HRC
Evet pek birşey belli olmamış hatta bu cbr mı dedim ilk başta... Bir gün buluşursak güzel olur :cat: Sen ne zaman uygunsan belirt buluşabiliriz hem tanışmış oluruz.
the harpoon
Öncelikle hoşgeldin...
Runner 180 de kullandım ben eski runner'lardan , 180cc 2 zamanlı çok atak pır pır kaçan bir scooter...
Dürüst olarak söyleyeyim ki performans bakımından runner 180 cbr'ı ezer geçer.
Çok rahat 160 görebilen bir alet runner... Cbr ise en fazla 140 görebilir.
Fakat yakıt konusunda , bi runner ortalama bir 600cc Fz6 Fazer kadar benzin yakar... Bu da Cbr'ın neredeyse 2 katı. Ayrıca yağ-benzin yakar , kokusundan arkanda kimse duramaz

Ama bir scooter için çok iyi bir makine , dengeli de , çok atik... Ben sevdim. (ki 2 zamanlı sevmem)
Uzun lafın kısası , eğer scooter'lar hoşuna gidiyor , benzini dert etmez çok iyi bir scooter alırım diyorsan Runner
Daha race görünümlü , az yakan , performansı da şehir içinde bana yeter diyorsan Cbr125
Bu arada arkadaşlar;
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/32784-mt-pist-gunleri-piste-girmek-isteyen.html