- Katılım
- 20 Şub 2013
- Mesajlar
- 390
Çok geçmiş olsun, bu kadar büyük bir kaza geçirdiğini tahmin etmiyordum. Acil şifalar...
Çok geçmiş olsun, bu kadar büyük bir kaza geçirdiğini tahmin etmiyordum. Acil şifalar...
Tertemiz motor aldık kullanamıyoruz iyi mi :mrgreen:
Temmuzun başında aldım cbr'ımı sonra eşim işe başladı başka yerde onun yanına gittim daha yeni gelebildim.
Garibim koskoca yazı garajda geçirdi...
Hacı turda oldu. Çorum ilinin kargı ilçesini girişinde. Yani Tosya yolunda oldu.
hadi ya en sağ şeritten en sola giren arabanın olduğu kaza mı yoksa?
pezevenq gitmiyoduda. duruyordu yol kenarından birden en sağda durarken en sol şerite daldı işte. yolun ortasına paralel geldi. adaletini .... böle Tr'nın. Asli kusurlu benı yazmıslar neymiş Orta şeritten gidmemem lazımmıs. hadi ben sucluyum. o pezeveng yolun ortasında napıodu ?
Bu gibi zor durumda kalmaktan çok korkuyorum , haklıyken haksız duruma düşmekten... Sırf bu yüzden motor kullanırken sürekli kamera kaydı yapmayı planlıyorum , başımıza bi iş gelse bi nebze de olsa kanıt yerine geçer tahminim. Bu arada size de geçmiş olsun...
Motosiklette ani frenlemeler ve ani gaz açmalar yapmayacaksın. devamlı vites değiştir. 6000 deviri geçirmiceksın. Ilımlı kullancaksın nazik olacak motora karşı. bazen 7bin devire gelebilirsin ama fazla kalma devirde 10 sanıye kal mesela. 1000 bakımdan cıktıktan sonra köklearkadaslar cbr 250 mi bugun alabildim yaklasik 1 aydir gelmesini bekliyordum. ilk 0 motorum ilk izlenimlerim gercekten olumlu. cok iyi gidiyo alet zorlamadim tabi hic ama fena degil. diablo rosso 2 lastikleriyle kullaniyorum yol tutus gayet stabil. yanak genisligi biraz daha az oldugu icin sele cok az alcak bu da hosuma gitti oturus biraz daha rahat yani:cat: tek sorum rodaj hakkinda olacakale: serviste ilk 500 km cok sikistirma sadece dedi teknik elemanlar, sizin dusuncenizi alabilirsem rodaj hakkinda sevinirim. selamlar..
arkadaslar cbr 250 mi bugun alabildim yaklasik 1 aydir gelmesini bekliyordum. ilk 0 motorum ilk izlenimlerim gercekten olumlu. cok iyi gidiyo alet zorlamadim tabi hic ama fena degil. diablo rosso 2 lastikleriyle kullaniyorum yol tutus gayet stabil. yanak genisligi biraz daha az oldugu icin sele cok az alcak bu da hosuma gitti oturus biraz daha rahat yani:cat: tek sorum rodaj hakkinda olacakale: serviste ilk 500 km cok sikistirma sadece dedi teknik elemanlar, sizin dusuncenizi alabilirsem rodaj hakkinda sevinirim. selamlar..
Diablo ROSSO artık orijinalmi geliyor yoksa sizmi taktınız?
Yarın çanta demiri taktırıyorum. Hangi çanta yakışır? Kapa 35 lt düşünüyorum.
12.8 lt benzin aldım 61 tl tuttu
yakıt göstergesi 6 çubuktu 65 km yol gittikten sonra 5 e düştüen küçük deposu 6. çizgi sırf bu haliyle bile en az 360 km yol gider bu makina
Kendim taktırdım güzel kardeşimDiablo ROSSO artık orijinalmi geliyor yoksa sizmi taktınız?