- Katılım
- 17 Eki 2009
- Mesajlar
- 1,090
Hava filtresini değiştireyim diyorum. Orjinale 58 yan sanayi 25 e var. Orjinal alayım diyorum gerek var mı sizce
Bir kere değiştirip uzun süre kullandığın bi parçada ucuza kaçmaya gerek yok bence.
Diğer mesele için teşhis doğruysa debriyaj tası değişecek. Muhtemelen aynı anda yağ değişimi de olur