Selamlar herkese. Bugun ilk kazami yaptim ve sizinle paylasmak istedim. Aksam 6 gibi isten tam ciktim, yavasca yolun kenarina geldim yola cikmak icin bekliyordum. Yol bolunmis oldugu icin sol tarafima bakiyordum ve sag tarafimda park halinde bir doblo duruyordu. Bi 10sn bekledikten sonra sag tarafimda bir gazlama sesi duydum ki me goreyim: doblo soforu olacak cok afedersiniz sigir arkadas takmis geri vitese arkasina bile bakmadan tam gaz geliyor... Allahtan panik yapip yola firlamadim simdi ya hastanede ya da morgda olurdum muhtemelen... Neyse zaten cok kisa surede geldi sag taraftan vurdu, motor da sol tarafa yativerdi. Bir de inip napiyosun gorunmuyorsun hic demez mi... Tam o sirada olay yerine gelen iki adet cakal p.c de biseyin yok jadi bas git lan diyor... Valla katil olacaktim, o sirada soku atlatinca bacagimin agrisini hissettim, bir de motorun halen yattigini... Kaldirdim motoru, adam kacmaya kalkisti, telefonunu plakasini aldim hemen, basti kacti ilk firsatta tabi. Zaiyat birkac cizik, debriyaj maneti yamuldu, vites yamuldu... Ayna ve sinyal kirilmadi guzel yapmislar ozellikle sinyalin kirilmamasina sasirdim... Vitesi biraz kastirip calisir hale getirip evin yolunu tuttum. Yarin da servise gidip baktiracagim ilk is, insallah col bisey tutmaz...
Kask mont korumali pantolon ufak kazada tam etkili, bana birsey olmadi iste motora yaniyorum o yuzden... Daha 2700 unde... Her yerde basina kalabalik toplaniyor ilgi odagi... Nazar mi degdi nedir...
Trafikte yanliz degiliz ki, deneyim falan hikaye... Bu sigirlarla yasadikca daha cok is gelir basimiza... Lafim sadece sigir olanlara, biz de 4 teker kullaniyoruz ama insan gibi... Olayin sokuyla da adami elimden kacirdigima yaniyorum en cok, o an mantikli dusunemedim sanirim... Neyse cok uzattim kisacasi kazasiz surusler hepinize...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
motorun 10 günlük beklemeden sonra geldi cbr 125 e göre daha haşmetli ve büyük duruyor kasası bana öyle geldi kayınçoda 125 liği var ikisini yanyana fotoladığımız zaman onu da eklerim.Bu arada bursa honda bayiinde arka çanta demiri gelmiş arayan arkadaşlara duyurulur.
arka çanta demirinin geldiğine çok sevindim alpertunga kardeşim..foto lar süper..siyah daha başka güzel..İnşaallah siyahı tercih edeceğim..http://imageshack.us/photo/my-images/545/20111122110331.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/257/20111122110430.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/829/20111122110445.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/257/201111221105031.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/805/20111122110503.jpg/
motorun 10 günlük beklemeden sonra geldi cbr 125 e göre daha haşmetli ve büyük duruyor kasası bana öyle geldi kayınçoda 125 liği var ikisini yanyana fotoladığımız zaman onu da eklerim.Bu arada bursa honda bayiinde arka çanta demiri gelmiş arayan arkadaşlara duyurulur.
hayırlı olsun kardeşim, güle güle bin kazasız belasız bi horoz kestir kan akıt sen buna :wiinkk:Resimler link olarak çıkmış onları düzenledim, gözükmüyorlardı çünkü.
Hayırlı olsun yeni motorun, kazasız belasız bin inşallah.
250'lik yolda da daha iyi :cat:
Bu çanta demirinin fiyatını biliyormusun peki?

adem bey var duran kardeşler bursa tek honda bayii ara görüş.daha dün aldım motoru alırkende söyledi çanta demiri soran olursa getittirdik bilgin olsun diye numarası yukarıda yazmıştımEvet henüz üretim aşamasına geçmedik ama bunlar gibi modeller üretmek istiyoruz ilgi olursa eğer.
Bu motor çantası bana çok lazım oluyor arada. Sırt çantası sıkıyor beni çok.
Geçen Sapanca gezisine gittiğimizde çok aradım arka çantayı.
Arkadaşlar CBR250R tişörtleri tasarladım, nasıl olmuş sizce?
Tüm hakları saklıdır :cherry:
http://img50.resimup.net/di/0BU9.jpg
http://img50.resimup.net/di/00OL.jpg
İkiside güzel olmuşpiyasaya sürersen haber et alırım 1 adet
![]()
Teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim. Üretebilirsek tabii ki, ne demek :cat:
O zaman Ninja versiyorlarını da çalışmak lazım :mrgreen:
teşekkür ederim saolasın.1500 - 1250 arası normaldir,1500 de çok fazla sayılmaz