Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
GEce toplanmayı deneseniz genel sayım yaparsınız şöle küçük bir istanbl turu atarsınız...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Cuma akşamı SS sevenler caddebostanda toplanıyor... Bence işi olmayan herkes gelmeli...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
görkem bırak artçıyı F800ST yi ben zor kullanıyorum, acaip bir alet yaw, korkutuyor falla. ama cok dengeli.

Bu arada cuma buluşması ne iş ? varmı topic falan detayları inceleyeyim, çünkü cumartesi gece sabah 6 gibi izmire gidicem arabayla dinlenmiş olmam lasım kacta başlicas, kaça kadarsurecek, vs..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Muhtemelen 20'den 23'e kadar falan sürer... yorulacak birşey yok oturucaz :p
tanışma topic'indeki SS başlığına bakabilirsin
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
ok yaw ss başlığı ne bea? varsa link alabilirmiyim acep?

Bu millette cok beleşci olmuş canım :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
http://www.motosiklet.net/forum/tan...-ve-bilgi-paylasim-basligi-70.html#post708610

1306071554bs6.jpg
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
[YT]JEUttZOk_JQ[/YT]
[YT]AxhyairRg5k[/YT]
[YT]dwyNoQ89OHQ[/YT]

[YT]7OOpE7fBw28[/YT]
 
Katılım
9 Ağu 2006
Mesajlar
10
Arkadaslar bişi sorcam =) Motoru boyatmak istiyorum!Nekadar tutar acaba?Bu on plastikimsi yerler nasl boyanabilrmi boyarlarmı gusel olurmu?Mat siyah istiyorum.Bide kaça boyarlar tahmini =)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
[YT]7OOpE7fBw28[/YT]

Bu nedir olm böyle? :silent::cyclopsan:cyclopsan Bende yağmurlu havalarda bu kadar yatabilirmiyim acabA? bence hayır cunku kuru havada bile bazen virajda arkanın dışa kaydıgını hissedebiliyorum.

İnanılmaz bişi, o lastiklerden almak lasım, yada lastikmidir, neyse işte o motora ne yaptılarsa bizde yapalım.
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
movistar motor ne durumda?sen nasıl oldun?

sevgili onur.sual iyiym vucudumdaki agrıların çogu geçti kolumda iyileşiyor işte,iyiyim teşekür edrim
repsol'uma gelince masrafı çok oldugu için yaptıramıyorum.artık motosikletim şimdilk yok.yaptirmayacagım
cbr almak için baya ugraştım ama bi virajda yalan oldu işte.:p
ilerde şimdilk cbr 125 almayıda düşünmüyorum.

senin yeni eksoz nasıl memnunmusn çok güzel görünüyordu:cat:
 
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
18
evet arkadaşlar dün öğlen vakitlerinde cbr'ımla vedalaştım artık cbr'ım yok cbr larınız değerini bilin üzmeyin. Cbr'ım ı teslim ederken sanki ağlıyordu beni bırakma die ama malum maddi sıkıntıdan dolayı satmak zorundaydım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
sevgili onur.sual iyiym vucudumdaki agrıların çogu geçti kolumda iyileşiyor işte,iyiyim teşekür edrim
repsol'uma gelince masrafı çok oldugu için yaptıramıyorum.artık motosikletim şimdilk yok.yaptirmayacagım
cbr almak için baya ugraştım ama bi virajda yalan oldu işte.:p
ilerde şimdilk cbr 125 almayıda düşünmüyorum.

senin yeni eksoz nasıl memnunmusn çok güzel görünüyordu:cat:

iyi olmana sevindim.motor içinde saglık olsun artık ne diyim.egsoz güzel 8000-9000 devir arasında bir kasılma oluyordu egsoz dan sonra hiçbir kasılma yok tamamen nefesi açık bir şekilde red line a kadar durmaksızın devirleniyo.hatta red line da bile devam kesiciye kadar.ama kıyamadım zorlamaya.orda bıraktım.performans olarak bu katkısını gördum diyebilirim.sesi de iyi.cbr 125 ten beklenmeyecek derecede ilgi çekiyo:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
sevgili onur.sual iyiym vucudumdaki agrıların çogu geçti kolumda iyileşiyor işte,iyiyim teşekür edrim
repsol'uma gelince masrafı çok oldugu için yaptıramıyorum.artık motosikletim şimdilk yok.yaptirmayacagım
cbr almak için baya ugraştım ama bi virajda yalan oldu işte.:p
ilerde şimdilk cbr 125 almayıda düşünmüyorum.

senin yeni eksoz nasıl memnunmusn çok güzel görünüyordu:cat:

Ooo çok sevindim iyi olmana :cat: Boşver motoru ya motorla mı doğduk :p Ruhsatı senin değil mi kardeşim , yaptırırsın yavaş yavaş... Yürür hale getir yeter , sonrasında tek tek toplarsın...
Bak benim de şu an cbrın arkası yenileniyo... Plakayı bantla yapıştırdım , egzosu da ip tutuyo :queen: Demek istediğim , yürüsün yeter süslü olmasa da olur.

evet arkadaşlar dün öğlen vakitlerinde cbr'ımla vedalaştım artık cbr'ım yok cbr larınız değerini bilin üzmeyin. Cbr'ım ı teslim ederken sanki ağlıyordu beni bırakma die ama malum maddi sıkıntıdan dolayı satmak zorundaydım.

:salut: Inşallah daha iyi motorlar nasib olur arkadaşım :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
evet haklısın bu şekilde birisine veremessem,yavaş yavaş kendim bişeyler yapmaya çalışacagım,motor aksamlarında bişeyyok sağlam.

senin motor güzel olmuş.plakayıda iyi biyere ayarlarsan tamamdır
plakayı monte etmekiçin stop lambasından aşagı dogru bi demir yapılmazmı tek ince kuyruk.olabilirmi öyle bişey?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Olabilir fakat o zaman koca plakayla bütün güzelliğini bozmuş olurum altının...
Altının boş olması lastiği öne çıkartıyor... Bir de lastik ve egzos aldığımda tadından yenmez...

Bu arada bugün zinciri arkaya koydum... yolda giderken bağlamayı unuttuğum biyerden sarkıp tekerlek ile amortisör arasına girip arkayı kilitledi... neyse ki düz yoldaydım kaya kaya durabildim... O kadar şiddetli sıkışmış ki zinciri tutamadım acaip ısınmış , bazı kısımları parçalanmış... Ucuz yırttık...

Neyse sonra zinciri eve brakıp yola çıktım , tam yan yoldan e-5'e çıkıyorum , bir otobüs emniyet şeridine doğru yaklaşmaya başladı dörtlüleri yakıp , sanırım bozuldu... Ama o kadar hızlıydım ki duramadım otobüsle otoyol demirleri arasından kıl payı geçerek kurtuldum hatta yani neredeyse gidon otobüse çarpıyordu... hızım da 90-100...

Bu arada lastiğim Duro iyice silgi oldu... Fren yaptığımda kesinlikle tutmuyor... Kırmızıda hızlı kalkarsam da SS gibi arkayı patinaj çektiriyor... Aslında görüntü olarak süper oldu ama tehlikeli :p
yakın zamanda değiştirmem gerek ama 110 mu 130 mu karar veremedim...
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
görkem ne marka takacagına baglı.galiba metzeller düşünüyorsun.güzel bir desen varsa uzerinde 130 luk neden olmasın ki?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst