Hocam nerelisiniz bilmiyorum, ben Tekirdağ Muratlı, arkadaşımın tavsiyesiyle Çorlu'da bir usta ile tanıştım mart ayında ve krank olayını da ondan öğrendim, Şöyle ki, her gittiğimde illa bir yada iki tane cbr 250 dükkanda, soruyorum krank kırdı motor kitledi diyor.
Merak etme seninde başına gelecek dedi, açıkçası üzüldüm 120 km/h geçmiyordum artık 110km/h geçmiyorum.
Normalde de düzgün kullanırım zaten ama satmayı bile düşündüm bu sebepten, hayırlısı diyelim.
Hiç mantıklı geliyor mu ustanın size söyledikleri?
Ağzı olan konuşuyor...
2017 model CBR 250 ile 26bin km yol yaptım, tek masrafım yağ, yağ filtresi, hava filtresi oldu.
Arkadaşımda 2012 modeli var 81bin km'de tek masrafı yağ, yağ filtresi, hava filtresi.
Hor kullanıyor ve motosikletinize bakmıyorsanız eğer tabi ki problemler yaşarsınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------
Motosikletimi pistte de kullandım, sürekli üst devirlerde de kullandım ama hala ilk günkü gibi.
250 cc motosikletinizi 160 km/h ve üzerinde kullanıyorsanız eğer hiç problem yaşamayı beklemeden benzin döküp yakın, daha sağlıklı olur.