyi forumlar herkese

Hayırlısı olsun. Allah kaza bela göstermesin.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Sanıyorum Motorumu verdim arkadaslar. Rize'den bir arkadasımız bugun baktı bir kac güne motoru teslim alacak. Biraz acemi bir arkadas umarım sorun yaşamaz. Ne kadar vazgecirmeye calıstırdıysam da vazgecmedi illa istiyor. Dikkatli bir sekilde sorun yasamadan kullanır insallah.
Piyasanın altına verdim biraz ama olsun ...
Yeni Kasa RR gelir yakında :) Satan varsa görüşelim :)

hayırlı olsun. repsol mu hrc mı ? :)
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Sanıyorum Motorumu verdim arkadaslar. Rize'den bir arkadasımız bugun baktı bir kac güne motoru teslim alacak. Biraz acemi bir arkadas umarım sorun yaşamaz. Ne kadar vazgecirmeye calıstırdıysam da vazgecmedi illa istiyor. Dikkatli bir sekilde sorun yasamadan kullanır insallah.
Piyasanın altına verdim biraz ama olsun ...
Yeni Kasa RR gelir yakında :) Satan varsa görüşelim :)

hayırşııs olsun çakalaz,ben ıkı sene sonra satmayı düşünüyorum:),sen r6 almayı dusunuyordun?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

Merhaba arkadaşlar 2009 model 600rr mi alarak aranıza katılmış bulunmaktayım.
Yolda yürürken yanımdan bu tarz motorlar geçtiği zaman hep hayal ederdim . Bir gün benimde böyle bir motor um olacakmı diye. Rabbim çok şükür 10 yıllık bi hasretin sonucunda kavuşturdu bizi.
600rr 5 nci motorsiklet im. Ama ilk defa motora bindiği mi hissettim desem yeridir .
Faydalı paylaşımlar da görüşmek üzere iyi forumlar herkese

atılla hayırlı olsun kardeşım dıkkatlı ol,gazlamadan çok,durabılmeyı bıl yeter..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
R6 da düşünmüyor değilim 2013-2014 Model ama Yakıtı ve rahatsız kullanımı nedeniyle pek tercih etme taraftarı değilim...
RR Alırsam Kesinlikle repsol almayı düşünmüyorum. olursa HRC olacak zaten pek renk seceneğimiz yok :) Ya da bekleyip 2015 te gelecek renkleri tercih etmeliyim :bounce:

Bakalım artık henüz motoru vermedim :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Bence bekleyip 2015 renkleri bi görülmeli, gerçi farklı bi renk kombinasyonu beklemiyorum ben ama yinede belli olmaz malum honda bu :p
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
R6 da düşünmüyor değilim 2013-2014 Model ama Yakıtı ve rahatsız kullanımı nedeniyle pek tercih etme taraftarı değilim...
RR Alırsam Kesinlikle repsol almayı düşünmüyorum. olursa HRC olacak zaten pek renk seceneğimiz yok :) Ya da bekleyip 2015 te gelecek renkleri tercih etmeliyim :bounce:

Bakalım artık henüz motoru vermedim :)

hayırlısı olsun bende r6 yerıne rr aldım çunkı ıkı sene sonra satıp eve yazılmayı planlıyorum ınsallah,satısı rahat nede olsa..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

https://www.castrolmoto.com/tr/trizone/gearbox.php
arkadaşlar bu wıdeoları ızleyın tavsıyemdır..
http://www.forumgercek.com/bilgi-ve-sorun-merkezi/43774-motor-yaglari-hakkinda-hersey-sorular-cevaplar-yag-terimleri-sozlugu.html bu lınke tıklarsanız yag secımınızde nelere dıkkat etmenız gerektıgını gorursunuz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------

ıkı lınk var paylaşımımda mutlaka okuyun bılınçlı hareket eedersınız.
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

[/COLOR]

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------

://i.hizliresim.com/EEYDDq.jpg[/img][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------

arkadaşlar fotolar bıraz dandık cıktı kusurabakmayın renk gelsın foruma dedım:cat:...hıc hareket yok burdaa
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Merhaba arkadaşlar 2009 model 600rr mi alarak aranıza katılmış bulunmaktayım.
Yolda yürürken yanımdan bu tarz motorlar geçtiği zaman hep hayal ederdim . Bir gün benimde böyle bir motor um olacakmı diye. Rabbim çok şükür 10 yıllık bi hasretin sonucunda kavuşturdu bizi.
600rr 5 nci motorsiklet im. Ama ilk defa motora bindiği mi hissettim desem yeridir .
Faydalı paylaşımlar da görüşmek üzere iyi forumlar herkese

Hakan makinanin resimlerini koyda ortalık senlensin biraz :). Az iç gecirmedim senin makinaya bakarak
 
Katılım
21 Eyl 2014
Mesajlar
2
Ben motor ehliyeti olmayan ve hiç deneyimi olmayan yeni bir kullanıcıyım,bir arkadaşımın cbr 125 ini kullandım 2-3 defa ancak çokta kolay gelmedi hatta vites olaylarına daha giremedim bile,ancak bu benim ilk denenemdi şidmi kafaya koydum cbr 600 rr alıcam 1 aya kadar boyum 172 cm 60 kiloyum ne dersiniz lütfen anlayanlar ve bilgi verebilcekler msnden bana msj atsın
[email protected] ilginize teşekkür eder herkese keyifli sürüşler dilerim

Aman kardeş etme eyleme madem daha vites bilmiyorsun bu ne şiddet bu celal sakin ol! Önce git 150 lik al bi 20.000 geçir ondan sonra. İlk virajda patlarsın.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Motorumu 5-6 gün önce verdim hayırlısıyla.
Yeni kasa bakıyorum ki büyük ihtimalle Sıfır alacağım :)
Aralık - Ocak Aylarını bekleme kararı aldım :bounce:
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Sanıyorum Motorumu verdim arkadaslar. Rize'den bir arkadasımız bugun baktı bir kac güne motoru teslim alacak. Biraz acemi bir arkadas umarım sorun yaşamaz. Ne kadar vazgecirmeye calıstırdıysam da vazgecmedi illa istiyor. Dikkatli bir sekilde sorun yasamadan kullanır insallah.
Piyasanın altına verdim biraz ama olsun ...
Yeni Kasa RR gelir yakında :) Satan varsa görüşelim :)

kaca verdin hocam
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
cakalaz kanka hondada bır motor kalmış 600 rr sıfır mart nısan dan once daha gelmez dıyorlar..sen ındırım beklerken bu seferde motor bulamazsan sasırma derım bu sefer ıkıncı elde alacağın motorlarda zamlanmış olacak haberın ola..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Su an bayilerin elinde bolca RR mevcut. 34ooo Liraya düşüyorlar. Aralikta daha da düşecek ler. Dusmezlerse almayız valla hic hevesim yok desem yeridir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst