- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
GEce toplanmayı deneseniz genel sayım yaparsınız şöle küçük bir istanbl turu atarsınız...
[YT]7OOpE7fBw28[/YT]
movistar motor ne durumda?sen nasıl oldun?
sevgili onur.sual iyiym vucudumdaki agrıların çogu geçti kolumda iyileşiyor işte,iyiyim teşekür edrim
repsol'uma gelince masrafı çok oldugu için yaptıramıyorum.artık motosikletim şimdilk yok.yaptirmayacagım
cbr almak için baya ugraştım ama bi virajda yalan oldu işte.
ilerde şimdilk cbr 125 almayıda düşünmüyorum.
senin yeni eksoz nasıl memnunmusn çok güzel görünüyordu:cat:
sevgili onur.sual iyiym vucudumdaki agrıların çogu geçti kolumda iyileşiyor işte,iyiyim teşekür edrim
repsol'uma gelince masrafı çok oldugu için yaptıramıyorum.artık motosikletim şimdilk yok.yaptirmayacagım
cbr almak için baya ugraştım ama bi virajda yalan oldu işte.
ilerde şimdilk cbr 125 almayıda düşünmüyorum.
senin yeni eksoz nasıl memnunmusn çok güzel görünüyordu:cat:
evet arkadaşlar dün öğlen vakitlerinde cbr'ımla vedalaştım artık cbr'ım yok cbr larınız değerini bilin üzmeyin. Cbr'ım ı teslim ederken sanki ağlıyordu beni bırakma die ama malum maddi sıkıntıdan dolayı satmak zorundaydım.