Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 May 2007
Mesajlar
5
Hoş geldin sharpswor (a.s.) şunu söylemeliyim yazdığın alternatifler içinde en mantıklısı cbr 125 uzun yol için ama o bile iyi değil. Derbi iki zamanlı olduğu için çok yakar ama çabuk kaçar, Kanuni'yi tavsiye etmem çok arıza yapıyormuş mazaallah seni uzun yolda bırakabilir ama yine de araştır derim. Cbr125 uzun yolda seni yolda bırakmaz çok yakmaz derbi kadar olmasada çabuk kaçar ortalama 100-105km/h sürhatle yol almanı sağlar fakat yorar... Ben mücadeleci yapıdayım diyorsan sana uyar ama otobanda max 120km/h ile gitmeye ne kadar dayanırsın bilemem açıkçası ben Antalya-İzmir arası bir ara bayıldım sıkıntıdan viraj yok birşey yok herkes kaptırmış gidiyor sıkıcıydı yani. Şehir içi kullanım için soruyorsan aralarında yine en iyi cbr125 derim ben şehişiçinde iddialı konuşur rakipsiz derim...

Cevabın için teşekkür ederim kardeşim
Bende Ankara-İzmir Arası kullanacam makineyi. cbr125 in düz yolda maksimum hızı nedir peki. Daha önce Motor hiç kullanmadığım için bazı kafama takılan şeyler var mesela yollarda motorlara pek araç muamelesi yapmıyorlar sıkıştırıyor ve hatta yol bile vermiyorlar buna şahit olabiliyoruz günlük hayatta. Sen uzun yol yapmış biri olarak bu veya benzer sıkıntılar yaşıyormusun yoksa bize dışarıdan öyle mi geliyor.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
uzun yol herzaman daha rahat olur..daha dogrusu benim gittigim yollarda hep oyleydi..
stabil surekli gidebilcegin surat 120 agirligina bagli olarak 130 da olabilir..
onun disinda emre abi ozetlemis sehir ici mukemmel her istegini karsilar uzun yolda soledigin motorlar arasinda en iyisi en rahati..
kanuniye hic bulasma gerek yok..
derbi cok istedigim bi motordu ama artci rahati ve maddi imkanlarim nedeniyle cbr almistim soradan sevindim ole yaptigima..
agirlikli sehir ici ve tek basina kullanicaksan derbi
hepsi biarada kullanicaksan cbr..
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
107
cümleten selam, bu cbr 125 in 2007 kasası ne zmn çıkacak veya çıktı mı çıktıysa fiyat nedir acaba? memlekete gidince alacaktım fakat bekle yeni kasası çıkacak bir de injection olacak dediler, var mıdır aslı astarı yoksa gider gitmez bi repsol a basayım mı parayı???:silent:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
cümleten selam, bu cbr 125 in 2007 kasası ne zmn çıkacak veya çıktı mı çıktıysa fiyat nedir acaba? memlekete gidince alacaktım fakat bekle yeni kasası çıkacak bir de injection olacak dediler, var mıdır aslı astarı yoksa gider gitmez bi repsol a basayım mı parayı???:silent:

karamanlı yürek galiba:silent::queen:
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cümleten selam, bu cbr 125 in 2007 kasası ne zmn çıkacak veya çıktı mı çıktıysa fiyat nedir acaba? memlekete gidince alacaktım fakat bekle yeni kasası çıkacak bir de injection olacak dediler, var mıdır aslı astarı yoksa gider gitmez bi repsol a basayım mı parayı???:silent:

hocam almanyada satısa baslandı sanırım 2007 model 2007 nın son aylaında gelcek..ayrıca dogru injeksiyonlu..
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
neyse önemli deil kusra bakma....
cbr 125 2007 modeli tr ye daha gelmedi ancak almanyada satışa sunulmuş.ewet enjeksiyon war yeni modellerinde buda daha az yakıt harcamasına yarıyor.:cat:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
107
hocam almanyada satısa baslandı sanırım 2007 model 2007 nın son aylaında gelcek..ayrıca dogru injeksiyonlu..


peki bu yeni çıkacak olanın fiyat farkı çok fazla olur mu, tahminen ne kdr olur, ben motosikletlerden pek fazla anlamam hatta daha önce 103 ten başka motora binmedim onda da arkaya oturmuştum kaza yaptk baya bi uçtum havada 3 ay yatmak zorunda kaldım, bu yüzden arabadan başka bir şeye binmem ama benzin, arabanın başkasında olması vs. alternatif araçlar kullanmam gerekiyor, bu yüzden motor almaya karar verdim hondanın sitesine girdim baktım çok hoşuma gitti bu alet, biraz araştırdım arkadaşlara fln sordum motor 4 zamalı çok az yakar km ye 70 80 ykr u geçmez dediler, beni çekende bu oldu aslında, görünüşü de cabası tabi:cherry: gider gitmez A2 için kursa yazılacam, B var ztn, sadece A2 sınavına girmem gerekiyormuş. internet sitesinde 5500 ytl yazıyor fiyat, masraflar dahil kaça patlar bana acaba???
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
5500 ytl den fazla olucak o motor geldiginde buyuk ihtimal haberiniz olsun..
a2 300 ytl filan tutuodu her seyiyle beraber..
kask mont bot eldiven ki bunlar olmazsa olmazlar min 600 700..
kilit fln derken 7000ytl ye gelir zannimca(tahmini fiyat artisi bu fiyatin icinde)
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
5500 ytl den fazla olucak o motor geldiginde buyuk ihtimal haberiniz olsun..
a2 300 ytl filan tutuodu her seyiyle beraber..
kask mont bot eldiven ki bunlar olmazsa olmazlar min 600 700..
kilit fln derken 7000ytl ye gelir zannimca(tahmini fiyat artisi bu fiyatin icinde)

aynen öyle honda yeni alacakları öpecek:queen:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
107
5500 ytl den fazla olucak o motor geldiginde buyuk ihtimal haberiniz olsun..
a2 300 ytl filan tutuodu her seyiyle beraber..
kask mont bot eldiven ki bunlar olmazsa olmazlar min 600 700..
kilit fln derken 7000ytl ye gelir zannimca(tahmini fiyat artisi bu fiyatin icinde)

eyvallah hocam, renk konusunda çok kararsız kaldım, ilk başta repsol dedim, sonra siyah gözüme hoş gelmeye başladı daha sonra kırmızıya aklım gitti:) gidiym bayii den bakayım o zmn karar veririm, yakından bakmak bi başka olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Cevabın için teşekkür ederim kardeşim
Bende Ankara-İzmir Arası kullanacam makineyi. cbr125 in düz yolda maksimum hızı nedir peki. Daha önce Motor hiç kullanmadığım için bazı kafama takılan şeyler var mesela yollarda motorlara pek araç muamelesi yapmıyorlar sıkıştırıyor ve hatta yol bile vermiyorlar buna şahit olabiliyoruz günlük hayatta. Sen uzun yol yapmış biri olarak bu veya benzer sıkıntılar yaşıyormusun yoksa bize dışarıdan öyle mi geliyor.

Özgür (preatorian) güzel özetlemiş durumu aslında şehirler arası sehiriçine göre çok rahat edersin ben İzmir'e giderken istisnasız bütün kamyoncular yol verdi, birçoğu ile selamlaştım, aynı yollarda otomobil ile böyle bir şey hiç yaşamadım. Bence kamyoncuların motorcuya bakış açısı çok iyi. Fakat şehiriçi bambaşka, saygı gösterilmemeyi, hiç yerine konmayı, motorlu taşıttan sayılmamayı göze al. İstisnalar muhakkak var fakat toplumda genel eğilim böyle. Şehirler arası tek sorun 90'la giden bir aracı sollaman epey vakit ve mesafe alacaktır bu yüzden dikkatli olmalısın, max. sürhatin ve otuş pozisyonun belli bu yüzdende sabırlı olmalısın... Yakıt tüketimi çok hoşuna gidecektir, eğer bu güzergah arası sürekli araba kullanıyorsan yüzünü bile güldürecektir. benzinli bir aracın ortalama 1/3'i fiyata gitme imkanın var
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
5
uzun yol herzaman daha rahat olur..daha dogrusu benim gittigim yollarda hep oyleydi..
stabil surekli gidebilcegin surat 120 agirligina bagli olarak 130 da olabilir..
onun disinda emre abi ozetlemis sehir ici mukemmel her istegini karsilar uzun yolda soledigin motorlar arasinda en iyisi en rahati..
kanuniye hic bulasma gerek yok..
derbi cok istedigim bi motordu ama artci rahati ve maddi imkanlarim nedeniyle cbr almistim soradan sevindim ole yaptigima..
agirlikli sehir ici ve tek basina kullanicaksan derbi
hepsi biarada kullanicaksan cbr..

Eyvallah Kardeş Cevabın için sağol varol

Özgür (preatorian) güzel özetlemiş durumu aslında şehirler arası sehiriçine göre çok rahat edersin ben İzmir'e giderken istisnasız bütün kamyoncular yol ver ama arabayla öyle bir şey yaşamadım, birçoğu ile selamlaştım bence kamyoncuların motorcuya bakış açısı çok iyi. Fakat şehitiçi bambaşka saygı gösterilmemeyi hiç yerine konmayı, motorlu taşıttan sayılmamayı göze al. istisnalar muhakkak var fakat toplumda genel eğilim böyle. Şehirler arası tek sorun 90'la giden bir aracı sollaman epey vakit ve mesafe alacaktır bu yüzden dikkatli olmalısın, max. sürhatin ve otuş pozisyonun belli bu yüzdende sabırlı olmalısın... Yakıt tüketimi çok hoşuna gidecektir, eğer bu güzergah arası sürekli araba kullanıyorsan yüzünü bile güldürecektir. benzinli bir aracın ortalama 1/3'i fiyata gitme imkanın var

Kardeşim İkinci bir kez alakan için teşekkür ederim dediklerini dikkate alacağım. Dediğin gibi Birazda Yakıt meselesi de var açıkcası ben sürekli tek seyehat ediyorum neden koskoca bi arabayı götürüp getireyim aslında haklısınız en azından motorla yollar daha da zevkli olur istediğinde dur açık hava şöleni yaşa galiba yakın zamanda aranıza katılacağım
saygılarımla
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Hakkında hayırlısı olsun diyelim sharpsword, umarım kendine uygun bir seçim yaparsın... Maddi imkanın ve yeterli trafik tecrüben varsa 250cc.'lik japon motorlarada bakabilirsin alternatif olarak madem uzun yol fapacağım diyorsan. Mesela hyosung gt250 comet (kore malı fakat kalitelidir), Honda cbf250, Yamaha ybr250 (yeni çıktı, satış durumu nedir bilmiyorum ama çok hoş) İkinci el bir Honda cbx250 twister, aklıma gelenler bunlar. Bu makinaları da bir araştırsan bence iyi edersin...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Eğer uzun yol yapacaksan sürekli dgrmr'ninde dediği gibi HYo 250 comet düşünebilirsin, o motor sabit140-150 km hızda gitmeni sağlayacaktır ve cbr kadar sıkmayacaktır seni... ancak şehir içinde hyo mu cbr mi deseler cbr yi seçerim :)
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
5
eyvallah arkadaşlar
açıkca benim isteğim birazda super sport tip bi motor
Bide arkadaşlar bu forma hangi siteden resim upload ediyorsunuz honda cbr125 yeni kasanın resimlerini buldum isterseniz ekleyeyim fiyatı 2.900 euro
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
eyvallah arkadaşlar
açıkca benim isteğim birazda super sport tip bi motor
Bide arkadaşlar bu forma hangi siteden resim upload ediyorsunuz honda cbr125 yeni kasanın resimlerini buldum isterseniz ekleyeyim fiyatı 2.900 euro

Topiğin ilk sayfasında fotolar mevcut... Ama oynanmış, modifiyeli fotolar varsa ekle tabi...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
hondacbr125triciclo3re.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst