Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konuyu Toplam 16 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 12 Misafir)
12 misafirmi :silent::mrgreen:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
modifiyeli gibide durmuyo, çok çekmiş 9000 ilginç hakketen:cyclopsan
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
movistar:
2 gündür giremiyordum foruma.bugun okudum cok gecmiş olsun.şarampol falan düşünürsek ucuz atlatmışsın.yaptıgın hataları da tavsiye olarak bizlere yazmışsın.umarım herkes örnek alır da üzücü olaylar yaşamayız.
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
ikonn222.JPG


Cbr Modifiye oLdu Eccük photoshopta ama şeritleri ii yapamadım :D
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Görkem eline sağlık... Bir boya işi kaldı sanırım... :) Birde ufaktan bir bagaj var sanki :p haksızmıyım...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bagajı az çok hallettim şimdilik... Yani yolcu koltuğunu kilitlemiyorum, oradan açıp aradan arkaya dünyanın eşşasını sığdırabiliyorum :)
Birkaç rötuş , sinyalleri takmak için aparat yapma , zımpara , boya , şerit işinden sonra bitiyor :)
güzel olmuş mu?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bende ilk ona benzettim... kafadan birşey sallayayım dedim böyle oldu... Hatta metre bile kullanmadım gözle hizzaladım... Yakından bakınca milimetrik yamukluklar belli oluyor :mrgreen: Boyadan önce tekrar ayrıntılara bakacağım...
Robin'im olum ben sen bilmiyomusun :mrgreen:
swag_robin_cycle.jpg
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Bencede çok güzel olmuş; boya işi bittikten sonra nefis gözükecek... Bitir artık yaw :) Bu c.tesi gezelim akalım bi yerlere...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
benim ilk motorum honda 125 ama o zamanlar en kıral motorlardandı tarih 1985
cok guzel gunlerdi simdiki yolar guzel teknoleji super benzinler duzgun sizler sanslısınız
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
:) Honda 125 ...? Cb mi Cr mi? :) modeli neydi?
o zamanlardan bu zamana pek de birşey değiştiği söylenemez... tamam teknoloji değişti ama bizim kullandığımız yüksek teknolojili motorlar yüksek teknolojili yollar için üretildi... bizim motorlar Türkiyenin patates tarlası yollarında yine harap oluyor... Benzin desen , heryer kaçak benzin dolu , motorlar bozulup duruyor. Nerede o eski nortonlar... dedemin vardı , kaya gibiydi , balyozla vursan birşey olmazdı... aah o eski günler :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst