- Katılım
- 21 Şub 2013
- Mesajlar
- 257
parçaları söküp bir oto boya yapan yere gidip istedğiniz rengi gösteriyorsunuz onlar yaklaşık bişi yapıp göstreriyorlar sende ok diyorsun yada daha açık olsun koyu olsun diyorsun düzeltme yapılabiliyorlar
standox en iyi oto boya markası bunu satan yere gidip rengi istemek yeterli
sonra bir fırın oto boya yapan boyacıya onları boyatmak kalıyor bu aşamada biraz fazla işçilik isteyebilirler 100 tl mesela
ankara da adres verebilirim boya ve boyacı için
Eyvallah dostum. Ama bize istanbulda bi yer lazım. :/ acaba honda servisinde boyatabilme imkanımız olur mu ki? yarın gidip bi sorucam.