Hocam nette lastik deposu var,ordan uyguna alabilirsin. 160lık takma performansı etkiliyor. 150lik tak.Rosso yumuşak olduğu için çabuk biten bir lastik ,ayrıca işe gidip gelmek için alma. Viraj yapıcam diyorsan mis gibidirArkadaşlar lastik konusunda yardıma ihtiyacım var.Pirelli rosso 2 lastikler için 8000-9000 kmde baya düzleşiyormuş lastik hergün işe gidip gelicem benim için problem olur çabuk bitmesi michelin bayisinde 160-60-17 pilot power olması lazımdı ön arkaya 1350 tl fiyat verdiler sizce nasıl almalımıyım yada işin daha ucuzuna kaçıp anlaş tournee 800TL alıp devammı etmeliyim?Lastik ebatlarını biraz daha gösterişli olsun diye arkayı büyük almak istiyorum bana bir sıkıntı yaratır mı?
Hocam nette lastik deposu var,ordan uyguna alabilirsin. 160lık takma performansı etkiliyor. 150lik tak.Rosso yumuşak olduğu için çabuk biten bir lastik ,ayrıca işe gidip gelmek için alma. Viraj yapıcam diyorsan mis gibidir
Lastik ebatlarının dışına çıkmak önerilmez. 150 kullanıp problem yaşayanlar bile varken 160 kullanmak iyi olmaz. Bununla ilgili videolar vardı ayrıntılı anlatan sebepleri. Günlük kullanım için ise Mitas MC50 yi övüyorlar genelde. Ben Rosso kullanıyorum. Henüz 2000 km olduğu için yıpranma ile ilgili bir şey söyleyemem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------
https://youtu.be/cGjTvotb9Xo
Hayırlı olsun,tekerine taş değmesinArkadaşlar motolastik'ten ersan bey çok güzel bilgilendirdi ve herşeyi detayına kadar sıkılmadan anlattı ve bunun için kendisine teşekkür ediyorum.Lastik boyutlarını kesinlikle büyütmeyeceğim ve almanya menşeili pirelli rosso 2 almaya karar verdim.Yorum yazan yardımcı olmaya çalışan arkadaşlarada çok teşekkür ediyorum.Kazasız belasız iyi sürüşler.
Arkadaşlar cbr250 için şu günlerde servisler ateşleme rölesi degişimi yapıyor. Şasi numarası ile sorgulama yapıp eğer bir sorun varsa değişiyorlar. Bilginize...
Hocam,
Motosikleti ikinci el aldım ve elimde fatura da yok, garantiside bitti,
Bu durumda faydalanmak mümkün mü?
Hocam,
Motosikleti ikinci el aldım ve elimde fatura da yok, garantiside bitti,
Bu durumda faydalanmak mümkün mü?
Bir dene şansını
Aynı durumdayızbugün değiştireceklerdi fakat stokta parça yoktu. 2 hafta sonra uğrayın mutlaka olur dediler.
Teşekkürler, Uğrayacağım servise.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------
Bakalım burda var mı parça?
Sorayım yarın.
Sorgulamayı servise giderek mi yapıyoruz ?
Yağ filtresi almak için gitmiştim. Söyledim sorguladılar.