Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Tertemiz motor aldık kullanamıyoruz iyi mi :mrgreen:
Temmuzun başında aldım cbr'ımı sonra eşim işe başladı başka yerde onun yanına gittim daha yeni gelebildim.
Garibim koskoca yazı garajda geçirdi...
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Tertemiz motor aldık kullanamıyoruz iyi mi :mrgreen:
Temmuzun başında aldım cbr'ımı sonra eşim işe başladı başka yerde onun yanına gittim daha yeni gelebildim.
Garibim koskoca yazı garajda geçirdi...

:):) BENIM makınede öle oldu. sıfır aldım ama 5000 km bındım turu cıktık kaza oldu o serviste yatıyo ben hastane personeliyim bende hastanede çalsııyom :D
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
hadi ya en sağ şeritten en sola giren arabanın olduğu kaza mı yoksa?

pezevenq gitmiyoduda. duruyordu yol kenarından birden en sağda durarken en sol şerite daldı işte. yolun ortasına paralel geldi. adaletini .... böle Tr'nın. Asli kusurlu benı yazmıslar neymiş Orta şeritten gidmemem lazımmıs. hadi ben sucluyum. o pezeveng yolun ortasında napıodu ?
 
Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
266
pezevenq gitmiyoduda. duruyordu yol kenarından birden en sağda durarken en sol şerite daldı işte. yolun ortasına paralel geldi. adaletini .... böle Tr'nın. Asli kusurlu benı yazmıslar neymiş Orta şeritten gidmemem lazımmıs. hadi ben sucluyum. o pezeveng yolun ortasında napıodu ?

Bu gibi zor durumda kalmaktan çok korkuyorum , haklıyken haksız duruma düşmekten... Sırf bu yüzden motor kullanırken sürekli kamera kaydı yapmayı planlıyorum , başımıza bi iş gelse bi nebze de olsa kanıt yerine geçer tahminim. Bu arada size de geçmiş olsun...
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Bu gibi zor durumda kalmaktan çok korkuyorum , haklıyken haksız duruma düşmekten... Sırf bu yüzden motor kullanırken sürekli kamera kaydı yapmayı planlıyorum , başımıza bi iş gelse bi nebze de olsa kanıt yerine geçer tahminim. Bu arada size de geçmiş olsun...

Parasına acımayacam kardeşim. Alacam ben kamera. bu iş türkiyede olmuyor. %100 haklıda olsan ...len taraf biz oluyorz.
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
8
arkadaslar cbr 250 mi bugun alabildim yaklasik 1 aydir gelmesini bekliyordum. ilk 0 motorum ilk izlenimlerim gercekten olumlu. cok iyi gidiyo alet zorlamadim tabi hic ama fena degil. diablo rosso 2 lastikleriyle kullaniyorum yol tutus gayet stabil. yanak genisligi biraz daha az oldugu icin sele cok az alcak bu da hosuma gitti oturus biraz daha rahat yani:cat: tek sorum rodaj hakkinda olacak :pale: serviste ilk 500 km cok sikistirma sadece dedi teknik elemanlar, sizin dusuncenizi alabilirsem rodaj hakkinda sevinirim. selamlar..
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
arkadaslar cbr 250 mi bugun alabildim yaklasik 1 aydir gelmesini bekliyordum. ilk 0 motorum ilk izlenimlerim gercekten olumlu. cok iyi gidiyo alet zorlamadim tabi hic ama fena degil. diablo rosso 2 lastikleriyle kullaniyorum yol tutus gayet stabil. yanak genisligi biraz daha az oldugu icin sele cok az alcak bu da hosuma gitti oturus biraz daha rahat yani:cat: tek sorum rodaj hakkinda olacak :pale: serviste ilk 500 km cok sikistirma sadece dedi teknik elemanlar, sizin dusuncenizi alabilirsem rodaj hakkinda sevinirim. selamlar..
Motosiklette ani frenlemeler ve ani gaz açmalar yapmayacaksın. devamlı vites değiştir. 6000 deviri geçirmiceksın. Ilımlı kullancaksın nazik olacak motora karşı. bazen 7bin devire gelebilirsin ama fazla kalma devirde 10 sanıye kal mesela. 1000 bakımdan cıktıktan sonra kökle :)
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
arkadaslar cbr 250 mi bugun alabildim yaklasik 1 aydir gelmesini bekliyordum. ilk 0 motorum ilk izlenimlerim gercekten olumlu. cok iyi gidiyo alet zorlamadim tabi hic ama fena degil. diablo rosso 2 lastikleriyle kullaniyorum yol tutus gayet stabil. yanak genisligi biraz daha az oldugu icin sele cok az alcak bu da hosuma gitti oturus biraz daha rahat yani:cat: tek sorum rodaj hakkinda olacak :pale: serviste ilk 500 km cok sikistirma sadece dedi teknik elemanlar, sizin dusuncenizi alabilirsem rodaj hakkinda sevinirim. selamlar..

Diablo ROSSO artık orijinalmi geliyor yoksa sizmi taktınız?
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
62
Yarın çanta demiri taktırıyorum. Hangi çanta yakışır? Kapa 35 lt düşünüyorum.

Dün serviste bu çantadan takılan bi cbr gördüm. baya şık duruyordu. aynı zamanda biraz daha uzun ve siyah olan ön cam da taktırmıştı. ikisi bir arada gerçekten güzel durmuş. orj cam ile çanta takınca arkası fazla yükseliyor bizim cbr'ın. ön camı da biraz yükseğinden takarsan estetik olarak birbirini tamamlıyor.

bu arada 24bin bakımı + lastik değişimi (rosso2 takılıyor) + zincir dişli seti değişimi yaptırıyorum. her zaman gittiğim serviste zincir dişli setinin olmadığını ve gelmesinin 3 ay süreceğini söylediler. (ismail parça yok demişti zaten) bende dişli setini bulduğum ilk serviste taktırdım. lastik takılması ve 24 bin bakımı için kendi servisime gideceğim.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
12.8 lt benzin aldım 61 tl tuttu

yakıt göstergesi 6 çubuktu 65 km yol gittikten sonra 5 e düştü :) en küçük deposu 6. çizgi sırf bu haliyle bile en az 360 km yol gider bu makina
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
12.8 lt benzin aldım 61 tl tuttu

yakıt göstergesi 6 çubuktu 65 km yol gittikten sonra 5 e düştü :) en küçük deposu 6. çizgi sırf bu haliyle bile en az 360 km yol gider bu makina

bende 55 km filan gidsiyodum 6 cubukta. ): ama depoyu saqlam doldurmtk lazım yoksa 30 da filan qıdıo :) ahh ahhh .. Motorum yapıolmaya baslamıs ama mart ayına kadar motora bınermıcem sağlık yuzunden.
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
8
Kendim alıp taktırdım güzel kardesım :) sıddetle tavsıye edıyorum tabii benim gibi yeni amatörlere:bestmt:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

Diablo ROSSO artık orijinalmi geliyor yoksa sizmi taktınız?
Kendim taktırdım güzel kardeşim :) şiddetle de tavsiye ediyorum benim gibi amatörlere:cat:
 
Katılım
22 Haz 2013
Mesajlar
5
arkadaşlar merhaba uzun süredir bu bölümü takip ediyorum allah nasip ederse önümüzdeki günlerde cbr 250 ye kavuşuyorum motor arama aşamasındayım sizleri takip ederek motoru biraz daha iyi tanıdım inşallah kısa sürede motorumu alırım
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Diablo Rosso 2'yi İstanbul'da nerden temin edebilirim? Bilgisi olan var mıdır?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst