Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
parçaları söküp bir oto boya yapan yere gidip istedğiniz rengi gösteriyorsunuz onlar yaklaşık bişi yapıp göstreriyorlar sende ok diyorsun yada daha açık olsun koyu olsun diyorsun düzeltme yapılabiliyorlar
standox en iyi oto boya markası bunu satan yere gidip rengi istemek yeterli
sonra bir fırın oto boya yapan boyacıya onları boyatmak kalıyor bu aşamada biraz fazla işçilik isteyebilirler 100 tl mesela
ankara da adres verebilirim boya ve boyacı için

Eyvallah dostum. Ama bize istanbulda bi yer lazım. :/ acaba honda servisinde boyatabilme imkanımız olur mu ki? yarın gidip bi sorucam.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
ÖZel bir boya gerektirmiyorsa bizim araba servisi var fırın ve boya işleride yapıyorlar... onlara yaptırırım bedava...
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
Arkadaşlar iki küçük kaza geçirdim. ilki soldan ticari taksi sıkıştırdı sağdan özel halk otobüsü benim sol aynamı biçti. sonrada hatasını örtbas etmek için otobüse bi sövmesi vardı görmeliydiniz. ikincisi makyaj yapan bi sarışın arabasıyla ben sola dönüş yaparken sol arka kısmıma çarptı. kaza anında farketmemişim sonradan gördüm ki o da sol arka artçı ayaklığını biçmiş.
Özet olarak aynasını değiştirip eski aynası elinde olan bi arkadaşımız varsa sol aynayı alabilirim. sanırım kimsede sol artçı ayaklığı yoktur ama hani olur da varsa onu da satın alabilirim.
herkese kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ben 8 numara lokma ile uzatma kolunu takıp açtığımı hatırlıyorum. Şöyle bir şey kullanıyorum.
http://www.e-hirdavat.com/modules/catalog/products/pr_01_29377_max.jpg

Aynen abi lokma başlıklı tornavida seti oraya kesin ulaşır, acil edinmem lazım. Okadar anlattım derdimi, bir kişide çıkıp bundan al demedi diye yattı işim yazıklar olsun Karaköy esnafına :mrgreen:

Çok saol, bir hayat daha kurtuldu :cat: Yoksa servisi arayıp sormayı düşünüyordum :mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
281
Ben de cbr250r almaya karar verdim son olarak.İnazuma'yla arasında kalmıştım. Honda'Yı seçme nedenim hem estetik olarak daha güzel hem de racing olmasına rağmen çok fazla hızlı değil.
Tek korkum uzun yolda beni felç etmesi. Umarım uzun yolda beni yormaz fiziksel olarak.
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
ankara grubu hafta sonu cbr250r kullanıcıları olarak toplanabiliriz veya bi yerlere gidebiliriz ?
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
biz bu hafta sonu gittik güdül yaptık geldik keyfli oldu havada iyiydi sana da haber veririz birdahakine
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
biz bu hafta sonu gittik güdül yaptık geldik keyfli oldu havada iyiydi sana da haber veririz birdahakine
ayhan bey bizim işle ilqili bilgi alabildiniz mi? Büğün cep telefonuma mesaj qeldi. exper görevlendirilmiş. gün içinde gidecek diyee. yarın belli olur dedı bayan aricam bakalm?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Arkadaslar merhaba. Manisada satılık bir cbr war threecoolor. Fiyati 7 bin lira 7600 km 2012 model. Mobilden girdigim icin link koyamiyirum. Aranizda motoru taniyaniniz varmidir acaba ? Fiyati sizcede uygun degilmi ? Bu arada motorun sag grenaj ve deposu kaskodan değiştirilmiş. Dusmeden dolayi. Kazasiz be Boyasiz olduğunu soyluyor sahibi. Ne dersiniz almak mantikli olurmu ?
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
Arkadaslar merhaba. Manisada satılık bir cbr war threecoolor. Fiyati 7 bin lira 7600 km 2012 model. Mobilden girdigim icin link koyamiyirum. Aranizda motoru taniyaniniz varmidir acaba ? Fiyati sizcede uygun degilmi ? Bu arada motorun sag grenaj ve deposu kaskodan değiştirilmiş. Dusmeden dolayi. Kazasiz be Boyasiz olduğunu soyluyor sahibi. Ne dersiniz almak mantikli olurmu ?
tanıdığın sözüne güvendiğin ustaya göster tamam derse al güle güle bin ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

biz bu hafta sonu gittik güdül yaptık geldik keyfli oldu havada iyiydi sana da haber veririz birdahakine

aşağıda facebooktaki gruba gelin arkadaşlar oradan yapacağınız gezileri haber verirseniz haberim olur buradan pek takip edemiyorum.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Motorumu satıyorum. Herşeyi dürüstçe yazdım. Link aşağıda.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-topcaseli-cbr-250r-servis-bakimli-ilk-sahibinden-137875843/detay
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
ayhan bey bizim işle ilqili bilgi alabildiniz mi? Büğün cep telefonuma mesaj qeldi. exper görevlendirilmiş. gün içinde gidecek diyee. yarın belli olur dedı bayan aricam bakalm?

şimdi bende onun için girdim internete bilgi verdim bana haber verecekler öğleden sonra bilgi gelir sanırım
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
şimdi bende onun için girdim internete bilgi verdim bana haber verecekler öğleden sonra bilgi gelir sanırım

bende bana telefon gelecek mı diye beklıyorum. dün eksper motoru görmeye gitmiş. Bakalım bıze ne diyecekler. Sen bana hemen bilgi verirsen sevınırım. baktım olumsuz bi sonuc var. motosikleti Servisten alırız Honda Boraya sokarız.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Merhaba,

Motorumu satıyorum buralardan ilgilenen olursa 7500 TL'ye veririm arkadaşlar.

http://www.ilanimo.com/ilandetay-23bin-kmde-2012-servis-bakimli-cbr250r-41279-goster
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Motorumu satıyorum. Herşeyi dürüstçe yazdım. Link aşağıda.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-topcaseli-cbr-250r-servis-bakimli-ilk-sahibinden-137875843/detay

sizi tebrık ederım fiyattan önce ehlıyetınız yoksa size motor satmam demıstınız.keşke herkes sizin gibi olsa..bu arada gazıantepdenım demıstım hatırladınızmı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş sen ya rüya görüyorsun yada akşam pencere açık yattın hiç güleceğim yoktu :) 199 basan cbr .sakın bu cbr ye ninja 250r motoru monte etmesinler:queen:siz cbr kullananlar tabi özenirsiniz sizin tek silindirli sütçü cbr sütçü beygiri o sürate ulaşamayacağı için olur olmaz rüyalar görüyorsunuz bol rüyalar tatlı uykular dilerim benim hayalperest kardeşlerim.umarım sizlerde birgün ninja alırsınız .artık ninja bayileri pazar günleride açık olacak selamımı söyleyin size 50 krş indirim yaparlar
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
biz memnunuz cbr den murat kardeş..almadan önce sayısız inceleme okuduk..ninjayı eledik..karşılamadı beklentilerimizi nınja..yaklaşık 15 bin km oldu beklentilerimin fazlasını karşıladı..cbr den sonra motorum nc700x olur..
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
2
Arkadaslar oncelikle herkese merhabalar. Benim kac aydir bir skntim war we napicagimi bilemiorum. Ilk sorum cbr 125r mi 250r mi? Ikincisi hayatim boyunca ilk binecegim racing olacak ve herkes nedense suphelerimin tersine cok iyi bir tercih dior, gerek forumlarda gerekse nette arastirdigim experler hep yeni kisiler icin cok ideal ve mantikli bir tercih diorlar. Sizce ilk baslangic olarak 125 mi 250 mi? Bir sure sonra alisinca o hiz sana yetmicek diorlar ama benim hiza da aslinda pek ihtiyacim yok acikcasi ama ne bilim iste hani sonucta ikisininde kalkksi gidisi ayni sadece 120 den sonra birazcik daha basior denilior okadar. Neyse fazlada uzatmak istemiorum ama sadece biri bana akil wersin yeter ilk motorumu sifir mi aliim ikinci el mi we kaclik almami tawsiye edersiniz yada almiim mi bikmiorum arkadaslar cok hewes ettim lutfen birinin bana bu konuda hayat koclugu yapmasina gercekten cok ihtiyacim war. Cewaplarinizi bekliorum... saygilar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst