Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
yağmurlar geldi malumunuz.

yağmur performansı iyi olan lastik hangisidir, var mı öneri ?

Anlas tournee şiddetle tavsiye ediyorum istesende kaymıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

Model öneriniz var mı ? Almak istiyorum ama karar veremiyorum. Sargıya zarar verir diyen var. Isınıp plastiğe zarar verir diyen var
Bendeki xenon fanlı ısınma problemi yok ulaşırsan anlaşabiliriz satmayı düşünüyorum kullanmicam
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Anlas tournee şiddetle tavsiye ediyorum istesende kaymıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

Bendeki xenon fanlı ısınma problemi yok ulaşırsan anlaşabiliriz satmayı düşünüyorum kullanmicam

valla michlen pilot street aldım 2 gün önce :)

teşekkürler yine de.
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Makinamda ikinci kez yap değiştiriyorunm. İlk motuldu bu sefer eneos kullandım. Titreşim çoktu azaldı ve daha kararlı olsu. Ben memnunum şimdilik. Bir sonraki seferde ipone deneyeceğim bakalım nasıl olacak
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
481
Eveet arkadaşlar uzun zamandır giremiyorum foruma baya da özlemişim. Bu cbr 250 sayfasında ne çok şeyler geçti ne dostlar kazanmıştım vay be keşke satmasaydım şu cıbırımı yeminle pek özledim dile kolay 3 sene ve 45 bin km geçirdim kıymetini bilin
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Merhabalar herkese öncelikle,
Motosikletime lastik almayı düşünüyorum ama arka lastik için 150 taban kullanan var mı aramızda ? 150-60-17 ölçülerinde düşünüyorum daha da gösterişli olsun diye

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------

Şu takım dikkatimi çekiyor ölçüler sıkıntı olmazsa alıp takmayı düşünüyorum
https://www.lastikdeposu.com.tr/mitas-takim-110-70zr17-150-60zr17-sport-force-on-arka-pmu6974
 
Katılım
27 Ağu 2018
Mesajlar
37
Günaydın arkadaşlar,

Motosikletimi satmaya karar verdim, ilgilenen olursa burayada link atıyorum.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kazasiz-ve-temiz-cbr-250-625512689/detay

Fiyatta indirim yaparım, motosikletimde sorun yok.
İyi günler.

Selam hocam iyiymiş ama maalesef bütçeden dolayı ocak ayında alabileceğim. eğer hala duruyor olursa konuşuruz. Ama muhtemelen kalmaz o kadar süre. Hayırlı satışlar.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Selam hocam iyiymiş ama maalesef bütçeden dolayı ocak ayında alabileceğim. eğer hala duruyor olursa konuşuruz. Ama muhtemelen kalmaz o kadar süre. Hayırlı satışlar.

Selamlar,

Şuan duruyor, birsürü favori yapıldı, yaklaşık 900 kişi baktı, arayanda oldu ama sonuç yok henüz, kısmet diyelim.

Aslında ne satılacak nede alınacak bir zaman değil biliyorum ama yinede denemek istedim şansımı.
İyi akşamlar.
 
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
279
Motosikleti
Yamaha x-max 250 ABS (2025)
Motosikletim boştan 1 e atarken zorlanıyor hatta bazen geçmiyor ama 1 den 2 3 4 5 e şıkır şıkır geçiyor.
Nedeni nedir? Masrafı nedir oluru var Mı?
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
Motosikletim boştan 1 e atarken zorlanıyor hatta bazen geçmiyor ama 1 den 2 3 4 5 e şıkır şıkır geçiyor.
Nedeni nedir? Masrafı nedir oluru var Mı?

Normalde cbr larda 1 e geçmeme hemen hemen hepsinde var ama motoru az biraz 4-5 cm ileri yada geri hareket ettirdiğinde geçer sende başka bir sorun var sanırım
 
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
279
Motosikleti
Yamaha x-max 250 ABS (2025)
Normalde cbr larda 1 e geçmeme hemen hemen hepsinde var ama motoru az biraz 4-5 cm ileri yada geri hareket ettirdiğinde geçer sende başka bir sorun var sanırım

ilk motorum yeni aldım. Sanırım evet ileri gidince düzeliyor. Sağol bilgilendirme için.
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
İlla ileri geri yapmaya gerek yok. Debriyajı yavaşça bırakırsanız vitese basarken vites 1 e girer. Dikkat et bırakırsan hepten debriyajı motor stop eder
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Motosikletim boştan 1 e atarken zorlanıyor hatta bazen geçmiyor ama 1 den 2 3 4 5 e şıkır şıkır geçiyor.
Nedeni nedir? Masrafı nedir oluru var Mı?

Tüm motosiklet şansımanlarında aynı sıkıntı var.Bir sıkıntı yok motorunda.Hafif ara gaz ver yada ileri geri oynat.
 
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
279
Motosikleti
Yamaha x-max 250 ABS (2025)
motorumla bugün giderken farkettim hoşur hoşur ses geliyor.
sanki lastik bir şeylere sürtüyor gibi, zincir dişli den de yapıyor olabilir gibi anlamadım gitti.
boşta giderken daha çok belli oluyor.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
motorumla bugün giderken farkettim hoşur hoşur ses geliyor.
sanki lastik bir şeylere sürtüyor gibi, zincir dişli den de yapıyor olabilir gibi anlamadım gitti.
boşta giderken daha çok belli oluyor.

Motorun kaç km'de ve kaç model ?
 
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
279
Motosikleti
Yamaha x-max 250 ABS (2025)
bugün otobanda 110 - 135 km hızlarla 25 dakikalık yol gittim titreşimden ellerim uyuştu, kolum aynı pozisyonda durmaktan biraz ağrı yaptı ama zevkliydi.
ilk defa bu kadar hızlandım ve otobana çıktım farklı bir deneyimdi.
genel olarak motorumu seviyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst