Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Benim önceki motorum YBR125'ti, onda da vites geçişleri kemikliydi.
Böyle olması normal, hatta benim daha çok hoşuma gidiyor.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Benim önceki motorum YBR125'ti, onda da vites geçişleri kemikliydi.
Böyle olması normal, hatta benim daha çok hoşuma gidiyor.
benim şu ankii motorum ybr 125..bahara doğru İnşaallah cbr 250r ye geçeceğim..ybr 125 ile çok güzel günlerim geçti..ama biraz hızlanmamın zamanı geliyor cbr 250r ile..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

250 lik kategorisinde alınacak tek motor..yamaha ybr 250cc az yakıyor ama hız yapmıyor ayrıca pahalı
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
154
çok doğru..ama ne kadar kendine hakim bile olsa insan bazen gaza geliyor..kendine hakim olabilineeceğini sanmıyorum bu yüksek torkla..direk 125 likle başlamalı ve 20 bin km yi devirmeli

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

motor tecrüben yoksa 250 lik ile başlamamalısın..temmuzda yakın dostumun 17 yaşındaki oğlu mondial 125 lik aldı son çıkanlarından..babasına,oğlu için mondial almamasını
ya honda ya da yamaha alması için çok dil dökmeme rağmen mondial 125 aldılar..madem aldınız,iyi ve pahalı bir kask alın diye baskı yaptım bu defa..yine dinletemedim..dandik bir kask aldılar..sonunda bu 17 lik genç arefe gününde trafiğin olmadığı yolda motora hakim olamayıp düştü..başındaki kask uçtu gitti.sürüklenerek kaldırımın keskin yerine çarpıp feci bir şekilde vefat etti..hepimiz çok üzüldük..en azından 300-400 milyonluk pahalı bir kask olsa başında,o kask başından asla çıkmazdı.çünkü kafadan çıkmayı engelleyen güçlü bir kilit sistemleri var

başınız sağolsun gerçekten kötü bir durum ama malesef insanlarımız canlarını düşünmüyor 10 liralık kask takıyor bizim burdada öyle yapıyorlar kaskı motora takıp kendiliğinden düştü kırıldı kazada korumazki

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

ben yeni başlayacağım 250cc ile başlasam olmazmı :cyclopsan cbr 250 çok hoşuma gitti
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
başınız sağolsun gerçekten kötü bir durum ama malesef insanlarımız canlarını düşünmüyor 10 liralık kask takıyor bizim burdada öyle yapıyorlar kaskı motora takıp kendiliğinden düştü kırıldı kazada korumazki

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

ben yeni başlayacağım 250cc ile başlasam olmazmı :cyclopsan cbr 250 çok hoşuma gitti
yok dostum 250cc ile başlama..önce iyice tecrübe kazan..öğrenmekle olmuyor.tecrübe çok önemli
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
benim şu ankii motorum ybr 125..bahara doğru İnşaallah cbr 250r ye geçeceğim..ybr 125 ile çok güzel günlerim geçti..ama biraz hızlanmamın zamanı geliyor cbr 250r ile..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

250 lik kategorisinde alınacak tek motor..yamaha ybr 250cc az yakıyor ama hız yapmıyor ayrıca pahalı

Çok doğru bir seçim hayırlısı olsun inşallah, YBR'den sonra çok iyi gelecek sana bu motor.
Derdin hız değilse çok keyifli bir motor. Bana yetiyorda artıyor bile. Şehir içinde kullanıyorum genelde evden işe işten eve, az yakıyor iyi gidiyor.
Bende YBR250 bakmıştım ama dediğin gibi çok pahalı. Sıfır olsun senin olsun :cat:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
başınız sağolsun gerçekten kötü bir durum ama malesef insanlarımız canlarını düşünmüyor 10 liralık kask takıyor bizim burdada öyle yapıyorlar kaskı motora takıp kendiliğinden düştü kırıldı kazada korumazki

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

ben yeni başlayacağım 250cc ile başlasam olmazmı :cyclopsan cbr 250 çok hoşuma gitti
125 cc de de iki seçeneğin var..yamaha ya da honda..başka seçenek felaket olabilir
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
250cc başlangıç motoru olur ama arkadaşların hepsininde dediği gibi tehlikeli olur haberiniz olsun
yazın abime ninja 250r ile motor sürmeyi öğrettim,Allaha şükür sürüyor sürüyor ama ninjayla öğrettiğime bin pişman oldum,150 nin altına hiç düşmüyor tecrübesizde vallaa korkuyorum,250 cc ye bindiği içinde 125 cc leri beyenmiyor
125 likle başlayın derim,yoksa 250cc de başlangıç motoru olur çok kolay sürersiniz ama 125 likle tecrübe kazanmanızı tavsiye ederim
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
20
Ailemi ikna ettim ama maddi yönden destek yok.. Ne zaman kazanırsın veya paranı biriktirirsin o zaman istediğini yap dediler :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------

Okuldan harçlığımı kesiyorum valla :D Kask işini hallettim..
Benim derdim bu azimle para biriktirirken tam biriktirip çekici ve bana 3-4 sene yetecek bir motor almak.. çünkü bu motoru aldıktan sonra değiştirmem uzun zaman alır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

öyle gaza gelecek bi yapım yok :D gayet sakin ve bilinçliyim. Bu işin çok tehlikeli olduğunun farkındayım.. ama kıç.m bir kere o seleye değdi işte :D rüyalarıma giriyor artık :D
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
haklısın cbr 250 başnanılmıcak motor değil ama hiç motor kullanmamış birinin düşürmeyeceğinin garantisi yok. Düşük süratlerdeki u dönüşlerinde ilk 1000-2000 km arası trafikde motoru yatırmak çok kolay. yatırdıktan sonrada keske cbf 150 alsaydım demek var kolu bacağı kırıp 3-4 ay çalışamamak var

Ayrıca sendeki motor 0-100 18 saniye cbr 250 8 saniye. Ben biraz pistim diye 2000 kilometreden sonra k.çın ba.şn oynamaya başlayınca gerçekten tehlike altındasın. 26-27 yaşından önce insan çok cabuk gaza geliyor efendi sürmek 80-90 la yolun rüzgarın tadını cıkarmak kesmiyor ilk fırsatta elin gaza gidiyor. Yaş bunun altındaysa ve tecrube sıfırsa 125 likle 5000-7500 km arası tecrube kazanmak önemli iki teker bu.

Kişi kendisini az çok tanır. Gerçekten gaza gelmem kendime hakimim ilk 5000 kilometre 125 lik gibi giderim diyorsa o zaman sorun yok:cat:

Çok doğru yazmışsın. Ben yamaha bws100 ile motor öğrendim. Hareket eder etmez hemen son gazı çevirip elimi sabit son gazda tutarak kullanıyordum. Son hız 85 km/h civarı olduğundan tehlike pek olmuyordu. Gerçi frenleri pek tutmuyordu ama sonuçta fazla hızlanamyordum. Sonra CBR250R'a geçtim. Motoru sadece internet üzerinde gömüştüm. Motorum geldiğinde gerçek hayatta ilk kez görmüşümdü ve scooterdan sonra öyle haşmetli geldi ki birkaç gün korkumdan kullanamadım. Sonra bi cesaret çalıştırıp yakın bi yere yavaş yavaş gittim. Ondan sonra trafiğin olmadığı virajlı bi yola götürdüm. Orada epey cesaret geldi. Scooterdan sonra kalkışlarda ve kalkış sonrası virajlarda gaz ayarlayamama nedeiyle arka atma , kayma gibi problemler yaşadım. İlk kez vitesli motor ile tanıştıımdan ışıklada durup kalkrken vites geçilerinde acemiliklerim oldu. Zamanla motora alıştıkça sınrlarını zorlama arzusu ister istemez oluyor. Benim motor hayatımda henüz 3. senem ve ilk 2 sene scooter ile geçti ama son zamanlarda dikkat ettim bu kadarcık tecrübe ile şehir içi 130km/h altına inmez oldum. Bu yüzden yarından itibaren kendimi yavaşlatmaya başlayacağım. Uzun yıllar motor hayatım olsun istiyorsam gereksiz risklerin anlamı yok. aytacaksel arkadaşın forumda bi videosunu görmüştüm dikkatsiz kullanıyor diye korkup uyarmıştım. Ne yazık ki kaza yapmış. Son zamanlarda aynı hataları kendim de yapmaya başladım.

cbr250 ile başlanmaz diye birşey yok. Kolayca öğrenilebilecek bi motor. Hatta frenleri açısından scoterdan 10 kat daha bile güvenli. Sorun sonrasında elin gaza gittikçe kendini frenleyebilmekte. Deneyimin kadar motorun sınırlarını zorlayıp ötesinde bırakıcak olgunlukta olabilmekte. Işıklarda durduğnda ble yanlardan gıptayla laf atılan bi motor üzerindeyken bu da her babayiğitin harcı değil.

bende tek çizginin yanmasını bekliyorum genelde ama acele bir işim olduğu zamanlarda fazla beklemiyorum açıkçası en fazla 1dk.sonra gazlıyorum :)

Ben direkt çalıtırıp düşük devirde gidiyorum. Birkaç yüz metre sonra basmaya başlıyorum. Motorda ilk birim 5000 devirleri bulmadan görünmüyor.

en azından 300-400 milyonluk pahalı bir kask olsa başında,o kask başından asla çıkmazdı.çünkü kafadan çıkmayı engelleyen güçlü bir kilit sistemleri var
200TL'ya NITRO Aikido var. motomax satıyor türkiyede. İngiliz malı ve Sharp çarpışma testinden 5 yıldız alabilen 30 küsur kasktan biri. Anlatılan D kilit mekanizması bunda da mevcut. Tek sıkıntısı vizörün buğu yapması. Bunun için pinlock hazırlığı var. Türkiye'de bulamadım ama İngiltere'den internetten sipariş verdim. Bu da 70TL'ya geliyor kargo dahil. Toplam 270TL'ya birinci sınıf güvenliği olan bir kaska sahip olabilirsiniz
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eki 2011
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar benim motorum son zamanlarda ilk başlangıçta çalışmakta zorluk çekiyor marşa daha uzun basmam gerekiyo ve çalıştıktan sonra fazla dayanamıyo devir düşüyo ve stop ediyo. havalar soğudu motor çok soğuk oluyo ondandır die düşünüyorum ama yinede bi bilene danışmak istedim bu konu hakkında bilgisi olan varsa beni bi aydınlatabilirse sevinirim :)
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
169
Arkadaşlar kontağı açtığımızda farlar otomatik yanmayar başlıyor. Acaba düşük devirlerde yeterli şarj sağlanıyormu,yoksa aküden mi gidiyor farın elektriği. Bu farda angel ler var. büyük ihtimalle daha az elektrik tüketecektir. ama kısalarda aydınlatma nasıl olur? bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilirmi?
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
40
Selamlar herkese. Bugun ilk kazami yaptim ve sizinle paylasmak istedim. Aksam 6 gibi isten tam ciktim, yavasca yolun kenarina geldim yola cikmak icin bekliyordum. Yol bolunmis oldugu icin sol tarafima bakiyordum ve sag tarafimda park halinde bir doblo duruyordu. Bi 10sn bekledikten sonra sag tarafimda bir gazlama sesi duydum ki me goreyim: doblo soforu olacak cok afedersiniz sigir arkadas takmis geri vitese arkasina bile bakmadan tam gaz geliyor... Allahtan panik yapip yola firlamadim simdi ya hastanede ya da morgda olurdum muhtemelen... Neyse zaten cok kisa surede geldi sag taraftan vurdu, motor da sol tarafa yativerdi. Bir de inip napiyosun gorunmuyorsun hic demez mi... Tam o sirada olay yerine gelen iki adet cakal p.c de biseyin yok jadi bas git lan diyor... Valla katil olacaktim, o sirada soku atlatinca bacagimin agrisini hissettim, bir de motorun halen yattigini... Kaldirdim motoru, adam kacmaya kalkisti, telefonunu plakasini aldim hemen, basti kacti ilk firsatta tabi. Zaiyat birkac cizik, debriyaj maneti yamuldu, vites yamuldu... Ayna ve sinyal kirilmadi guzel yapmislar ozellikle sinyalin kirilmamasina sasirdim... Vitesi biraz kastirip calisir hale getirip evin yolunu tuttum. Yarin da servise gidip baktiracagim ilk is, insallah col bisey tutmaz...
Kask mont korumali pantolon ufak kazada tam etkili, bana birsey olmadi iste motora yaniyorum o yuzden... Daha 2700 unde... Her yerde basina kalabalik toplaniyor ilgi odagi... Nazar mi degdi nedir...
Trafikte yanliz degiliz ki, deneyim falan hikaye... Bu sigirlarla yasadikca daha cok is gelir basimiza... Lafim sadece sigir olanlara, biz de 4 teker kullaniyoruz ama insan gibi... Olayin sokuyla da adami elimden kacirdigima yaniyorum en cok, o an mantikli dusunemedim sanirim... Neyse cok uzattim kisacasi kazasiz surusler hepinize...
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Çok geçmiş olsun arkadaşım, sana birşey olmasında gerisi önemli değil.
Hemen olay anında 155'i arasaydın. En azından tutanak tuttururdun.
Sen gene nazik davranıp sığır demişsin o ş.refsize. İnsan canının gram değeri yok bunların gözünde.
Benimde geçen tartıştığım bir taksiciye, sizin gibiler yüzünden ölüyor insanlar dediğimde
''Banane lan, paramı saydım tohumuna'' demişti. Bu ve bunun gibilere hiç bulaşmamak lazım sinirleri yıpratmamak için.

Tekrar çok geçmiş olsun, Allah daha beterinden korusun.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Selamlar herkese. Bugun ilk kazami yaptim ve sizinle paylasmak istedim. Aksam 6 gibi isten tam ciktim, yavasca yolun kenarina geldim yola cikmak icin bekliyordum. Yol bolunmis oldugu icin sol tarafima bakiyordum ve sag tarafimda park halinde bir doblo duruyordu. Bi 10sn bekledikten sonra sag tarafimda bir gazlama sesi duydum ki me goreyim: doblo soforu olacak cok afedersiniz sigir arkadas takmis geri vitese arkasina bile bakmadan tam gaz geliyor... Allahtan panik yapip yola firlamadim simdi ya hastanede ya da morgda olurdum muhtemelen... Neyse zaten cok kisa surede geldi sag taraftan vurdu, motor da sol tarafa yativerdi. Bir de inip napiyosun gorunmuyorsun hic demez mi... Tam o sirada olay yerine gelen iki adet cakal p.c de biseyin yok jadi bas git lan diyor... Valla katil olacaktim, o sirada soku atlatinca bacagimin agrisini hissettim, bir de motorun halen yattigini... Kaldirdim motoru, adam kacmaya kalkisti, telefonunu plakasini aldim hemen, basti kacti ilk firsatta tabi. Zaiyat birkac cizik, debriyaj maneti yamuldu, vites yamuldu... Ayna ve sinyal kirilmadi guzel yapmislar ozellikle sinyalin kirilmamasina sasirdim... Vitesi biraz kastirip calisir hale getirip evin yolunu tuttum. Yarin da servise gidip baktiracagim ilk is, insallah col bisey tutmaz...
Kask mont korumali pantolon ufak kazada tam etkili, bana birsey olmadi iste motora yaniyorum o yuzden... Daha 2700 unde... Her yerde basina kalabalik toplaniyor ilgi odagi... Nazar mi degdi nedir...
Trafikte yanliz degiliz ki, deneyim falan hikaye... Bu sigirlarla yasadikca daha cok is gelir basimiza... Lafim sadece sigir olanlara, biz de 4 teker kullaniyoruz ama insan gibi... Olayin sokuyla da adami elimden kacirdigima yaniyorum en cok, o an mantikli dusunemedim sanirim... Neyse cok uzattim kisacasi kazasiz surusler hepinize...
geçmiş olsun..İstanbul trafiğini düşünemiyorum bile..Allah sizlere sabır versin,kazadan beladan korusun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------

İstanbul trafiği gibi trafik var mı ya.o nasıl bir yoğunluk,o nasıl stress..her çeşit insan..her çeşit tehlike..
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Selamlar herkese. Bugun ilk kazami yaptim ve sizinle paylasmak istedim. Aksam 6 gibi isten tam ciktim, yavasca yolun kenarina geldim yola cikmak icin bekliyordum. Yol bolunmis oldugu icin sol tarafima bakiyordum ve sag tarafimda park halinde bir doblo duruyordu. Bi 10sn bekledikten sonra sag tarafimda bir gazlama sesi duydum ki me goreyim: doblo soforu olacak cok afedersiniz sigir arkadas takmis geri vitese arkasina bile bakmadan tam gaz geliyor... Allahtan panik yapip yola firlamadim simdi ya hastanede ya da morgda olurdum muhtemelen... Neyse zaten cok kisa surede geldi sag taraftan vurdu, motor da sol tarafa yativerdi. Bir de inip napiyosun gorunmuyorsun hic demez mi... Tam o sirada olay yerine gelen iki adet cakal p.c de biseyin yok jadi bas git lan diyor... Valla katil olacaktim, o sirada soku atlatinca bacagimin agrisini hissettim, bir de motorun halen yattigini... Kaldirdim motoru, adam kacmaya kalkisti, telefonunu plakasini aldim hemen, basti kacti ilk firsatta tabi. Zaiyat birkac cizik, debriyaj maneti yamuldu, vites yamuldu... Ayna ve sinyal kirilmadi guzel yapmislar ozellikle sinyalin kirilmamasina sasirdim... Vitesi biraz kastirip calisir hale getirip evin yolunu tuttum. Yarin da servise gidip baktiracagim ilk is, insallah col bisey tutmaz...
Kask mont korumali pantolon ufak kazada tam etkili, bana birsey olmadi iste motora yaniyorum o yuzden... Daha 2700 unde... Her yerde basina kalabalik toplaniyor ilgi odagi... Nazar mi degdi nedir...
Trafikte yanliz degiliz ki, deneyim falan hikaye... Bu sigirlarla yasadikca daha cok is gelir basimiza... Lafim sadece sigir olanlara, biz de 4 teker kullaniyoruz ama insan gibi... Olayin sokuyla da adami elimden kacirdigima yaniyorum en cok, o an mantikli dusunemedim sanirim... Neyse cok uzattim kisacasi kazasiz surusler hepinize...

çok geçmiş olsun,yaklaşık 3 sene önce aynı kazayı bende yapmıştım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst