Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Hava filtresini değiştireyim diyorum. Orjinale 58 yan sanayi 25 e var. Orjinal alayım diyorum gerek var mı sizce

Bir kere değiştirip uzun süre kullandığın bi parçada ucuza kaçmaya gerek yok bence.
Diğer mesele için teşhis doğruysa debriyaj tası değişecek. Muhtemelen aynı anda yağ değişimi de olur
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Bir kere değiştirip uzun süre kullandığın bi parçada ucuza kaçmaya gerek yok bence.
Diğer mesele için teşhis doğruysa debriyaj tası değişecek. Muhtemelen aynı anda yağ değişimi de olur

Hava filtresi konusunda bende senin gibi düşünüyorum ama emin olmak istedim. Teşşekkür ederim.

Debriyaj tası meselesine gelince egzantrik gergi ayarından değilmidir o ses.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Hava filtresi konusunda bende senin gibi düşünüyorum ama emin olmak istedim. Teşşekkür ederim.

Debriyaj tası meselesine gelince egzantrik gergi ayarından değilmidir o ses.

Rica ederim.
Eksantrik gergi otomatiği bildiğim kadarıyla görevini yapmaz ise eksantrik zinciri gerilmiyor. Dolayısıyla motor, zincirden kaynaklı ''şırıltılı'' çalışıyor. Gergi otomatiğinde başka nasıl problem olur onu bilmiyorum.

''Debriyaja basınca geçen tıkırtılı ses'' akla debriyaj tasından başka bir şey getirmiyor. Büyük ihtimal sorun budur
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
!! Yeni üye !!
:) Herkese merhabalar.Aranıza yeni katıldım.28 yaşındayım.Kocaeli/Gölcük’teyim.
Perşembe günü ilk motorumu aldım.
2015 model CBR250 Repsol 5.000 km.’de.Hayatımda ilk kez motosiklet sahibi oldum,ctesi günü direksiyon sınavına girdim geçtim çok şükür.Bu gün de motosikletimi ilk kez kullandım.Yaklaşık 25-30 km yol yaptım.
Acemi hatta hiç birşey bilmeyen bir sürücü için her türlü tavsiyelerinize ihtiyacım var.Kocaeli veya Gölcük bölgesinin bir gurubu var ise katılmak isterim.
Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Hoş geldin :) Hayırlı olsun ve Allah kaza bela vermesin. Umarım uzun yıllar bilinçli, keyifli ve ekipmanlı sürüş yaparsınız.

Kesinlikle ilk önerim her fırsatta boş bir yere gidip fren çalışın. Lastikleriniz de IRC ise veya eski ise değiştirmenizi tavsiye ederim. Onun dışında bilinçli oldukça sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum.
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Lastiklerim IRC,ilk üzerinde gelen lastikler.Ne marka lastik alacağım?Hangi ölçüde alacağım?Nereden alacağım?
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Debriyaj balatalarını yağ değişimi ile birlikte değiştirmek istiyorum. Bu işin incelikleri ile alakalı baya bi aradım ama çok ahım şahım bilgiye ulaşamadım. Kendi değiştiren var mı ?
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Debriyaj balatalarını yağ değişimi ile birlikte değiştirmek istiyorum. Bu işin incelikleri ile alakalı baya bi aradım ama çok ahım şahım bilgiye ulaşamadım. Kendi değiştiren var mı ?

Şöyle birşey söyleyeyim benim motorun debriyaj balatalarını önceki sahibi değiştirmiş. Nasıl değiştirdigi hakkında bilgim yok. Soğukta ilk kalkışlarda cızırtı sesi çıkarıyor. Sorunu çözmek için tamircime debriyaj kısmını söktürdüm. Birde baktık ki debriyajlar takılmadan önce yağa batırılıp yağlandırılmamış. Bu yüzden kaçırma yapıyormuş. Tavsiyem debriyaj balatalarını gerekirse 1 gün önceden yağda bekletin yağı çeksin.
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Şöyle birşey söyleyeyim benim motorun debriyaj balatalarını önceki sahibi değiştirmiş. Nasıl değiştirdigi hakkında bilgim yok. Soğukta ilk kalkışlarda cızırtı sesi çıkarıyor. Sorunu çözmek için tamircime debriyaj kısmını söktürdüm. Birde baktık ki debriyajlar takılmadan önce yağa batırılıp yağlandırılmamış. Bu yüzden kaçırma yapıyormuş. Tavsiyem debriyaj balatalarını gerekirse 1 gün önceden yağda bekletin yağı çeksin.

Teşekkürler değişim yaparsam mutlaka dediğinizi yaparım. Nasıl anladınız bu durumu ?

E5 de giderken bazen arkamdan gelen motorlarda deli bi ışık oluyor. Hele sellektör yapınca adam hemen yol veriyor. Hatta bir gece birinin arkasına takıldıö baya da gittik öyle. Bu arkadaş led far mı kullanıyor acaba ? Bizim cihaza led takan var mı ?

Alırsam hangisini tavsiye edersiniz.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Teşekkürler değişim yaparsam mutlaka dediğinizi yaparım. Nasıl anladınız bu durumu ?

E5 de giderken bazen arkamdan gelen motorlarda deli bi ışık oluyor. Hele sellektör yapınca adam hemen yol veriyor. Hatta bir gece birinin arkasına takıldıö baya da gittik öyle. Bu arkadaş led far mı kullanıyor acaba ? Bizim cihaza led takan var mı ?

Alırsam hangisini tavsiye edersiniz.

Yazdığım gibi sabah ilk kalkışlarda cızırtı sesi yapıyordu, ustam söktü baktı balatalar yağsız çıktı. Takarken yağda bekletmemişler.

Arkadaşım ktm duke 200 e 25 tl lik led far taktı şimşek etkili. Kısalarda bile rahatsız ediyor. Bende takmayı düşünüyorum. Led far takıpta kullanan arkadaşlar daha faydalı yorum yapacaklardır.
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
Benden önceki sahibi zenon taktırmış 12model var bende de, selektöre basınca çakar vuruyor önümde kimse kalmıyor, zenon ısındığı için bide fanı var az birazda ses çıkarıyor
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Model öneriniz var mı ? Almak istiyorum ama karar veremiyorum. Sargıya zarar verir diyen var. Isınıp plastiğe zarar verir diyen var
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Debriyaj balatalarını değiştirmek istiyorum. Marka olarak ne önerirsiniz. Hmc önerdiler. Birde new frenler iyiymiş. Fiyat çok farklı değil. Birde saclarıda değiştirmek gerekir mi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst