Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
bugün otobanda 110 - 135 km hızlarla 25 dakikalık yol gittim titreşimden ellerim uyuştu, kolum aynı pozisyonda durmaktan biraz ağrı yaptı ama zevkliydi.
ilk defa bu kadar hızlandım ve otobana çıktım farklı bir deneyimdi.
genel olarak motorumu seviyorum.

25 dakikalık sürüşte ellerinin o kadar uyuşmaması gerek titreşimden.Yağ bakımını en son ne zaman yaptın
 
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
279
Motosikleti
Yamaha x-max 250 ABS (2025)
25 dakikalık sürüşte ellerinin o kadar uyuşmaması gerek titreşimden.Yağ bakımını en son ne zaman yaptın

2012 kasa. yağ zincir dişli yeni değişti komple bakım yapıldı.
ben normal sanıyorum bu titreşim olayını.
motorum da arıza mı var yoksa?
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
2012 kasa. yağ zincir dişli yeni değişti komple bakım yapıldı.
ben normal sanıyorum bu titreşim olayını.
motorum da arıza mı var yoksa?

Kullandığın yağ önemli. Mesela ben ilk olarak serviste hondanın kendi yağını koydurmuştum sonra ipone yağ alıp koydukk,bir nebze olsun daha iyi geldi. Yağ değiştirirken yeni yağdan birazını eskisini temizlemek için kullanın
 
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
279
Motosikleti
Yamaha x-max 250 ABS (2025)
Kullandığın yağ önemli. Mesela ben ilk olarak serviste hondanın kendi yağını koydurmuştum sonra ipone yağ alıp koydukk,bir nebze olsun daha iyi geldi. Yağ değiştirirken yeni yağdan birazını eskisini temizlemek için kullanın

motul 5100 10w 40 kullandım. eski halinden eser kalmadı ama yüksek hızda ellerde uyuşma yapıyor.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Motul 7100 den şaşmayın bu motorda
 
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
41
Arkadaşlar 2014 model ve üstü kırmızı rengini 2.el olarak almayı düşünüyorum.Temiz olanlarının fiyatı ortalama ne kadardır bilgi verebilirmisiniz.10-15 bin km arası
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
5100 yeterli bence, kendim başta olmak üzere tanıdığım bütün cbr 250 kullanıcısı arkadaşlarım 5100 kullanıyor çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamıyoruz 7100 tek silindir makinaya fazla

Neden fazla ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------

Arkadaşlar 2014 model ve üstü kırmızı rengini 2.el olarak almayı düşünüyorum.Temiz olanlarının fiyatı ortalama ne kadardır bilgi verebilirmisiniz.10-15 bin km arası

Fikir vermek adına incelemeni tavsiye ederim
https://www.sahibinden.com/motosikl...in=2014&a268_max=15000&a1331=43247&a268_min=0
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
13
Arkadaşlar motosikletimi model değişikliğinden dolayı satıyorum, her türlü malımın arkasında dururum. Gerçekten temiz kullandığım bir makine.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-250r-tertemiz-hasarsiz-650332230/detay/
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
338
Arkadaşlar 2015 model üstü yeni kasa 10.000km civarında motor bakıyorum.Varsa satan link atabilirse sevinirim.
 
Katılım
17 Eyl 2015
Mesajlar
243
arkadaşlar merhaba yağ değişimi yapacagım eski yağ motul 10w40 dı viteslr felan çok sert geçiyordu siz hangi yağı koyuyorsunuz 10w30 u koysak ne olur
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
98
Bende motoru ilk aldığımda 5100 10w40 koymuştum banada sert gelmişti. Sonra 10w40 7100 koyunca vites geçişleri pamuk gibi olmuştu. Bir ara uygun alayım diye gittim eneos 10w40 Max performans aldım. Şuan onu kullanıyorum. En kısa zamanda tekrar 7100 e geçiş yapacagim. Nedense ben begenemedim su eneosu.10w40 anladigim kadarıyla bizim hava koşullarına daha uygun gibi yazılar okumuştum. Forumda ipone katana ve motul 7100 10w40 kullananlar memnun anladığım kadarıyla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst