Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
CBR 250 R 2013 MODEL

ÖN JANT => 1200 TL!
YAKIT DEPOSU => 1066 TL!
FAR => 236 TL!
AMARTÖSÖR SOL => 525,50 TL
AMARTÖSÖR SAĞ => 525,50 TL
ÖN FREN KALİPERİ=> 671,25 TL!
ÖN DİSK => 200 TL!

DİĞER PARÇALAR 70-80-90-100 TL ARASI DEĞİŞİYOR.

Mehmet, dostum pahalı parçaların normal fiyatlarının 2 katını yazmışlar!

Tabi bu Türkiye'deki satış fiyatları sanırım. Tüm bayiler aynı fiyatı verdiğine göre fabrikanın belirlediği fiyat bunlar ancak yurtdışında fiyatlar çok farklı.

Daha önce bahsettiğim ThumperTalk.com web sitesindeki fiyatları inceleyebilirsiniz.

Şuradan da göründüğü gibi ön amortisörler takım olarak sadece 350 TL!

Yani Mehmet, sen bu parçaları yurtdışından getirtebilirsen çok kârlı çıkabilirsin.

Bu sitedeki parçalar da orijinal Honda parçaları, tamamen güvenilir, sorun yaşamazsın. Tek sorun kargo muhabbeti. Amerika'da tanıdığın var mı?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Mehmet, dostum pahalı parçaların normal fiyatlarının 2 katını yazmışlar!

Tabi bu Türkiye'deki satış fiyatları sanırım. Tüm bayiler aynı fiyatı verdiğine göre fabrikanın belirlediği fiyat bunlar ancak yurtdışında fiyatlar çok farklı.

Daha önce bahsettiğim ThumperTalk.com web sitesindeki fiyatları inceleyebilirsiniz.

Şuradan da göründüğü gibi ön amortisörler takım olarak sadece 350 TL!

Yani Mehmet, sen bu parçaları yurtdışından getirtebilirsen çok kârlı çıkabilirsin.

Bu sitedeki parçalar da orijinal Honda parçaları, tamamen güvenilir, sorun yaşamazsın. Tek sorun kargo muhabbeti. Amerika'da tanıdığın var mı?

ismail biliyorum dostum yurt dısında olan aletlerin fiyatlarını.. sen bana daha önceden bunları qösteremıstın. zaten bu pahalı olan parçalar değişmicek. motoru 2000e çıkartma derdindeyim... amerikada değilde baska yurt dısında tanıdıklar vasıtası ile ileride değiştirirm qerekenleri. şu anda motoru kurtarmam laızm en ucuz hasarla.
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
90
Benim motorum neredeyse 10.000 oldu ilk zamanlar yakıt 4.0/100 civarlarında iken şu an şehiriçinde 3.3/100 civarında. Uzun yolda cb125'li arkadaşamıza uyum sağlamak için düşük hızlarda kullandık 2.6/100 lt bile yaktım. Geliboluya gezi yapmıştık depoyu boğazına kadar doldurmuştum. Benzini tekrar aldığımda toplam 467 km yol yaptım :) Sanırım bu değerleri gören çok kullanıcı yoktur. Kardeşimde suzuki inazuma var. Oda neredeyse aynı yakıyor cbr ile beraber kullandığımız aynı yol ve hız şartlarında.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------

Ferdi yeni motorun hayırlı olsun. Bir görüştük pir oldu :) Kısmetse birgün Dolmabahçeye beklerim yavruların fotoğrafını çekeriz :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Benim motorum neredeyse 10.000 oldu ilk zamanlar yakıt 4.0/100 civarlarında iken şu an şehiriçinde 3.3/100 civarında. Uzun yolda cb125'li arkadaşamıza uyum sağlamak için düşük hızlarda kullandık 2.6/100 lt bile yaktım :) kardeşimdede suzuki inazuma var oda neredeyse aynı yakıyor cbr ile beraber kullandığımız aynı yol ve hız şartlarında.

Arkadaşlar; kısacası basınca yakıyor, basmayınca yakmıyor.

6.000-7.000 deviri geçmezseniz 6. viteste maksimum hız 110-120 Km/h olacaktır. Bu devir aralığında motosiklet gayet cimri.

Ama benim gibi her vitesi 10.000 devirde değiştirip, 6. vites 9.000+ devirlerde 155+ Km/H hızlarda kullanırsanız yine benim gibi 4 Lt / 100 Km yakarsınız ki bu gayet normal ;)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Benim yakıt şu an şehiriçinde 3.3/100 civarında. Uzun yolda cb125'li arkadaşamıza uyum sağlamak için düşük hızlarda kullandık 2.6/100 lt bile yaktım.

Geliboluya gezi yapmıştık depoyu boğazına kadar doldurmuştum. Benzini tekrar aldığımda toplam 467 km yol yaptım :) Sanırım bu değerleri gören çok kullanıcı yoktur.

Ferdi yeni motorun hayırlı olsun. Bir görüştük pir oldu :) Kısmetse birgün Dolmabahçeye beklerim yavruların fotoğrafını çekeriz :)

Abi bir yoğunluk var üstümde nezamandır yaz yağmuru bulutu olur ya aynen öyle, sadece benim üstümde gibi :mrgreen: Tam işler ferahlıyor başka bir dert peşimi bırakmıyor, ondan kurtulunca hiç hesapta olmayan bişey daha ... :mrgreen:

Çevremdeki arkadaşlarıma bakıyorum, hani filmlerde olur ya bi dayı, çölün ortasında tek pompalı bi benzinliğin yanındaki hamakta uzanmış, dişlerin arasında bir cubuk, kafada gölgeleyen hasır şapka... ... BOŞŞŞŞŞ yani :mrgreen::queen:

Kendime bayram sonrasına kadar zaman verdim, hayat bu tempoda ısrarcı olursa, telefonu falan bırakıp biyere kaçıcam, faturaydı oydu buydu dönünce hallederim :mrgreen: keskin bi dur demem lazım bazı şeylere, azaltmaya çalışarak olmuyor :mrgreen:

Bu arada saol abi, bende CBR landım :) Suan sana gırtlağa kadar doluyken 476 km yol yaptırtan "aynı yakıt" bana yamuk çizip 200km indiriyor menzilimi, iyi ki bukadar sık benzinlik var memlekette :mrgreen:

İsin sakası kısmetse görüşürüz yine tabi, dolmabahce surası :)

Arkadaşlar; kısacası basınca yakıyor, basmayınca yakmıyor. 9.000+ devirlerde 155+ Km/H hızlarda kullanırsanız yine benim gibi 4 Lt / 100 Km yakarsınız ki bu gayet normal ;)

Abi o süratleri ben arabayla hiç görmedim ki, ruhumda yok :mrgreen:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Km ve kurus hesabnindansa litre hesabi yapin daha saglikli karsilastirma olur. Benim rakamlarim 2.8-3.8 arasindaydi...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Düşük devirde ani gaz açarsan yüksek devir hizlanmasindan daha cok yaktirirsin motora.

Birde selenin altında hava filtresi var, önünü birşeyler tıkamış olablir, bi kontrol et

Aynen abi sanırım bunu çok sık yapıyorum + oldukça sık artçılı kullanımda var :cherry: Heeeee ama gel gelelim bunu CB dede yapıyordum ve tüm koşullar aynıydı +600km yol garantiydi.

Şimdi kıyaslamıyayım fakat Camper arkadaşımızda 476km yol gidiyor mesela (ki dünya ortalamasından çok uzak değil), ne yaparsam yapayım ben bu boyutta bir farkı normal bulamıyorum, ~ 2.5 misli ekstra yakıt sarfiyatım var :mrgreen:

Hava filitresi girişi mevzusuna acil bakıcam, kesinlikle tam böyle bişeyin açacağı sonuç bencede bu, yakıt yerine hava basan pompacının tersi mantığı :mrgreen: Bunu iyi hatırlattın abi saol :cat:
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Arkadaşlar; kısacası basınca yakıyor, basmayınca yakmıyor.

6.000-7.000 deviri geçmezseniz 6. viteste maksimum hız 110-120 Km/h olacaktır. Bu devir aralığında motosiklet gayet cimri.

Ama benim gibi her vitesi 10.000 devirde değiştirip, 6. vites 9.000+ devirlerde 155+ Km/H hızlarda kullanırsanız yine benim gibi 4 Lt / 100 Km yakarsınız ki bu gayet normal ;)

sen o agresif kullanımla 4 lt yakıyorsan hiç yakmıyorsun demektir. ben şehirlerarası yolculukta sürekli 140-170 arası giderek 5 lt yaktığımı biliyorum 100 kmde. 210 km sonra yedek ışığı yanmaya başlamıştı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------


güzel video. özlemişim beşiktaşı da :)
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
@ferdinand ; hava filtresi tikanmssa yetrli hvayi cekemezse motor zengin karisim yaparak cok yakar bence bundan kaynaklaniyor olablir.ama kiyaslamaya gelince cb le kiyaslama hc 125 lik cnku :) msla onda sakin kullanmla asabi kullanm arasindaki yakit esneme payi 0.5 litreyse sende 250 cc de 1 litre hatta brz dha fzla bile olblr ;) yag konusunuda bakmani tavsiye ederim fazla yagda fazla yaktirr motoru tam dik tutarak yag seviyesini gozlemlemni tavsiye edrm
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Kazadan Sonra Ameliyat oldum. Ve sol Köprü Kemiğime Takılan Plak beyler Buyrun. Bizi İnsan yerine KOymayan arabaların Ta avradını!!

8dqu5ru.jpg
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Arkadaşlar Biliyorsunuz Kazadan sonra Motosikletimi Servise Çektim. Değişmemesi Gereken parçalar olduğunu dile getirmiştim. Servisle görüştüm ve değişmemesi istediğim parçaları söledim. Eksperden Onay beklıyorum.. 2600 tlye Motoru kurtaracağım sanırım. Bilgi Açısından Kazadan sonra değişecek olan parçaların size listesini atıyorum. 2013 CBR 250 R MOTOR parça fiyatları. ( 4 SERVİSTEDE FİYATLAR BANA AYNI VERİLDİ BİLGİNİZE)

Liste aşağıda
cSwZJ9J.png
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Fiyatlar genel olarak iyi ama bana amortisör baya pahalıymış gibi geldi arabalarda bile daha uygun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst