- Katılım
- 13 Mar 2013
- Mesajlar
- 1,075
CBR 250 R 2013 MODEL
ÖN JANT => 1200 TL!
YAKIT DEPOSU => 1066 TL!
FAR => 236 TL!
AMARTÖSÖR SOL => 525,50 TL
AMARTÖSÖR SAĞ => 525,50 TL
ÖN FREN KALİPERİ=> 671,25 TL!
ÖN DİSK => 200 TL!
DİĞER PARÇALAR 70-80-90-100 TL ARASI DEĞİŞİYOR.
Mehmet, dostum pahalı parçaların normal fiyatlarının 2 katını yazmışlar!
Tabi bu Türkiye'deki satış fiyatları sanırım. Tüm bayiler aynı fiyatı verdiğine göre fabrikanın belirlediği fiyat bunlar ancak yurtdışında fiyatlar çok farklı.
Daha önce bahsettiğim ThumperTalk.com web sitesindeki fiyatları inceleyebilirsiniz.
Şuradan da göründüğü gibi ön amortisörler takım olarak sadece 350 TL!
Yani Mehmet, sen bu parçaları yurtdışından getirtebilirsen çok kârlı çıkabilirsin.
Bu sitedeki parçalar da orijinal Honda parçaları, tamamen güvenilir, sorun yaşamazsın. Tek sorun kargo muhabbeti. Amerika'da tanıdığın var mı?