- Katılım
- 13 May 2017
- Mesajlar
- 1,702
bugün otobanda 110 - 135 km hızlarla 25 dakikalık yol gittim titreşimden ellerim uyuştu, kolum aynı pozisyonda durmaktan biraz ağrı yaptı ama zevkliydi.
ilk defa bu kadar hızlandım ve otobana çıktım farklı bir deneyimdi.
genel olarak motorumu seviyorum.
25 dakikalık sürüşte ellerinin o kadar uyuşmaması gerek titreşimden.Yağ bakımını en son ne zaman yaptın