yağmurlar geldi malumunuz.
yağmur performansı iyi olan lastik hangisidir, var mı öneri ?
Anlas tournee şiddetle tavsiye ediyorum istesende kaymıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------
Bendeki xenon fanlı ısınma problemi yok ulaşırsan anlaşabiliriz satmayı düşünüyorum kullanmicamModel öneriniz var mı ? Almak istiyorum ama karar veremiyorum. Sargıya zarar verir diyen var. Isınıp plastiğe zarar verir diyen var