Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
millet selamlar bugün motorla oldukça uzun bir yola çıkacağım için (1000 km civarı) yağ değişimini memlekette servis olmaması sebebiyle kendim değiştirdim. Her zaman kullandığım yağ olan ipone r4000rs 10w30 bulamadığım için motul 5100 10w30 koydum. Motul 5100 benim iponemin yanında yağ bile değilmiş. (gidişi iyi vitesler mükemmel ama felaket titriyor.) Belki de motora yeni koyduğumdan böyle oldu onu da bilmiyorum. Neyse iyi akşamlar.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
millet selamlar bugün motorla oldukça uzun bir yola çıkacağım için (1000 km civarı) yağ değişimini memlekette servis olmaması sebebiyle kendim değiştirdim. Her zaman kullandığım yağ olan ipone r4000rs 10w30 bulamadığım için motul 5100 10w30 koydum. Motul 5100 benim iponemin yanında yağ bile değilmiş. (gidişi iyi vitesler mükemmel ama felaket titriyor.) Belki de motora yeni koyduğumdan böyle oldu onu da bilmiyorum. Neyse iyi akşamlar.

Motomaxda var hocam
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam nerelisiniz bilmiyorum, ben Tekirdağ Muratlı, arkadaşımın tavsiyesiyle Çorlu'da bir usta ile tanıştım mart ayında ve krank olayını da ondan öğrendim, Şöyle ki, her gittiğimde illa bir yada iki tane cbr 250 dükkanda, soruyorum krank kırdı motor kitledi diyor.
Merak etme seninde başına gelecek dedi, açıkçası üzüldüm 120 km/h geçmiyordum artık 110km/h geçmiyorum.

Normalde de düzgün kullanırım zaten ama satmayı bile düşündüm bu sebepten, hayırlısı diyelim.

Hiç mantıklı geliyor mu ustanın size söyledikleri?

Ağzı olan konuşuyor...

2017 model CBR 250 ile 26bin km yol yaptım, tek masrafım yağ, yağ filtresi, hava filtresi oldu.

Arkadaşımda 2012 modeli var 81bin km'de tek masrafı yağ, yağ filtresi, hava filtresi.

Hor kullanıyor ve motosikletinize bakmıyorsanız eğer tabi ki problemler yaşarsınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

Motosikletimi pistte de kullandım, sürekli üst devirlerde de kullandım ama hala ilk günkü gibi.

250 cc motosikletinizi 160 km/h ve üzerinde kullanıyorsanız eğer hiç problem yaşamayı beklemeden benzin döküp yakın, daha sağlıklı olur.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
6
Arkadaşlar merhaba
Benim motor 40bin km’de ve devir yükseldikçe aşağıdan kabloluları tutan şeylerden zırıltı geliyor. Bu sorunu nasıl yaşayan var mı? Nasıl çözebilirim?
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Hiç mantıklı geliyor mu ustanın size söyledikleri?

Ağzı olan konuşuyor...

2017 model CBR 250 ile 26bin km yol yaptım, tek masrafım yağ, yağ filtresi, hava filtresi oldu.

Arkadaşımda 2012 modeli var 81bin km'de tek masrafı yağ, yağ filtresi, hava filtresi.

Hor kullanıyor ve motosikletinize bakmıyorsanız eğer tabi ki problemler yaşarsınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

Motosikletimi pistte de kullandım, sürekli üst devirlerde de kullandım ama hala ilk günkü gibi.

250 cc motosikletinizi 160 km/h ve üzerinde kullanıyorsanız eğer hiç problem yaşamayı beklemeden benzin döküp yakın, daha sağlıklı olur.

9bin kmdir kullanıyorum çok şükür sorun yok.
Usta kronik diyor, mantıklı gelmese bile her gittiğimde değişik cbr lar görünce hoş olmuyor.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Yok öyle birşey ya tamamen kullanıcıya bağlı bence.Hindistanda 125.000 yapan cbr var.

Hocam bu cbr lar biraz genç kitleye hitab ettiği için, bizimde gençlerimiz delidolu ve bilinçsiz olduğu için olabilir.

Ben cbrı kötülemiyorum, bu başlıktada yazılmış, daha önce başına gelenler var.

Sakin kullanıyorum zaten, ayrıca bakımları aksatmıyorum ve memnunum.
Bu sene 3 defa kam attım, hem yüklü hemde uzun yol banamısın demedi cbr, tabi hç zorlamıyorum.

Herkese Kazasız sürüşler.
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Kilit olarak ne tavsiye edersiniz. Bagajda u kilit için yer var sanıyorum. Her u kilit oraya uyarmı.

Geceleri kapalı yerde muhafaza ediyorum akşam bir yere gidersem yada cafe önüne bırakmak için lazım.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Kilit olarak ne tavsiye edersiniz. Bagajda u kilit için yer var sanıyorum. Her u kilit oraya uyarmı.

Geceleri kapalı yerde muhafaza ediyorum akşam bir yere gidersem yada cafe önüne bırakmak için lazım.

Sağlam bir disk kilidi o iş için yeterli olacaktır. Bagaja her U kilidi sığar mı bilmiyorum.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Ben Onguard marka kullanıyorum. Malzemesi sağlam. Disk kilidinin üzerinde darbe izleri buldum bir gün. Demek ki kırmayı denediler ve kıramadılar. Securage ürünlerini de öneriyorlar ama bilgim yok.
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Hava filtresini değiştireyim diyorum. Orjinale 58 yan sanayi 25 e var. Orjinal alayım diyorum gerek var mı sizce
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Motordan vites de değilken bi tıkırtı gibi ses geliyor. Debriyaja basınca geçiyor. Sanırım egzantrik gergi otomatiğindenmiş. Değiştiren varmı. Motorun neresinde bu meret kendim değişebilir miyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

Ustaya sorduğum da debriyaj tası mı ne var mış ondan yapar. Tamir ettirsende düzelmez demişti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst