Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Akü konusunda tavsiyeye ihtiyacım var. Bayadır çalışmadığı için bitmiş. Şarj ettirsem olur mu acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------

Ya da tavsiye akü ne alayım?
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
338
Arkadaşlar lastik konusunda yardıma ihtiyacım var.Pirelli rosso 2 lastikler için 8000-9000 kmde baya düzleşiyormuş lastik hergün işe gidip gelicem benim için problem olur çabuk bitmesi michelin bayisinde 160-60-17 pilot power olması lazımdı ön arkaya 1350 tl fiyat verdiler sizce nasıl almalımıyım yada işin daha ucuzuna kaçıp anlaş tournee 800TL alıp devammı etmeliyim?Lastik ebatlarını biraz daha gösterişli olsun diye arkayı büyük almak istiyorum bana bir sıkıntı yaratır mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Arkadaşlar lastik konusunda yardıma ihtiyacım var.Pirelli rosso 2 lastikler için 8000-9000 kmde baya düzleşiyormuş lastik hergün işe gidip gelicem benim için problem olur çabuk bitmesi michelin bayisinde 160-60-17 pilot power olması lazımdı ön arkaya 1350 tl fiyat verdiler sizce nasıl almalımıyım yada işin daha ucuzuna kaçıp anlaş tournee 800TL alıp devammı etmeliyim?Lastik ebatlarını biraz daha gösterişli olsun diye arkayı büyük almak istiyorum bana bir sıkıntı yaratır mı?
Hocam nette lastik deposu var,ordan uyguna alabilirsin. 160lık takma performansı etkiliyor. 150lik tak.Rosso yumuşak olduğu için çabuk biten bir lastik ,ayrıca işe gidip gelmek için alma. Viraj yapıcam diyorsan mis gibidir
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
338
Hocam nette lastik deposu var,ordan uyguna alabilirsin. 160lık takma performansı etkiliyor. 150lik tak.Rosso yumuşak olduğu için çabuk biten bir lastik ,ayrıca işe gidip gelmek için alma. Viraj yapıcam diyorsan mis gibidir

Michelin yetkili servisinde hiç bişey olmaz 160'lık abi r25 ve cbr250r genelde bunları takılyorlar dedi ama anlamadım kafam çok karışık lastik konusunda
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Lastik ebatlarının dışına çıkmak önerilmez. 150 kullanıp problem yaşayanlar bile varken 160 kullanmak iyi olmaz. Bununla ilgili videolar vardı ayrıntılı anlatan sebepleri. Günlük kullanım için ise Mitas MC50 yi övüyorlar genelde. Ben Rosso kullanıyorum. Henüz 2000 km olduğu için yıpranma ile ilgili bir şey söyleyemem.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------

https://youtu.be/cGjTvotb9Xo
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
338
Lastik ebatlarının dışına çıkmak önerilmez. 150 kullanıp problem yaşayanlar bile varken 160 kullanmak iyi olmaz. Bununla ilgili videolar vardı ayrıntılı anlatan sebepleri. Günlük kullanım için ise Mitas MC50 yi övüyorlar genelde. Ben Rosso kullanıyorum. Henüz 2000 km olduğu için yıpranma ile ilgili bir şey söyleyemem.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------

https://youtu.be/cGjTvotb9Xo

Bilgilendirme için teşekkür ederim kullanan arkadaşlarada sordum cbr250r yeni kasa 160 lastik takıyor hızda cok az dusme oluyormus ama virajları çok daha iyi oluyor diyolar ama en iyiside görüntüsü :D bilemiyorum kafam okadar karışıkki mitasada göz atıcam en kısa zamanda.Teşekkür ederim bilgilendirmen için.
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
338
Arkadaşlar motolastik'ten ersan bey çok güzel bilgilendirdi ve herşeyi detayına kadar sıkılmadan anlattı ve bunun için kendisine teşekkür ediyorum.Lastik boyutlarını kesinlikle büyütmeyeceğim ve almanya menşeili pirelli rosso 2 almaya karar verdim.Yorum yazan yardımcı olmaya çalışan arkadaşlarada çok teşekkür ediyorum.Kazasız belasız iyi sürüşler.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Arkadaşlar motolastik'ten ersan bey çok güzel bilgilendirdi ve herşeyi detayına kadar sıkılmadan anlattı ve bunun için kendisine teşekkür ediyorum.Lastik boyutlarını kesinlikle büyütmeyeceğim ve almanya menşeili pirelli rosso 2 almaya karar verdim.Yorum yazan yardımcı olmaya çalışan arkadaşlarada çok teşekkür ediyorum.Kazasız belasız iyi sürüşler.
Hayırlı olsun,tekerine taş değmesin
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Arkadaşlar cbr250 için şu günlerde servisler ateşleme rölesi degişimi yapıyor. Şasi numarası ile sorgulama yapıp eğer bir sorun varsa değişiyorlar. Bilginize...
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Teşekkürler, Uğrayacağım servise.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------



Bakalım burda var mı parça?
Sorayım yarın.

Motosikletinizin şasi numarasına bakıp hangi serilerde sorun varsa düzeltiyorlar. Sizin motora denk gelmemiş olabilir. Yinede bir sorgulatın.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Oha ilk defa böyle bir şey duydum. Benimkinin garantisi var daha. Nasıl anlıcaz bunu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst