Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
HRC mesajımı okudun değil mi? Şu senin lastiği merak ediyorum bir ara resmini çekip koyarsan sevinirim...


Ayrıca sınav için başarı dileyen arkadaşlara teşekkür ediyorum ve sınava gireceklere başarılar diliyorum.
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
praetorian özgür iyiyim ben ya teşekkürler.bol bol antibiyotik aldımmı kendimden geçiyorum ne güzel oluyor. sen nabersin ne zaman gittin sen,haberimizde de yok valla..New york city ,dallas,teksas,california :)hadi bakalım yakışır.başarılar kolay gelsin

emre döktürmüssün yine,
friends.gif


sınav! eee burda naparsınız ya motosiklet sınavımı öss sınavımı busınava girecek olanlara Görkem ,Savaş başarılar diliyorum.
tbcn_38.gif
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
GorkeM' Alıntı:
HRC mesajımı okudun değil mi? Şu senin lastiği merak ediyorum bir ara resmini çekip koyarsan sevinirim...

Evet okudum. cuma günü ss aktivitesinin yazılarına ve fotolarına bakıyodum kaçırdığıma üzüldüm, gerçekten güzel bi ortam olmuş.. şimdi lastiğin fiyatını sormuşsun ben zaten bir çok cbr-125 inceledikten sonra bu motosikletin üstünde bu arka lastiği görünce tamam budur deyip almıştım, fiyatını motoru alırken sahibine sormuştum söyledi ama şimdi hatırlayamadım, ama çok istersen kendisine sorarım nerden almış, kaça almış vb.. benim lastiğin resmini en kısa zamanda koyucam pazartesi-salı gebze-honda eğitimdeyim eğer fot. çekmeye izin verirlerse ordanda resimler koyarım.
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
amaann ne eğitimi nasıl olsa ben kullanmayı biliyorum, beni yollara sor... deyip geçmemek lazım, belkide ordaki ufak bir ayrıntı gün gelecek acil bir durumda kaza yapmamı engelliyecek, belkide istemeden hızlı girdiğim bir virajdan nasıl tek parça halinde çıkabilmemi bu eğitime borçlu olacağım, gerçi bana biraz tuzlu gibi geldi ama:p
Eğitim şart:cherry:
Not: tanıdığım bütün motosiklet kullanan arkadaşların ciddi olarak en az 2 kazası var. (illa herkesin olucak diye birşey yok ama kaza geliyorum demiyor işte)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam cıbırcılar :D bişey söyliyim cıbıra laf atmak gibi olmasın ama benim aprilia rs 50 bile cıbırdan 2 kat daha kalıplı duruyo orjinal lastikleri bile cıbırın 2 katı ve 50 cc motoruyla 135 km hıza erişiyo :wiinkk: tek sorunu parça sorunu o da yok değil istediğinde bulunuyo en fazla 1 ay bekliyosunuz :wiinkk:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
replicad' Alıntı:
Selam cıbırcılar :D bişey söyliyim cıbıra laf atmak gibi olmasın ama benim aprilia rs 50 bile cıbırdan 2 kat daha kalıplı duruyo orjinal lastikleri bile cıbırın 2 katı ve 50 cc motoruyla 135 km hıza erişiyo :wiinkk: tek sorunu parça sorunu o da yok değil istediğinde bulunuyo en fazla 1 ay bekliyosunuz :wiinkk:

Türkiye şartları ve 125cc Super Suport denklemi:

Fiyat+Kalite+Performans= HONDA/CBR
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
replicad

1- Km başına ne kadar yakıyor?
2- Motoru cbr gibi 4 zamanlı olsaydı da 135 km'ye erişebilecek miydi?
3- Eğer o lastikler 4 zamanlı bir makineye takılsaydı yeterli performansı verir miydi?
4- Kalıplı olmasına kalıplı fakat şehir içinde cbr gibi insanın zor geçebileceği yerden geçebiliyor mı?
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Görkem neden soruyorsun ki arkadaşa bunları? Niyet belli bence... Replicad denen arkadaşa tek denecek şey ne mutlu sana sevidiğin bir motosikletin var. Aynı şekilde bizlere de ne mutlu ki sevdiğimiz motorlarımız var...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Selam cıbırcılar :D bişey söyliyim cıbıra laf atmak gibi olmasın ama benim aprilia rs 50 bile cıbırdan 2 kat daha kalıplı duruyo orjinal lastikleri bile cıbırın 2 katı ve 50 cc motoruyla 135 km hıza erişiyo :wiinkk: tek sorunu parça sorunu o da yok değil istediğinde bulunuyo en fazla 1 ay bekliyosunuz :wiinkk:

Eeee ¿ ¿
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
cbr2in8.jpg


Bu arada cbr'ın yolcu peglerini çıkarttım, egzos için de şöyle dandik bir aparat yaptım... Doğru düzgün birşey bulana kadar idare etsin :)

cbr3kb6.jpg
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323


Gorkem, benim dandik nokia' yla akşama doğru çektim resimleri pek iyi çıkmadı, hafta ici daha iyi bi makinayla cekicem, olmadı bigun buluşuruz bi yerde kendin bakarsın lastiklere ben bostancıya yakınım zaten
 
Katılım
17 Haz 2007
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar arnıza yeni katıldım.motorlar hakkında pek bilgim yok bu yüzden sizden yardım alacağım.20 gün sonra motor alıcamda runner 180 --honda cbr 125 arasında kaldım . görünüş olarak honda daha güzel ama runner da ii kaçıyomuş sizden öneri istiyorum çünki İLK MOTORUM.şimdiden teşekkürler.(herkese kazasız belasız sürüşler dilerim=
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
HRC
Evet pek birşey belli olmamış hatta bu cbr mı dedim ilk başta... Bir gün buluşursak güzel olur :cat: Sen ne zaman uygunsan belirt buluşabiliriz hem tanışmış oluruz.

the harpoon
Öncelikle hoşgeldin...
Runner 180 de kullandım ben eski runner'lardan , 180cc 2 zamanlı çok atak pır pır kaçan bir scooter...
Dürüst olarak söyleyeyim ki performans bakımından runner 180 cbr'ı ezer geçer.
Çok rahat 160 görebilen bir alet runner... Cbr ise en fazla 140 görebilir.
Fakat yakıt konusunda , bi runner ortalama bir 600cc Fz6 Fazer kadar benzin yakar... Bu da Cbr'ın neredeyse 2 katı. Ayrıca yağ-benzin yakar , kokusundan arkanda kimse duramaz :)
Ama bir scooter için çok iyi bir makine , dengeli de , çok atik... Ben sevdim. (ki 2 zamanlı sevmem)

Uzun lafın kısası , eğer scooter'lar hoşuna gidiyor , benzini dert etmez çok iyi bir scooter alırım diyorsan Runner
Daha race görünümlü , az yakan , performansı da şehir içinde bana yeter diyorsan Cbr125


Bu arada arkadaşlar;
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/32784-mt-pist-gunleri-piste-girmek-isteyen.html
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
replicad

1- Km başına ne kadar yakıyor?
2- Motoru cbr gibi 4 zamanlı olsaydı da 135 km'ye erişebilecek miydi?
3- Eğer o lastikler 4 zamanlı bir makineye takılsaydı yeterli performansı verir miydi?
4- Kalıplı olmasına kalıplı fakat şehir içinde cbr gibi insanın zor geçebileceği yerden geçebiliyor mı?

1- yakıtı bir yamaha ybr 125 kadar (denenmiştir.)
2- bunu bılemem italyanlar 4 zamanlısını cıkarırsa belki yine erişir ama 50 cc iki zamanlı bu kasayla 135 km ye rahat cıkıyo
3- Eğer benim lastikler bir cbr 125 e takılsa cbr yerınden zor kalkar gibi geliyo
4- Şehir içinde cbr125 ile aynı hatta daha iyi performans gösterir cunku daha seri ve ataktır. Zor geçebileceği yer derken bu surucuyle alakalı bişeydir
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
1- yakıtı bir yamaha ybr 125 kadar (denenmiştir.)
2- bunu bılemem italyanlar 4 zamanlısını cıkarırsa belki yine erişir ama 50 cc iki zamanlı bu kasayla 135 km ye rahat cıkıyo
3- Eğer benim lastikler bir cbr 125 e takılsa cbr yerınden zor kalkar gibi geliyo
4- Şehir içinde cbr125 ile aynı hatta daha iyi performans gösterir cunku daha seri ve ataktır. Zor geçebileceği yer derken bu surucuyle alakalı bişeydir

Sen bi tanene rs50 die başlık açıp oradaki arkadaslar ile muhabbet etsene...Bize ne senin motorundan farkettiysen burası cbr125r başlığı başka konular konuşulması yasak....

HRC
Lastikler muhteşem gözüküyor...Marka model fiyat yazar mısın ciddi anlamda muhteşem görünüyr ya:) 130yanak deil mi?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Lastikler muhteşem gözüküyor...Marka model fiyat yazar mısın ciddi anlamda muhteşem görünüyr ya:) 130yanak deil mi?[/QUOTE]

130 genişlik , 70 yanak , 17 jant çapı
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
ertech .

senin istediğin sticker ( habercinin bandanalı kurukafası ) sirkecideki tumopar magazasında varmış haberin olsun.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
onr.sual


onur , sen bilirsin şu reklamcıların arabaları kapladıkları kağıtlardan bulabilir miyiz? Onların değişik bir adı vardı , bilmemne folyo... Eğer tanıdık varsa sorabilir misin? Düz siyah olanının (baskısız) m2 fiyatını... Ben bir yere sordum 20$ dedi...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
onr.sual


onur , sen bilirsin şu reklamcıların arabaları kapladıkları kağıtlardan bulabilir miyiz? Onların değişik bir adı vardı , bilmemne folyo... Eğer tanıdık varsa sorabilir misin? Düz siyah olanının (baskısız) m2 fiyatını... Ben bir yere sordum 20$ dedi...

tamam görkem sorup sana bilgi verecem bugun.toplamda kaç m2 lazım sana.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst