benim şu ankii motorum ybr 125..bahara doğru İnşaallah cbr 250r ye geçeceğim..ybr 125 ile çok güzel günlerim geçti..ama biraz hızlanmamın zamanı geliyor cbr 250r ile..Benim önceki motorum YBR125'ti, onda da vites geçişleri kemikliydi.
Böyle olması normal, hatta benim daha çok hoşuma gidiyor.
çok doğru..ama ne kadar kendine hakim bile olsa insan bazen gaza geliyor..kendine hakim olabilineeceğini sanmıyorum bu yüksek torkla..direk 125 likle başlamalı ve 20 bin km yi devirmeli
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------
motor tecrüben yoksa 250 lik ile başlamamalısın..temmuzda yakın dostumun 17 yaşındaki oğlu mondial 125 lik aldı son çıkanlarından..babasına,oğlu için mondial almamasını
ya honda ya da yamaha alması için çok dil dökmeme rağmen mondial 125 aldılar..madem aldınız,iyi ve pahalı bir kask alın diye baskı yaptım bu defa..yine dinletemedim..dandik bir kask aldılar..sonunda bu 17 lik genç arefe gününde trafiğin olmadığı yolda motora hakim olamayıp düştü..başındaki kask uçtu gitti.sürüklenerek kaldırımın keskin yerine çarpıp feci bir şekilde vefat etti..hepimiz çok üzüldük..en azından 300-400 milyonluk pahalı bir kask olsa başında,o kask başından asla çıkmazdı.çünkü kafadan çıkmayı engelleyen güçlü bir kilit sistemleri var
yok dostum 250cc ile başlama..önce iyice tecrübe kazan..öğrenmekle olmuyor.tecrübe çok önemlibaşınız sağolsun gerçekten kötü bir durum ama malesef insanlarımız canlarını düşünmüyor 10 liralık kask takıyor bizim burdada öyle yapıyorlar kaskı motora takıp kendiliğinden düştü kırıldı kazada korumazki
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------
ben yeni başlayacağım 250cc ile başlasam olmazmı :cyclopsan cbr 250 çok hoşuma gitti
benim şu ankii motorum ybr 125..bahara doğru İnşaallah cbr 250r ye geçeceğim..ybr 125 ile çok güzel günlerim geçti..ama biraz hızlanmamın zamanı geliyor cbr 250r ile..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
250 lik kategorisinde alınacak tek motor..yamaha ybr 250cc az yakıyor ama hız yapmıyor ayrıca pahalı
125 cc de de iki seçeneğin var..yamaha ya da honda..başka seçenek felaket olabilirbaşınız sağolsun gerçekten kötü bir durum ama malesef insanlarımız canlarını düşünmüyor 10 liralık kask takıyor bizim burdada öyle yapıyorlar kaskı motora takıp kendiliğinden düştü kırıldı kazada korumazki
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------
ben yeni başlayacağım 250cc ile başlasam olmazmı :cyclopsan cbr 250 çok hoşuma gitti
Acaba bunun dişlilere bir zararı yok mu ?
arkadaşlar motorlarınızı kaç dakika ısıtıp devam ediyorsunuz
arkadaşlar motorlarınızı kaç dakika ısıtıp devam ediyorsunuz
haklısın cbr 250 başnanılmıcak motor değil ama hiç motor kullanmamış birinin düşürmeyeceğinin garantisi yok. Düşük süratlerdeki u dönüşlerinde ilk 1000-2000 km arası trafikde motoru yatırmak çok kolay. yatırdıktan sonrada keske cbf 150 alsaydım demek var kolu bacağı kırıp 3-4 ay çalışamamak var
Ayrıca sendeki motor 0-100 18 saniye cbr 250 8 saniye. Ben biraz pistim diye 2000 kilometreden sonra k.çın ba.şn oynamaya başlayınca gerçekten tehlike altındasın. 26-27 yaşından önce insan çok cabuk gaza geliyor efendi sürmek 80-90 la yolun rüzgarın tadını cıkarmak kesmiyor ilk fırsatta elin gaza gidiyor. Yaş bunun altındaysa ve tecrube sıfırsa 125 likle 5000-7500 km arası tecrube kazanmak önemli iki teker bu.
Kişi kendisini az çok tanır. Gerçekten gaza gelmem kendime hakimim ilk 5000 kilometre 125 lik gibi giderim diyorsa o zaman sorun yok:cat:
bende tek çizginin yanmasını bekliyorum genelde ama acele bir işim olduğu zamanlarda fazla beklemiyorum açıkçası en fazla 1dk.sonra gazlıyorum![]()
200TL'ya NITRO Aikido var. motomax satıyor türkiyede. İngiliz malı ve Sharp çarpışma testinden 5 yıldız alabilen 30 küsur kasktan biri. Anlatılan D kilit mekanizması bunda da mevcut. Tek sıkıntısı vizörün buğu yapması. Bunun için pinlock hazırlığı var. Türkiye'de bulamadım ama İngiltere'den internetten sipariş verdim. Bu da 70TL'ya geliyor kargo dahil. Toplam 270TL'ya birinci sınıf güvenliği olan bir kaska sahip olabilirsinizen azından 300-400 milyonluk pahalı bir kask olsa başında,o kask başından asla çıkmazdı.çünkü kafadan çıkmayı engelleyen güçlü bir kilit sistemleri var
geçmiş olsun..İstanbul trafiğini düşünemiyorum bile..Allah sizlere sabır versin,kazadan beladan korusun..Selamlar herkese. Bugun ilk kazami yaptim ve sizinle paylasmak istedim. Aksam 6 gibi isten tam ciktim, yavasca yolun kenarina geldim yola cikmak icin bekliyordum. Yol bolunmis oldugu icin sol tarafima bakiyordum ve sag tarafimda park halinde bir doblo duruyordu. Bi 10sn bekledikten sonra sag tarafimda bir gazlama sesi duydum ki me goreyim: doblo soforu olacak cok afedersiniz sigir arkadas takmis geri vitese arkasina bile bakmadan tam gaz geliyor... Allahtan panik yapip yola firlamadim simdi ya hastanede ya da morgda olurdum muhtemelen... Neyse zaten cok kisa surede geldi sag taraftan vurdu, motor da sol tarafa yativerdi. Bir de inip napiyosun gorunmuyorsun hic demez mi... Tam o sirada olay yerine gelen iki adet cakal p.c de biseyin yok jadi bas git lan diyor... Valla katil olacaktim, o sirada soku atlatinca bacagimin agrisini hissettim, bir de motorun halen yattigini... Kaldirdim motoru, adam kacmaya kalkisti, telefonunu plakasini aldim hemen, basti kacti ilk firsatta tabi. Zaiyat birkac cizik, debriyaj maneti yamuldu, vites yamuldu... Ayna ve sinyal kirilmadi guzel yapmislar ozellikle sinyalin kirilmamasina sasirdim... Vitesi biraz kastirip calisir hale getirip evin yolunu tuttum. Yarin da servise gidip baktiracagim ilk is, insallah col bisey tutmaz...
Kask mont korumali pantolon ufak kazada tam etkili, bana birsey olmadi iste motora yaniyorum o yuzden... Daha 2700 unde... Her yerde basina kalabalik toplaniyor ilgi odagi... Nazar mi degdi nedir...
Trafikte yanliz degiliz ki, deneyim falan hikaye... Bu sigirlarla yasadikca daha cok is gelir basimiza... Lafim sadece sigir olanlara, biz de 4 teker kullaniyoruz ama insan gibi... Olayin sokuyla da adami elimden kacirdigima yaniyorum en cok, o an mantikli dusunemedim sanirim... Neyse cok uzattim kisacasi kazasiz surusler hepinize...
Selamlar herkese. Bugun ilk kazami yaptim ve sizinle paylasmak istedim. Aksam 6 gibi isten tam ciktim, yavasca yolun kenarina geldim yola cikmak icin bekliyordum. Yol bolunmis oldugu icin sol tarafima bakiyordum ve sag tarafimda park halinde bir doblo duruyordu. Bi 10sn bekledikten sonra sag tarafimda bir gazlama sesi duydum ki me goreyim: doblo soforu olacak cok afedersiniz sigir arkadas takmis geri vitese arkasina bile bakmadan tam gaz geliyor... Allahtan panik yapip yola firlamadim simdi ya hastanede ya da morgda olurdum muhtemelen... Neyse zaten cok kisa surede geldi sag taraftan vurdu, motor da sol tarafa yativerdi. Bir de inip napiyosun gorunmuyorsun hic demez mi... Tam o sirada olay yerine gelen iki adet cakal p.c de biseyin yok jadi bas git lan diyor... Valla katil olacaktim, o sirada soku atlatinca bacagimin agrisini hissettim, bir de motorun halen yattigini... Kaldirdim motoru, adam kacmaya kalkisti, telefonunu plakasini aldim hemen, basti kacti ilk firsatta tabi. Zaiyat birkac cizik, debriyaj maneti yamuldu, vites yamuldu... Ayna ve sinyal kirilmadi guzel yapmislar ozellikle sinyalin kirilmamasina sasirdim... Vitesi biraz kastirip calisir hale getirip evin yolunu tuttum. Yarin da servise gidip baktiracagim ilk is, insallah col bisey tutmaz...
Kask mont korumali pantolon ufak kazada tam etkili, bana birsey olmadi iste motora yaniyorum o yuzden... Daha 2700 unde... Her yerde basina kalabalik toplaniyor ilgi odagi... Nazar mi degdi nedir...
Trafikte yanliz degiliz ki, deneyim falan hikaye... Bu sigirlarla yasadikca daha cok is gelir basimiza... Lafim sadece sigir olanlara, biz de 4 teker kullaniyoruz ama insan gibi... Olayin sokuyla da adami elimden kacirdigima yaniyorum en cok, o an mantikli dusunemedim sanirim... Neyse cok uzattim kisacasi kazasiz surusler hepinize...