- Katılım
- 28 May 2007
- Mesajlar
- 5
Hoş geldin sharpswor (a.s.) şunu söylemeliyim yazdığın alternatifler içinde en mantıklısı cbr 125 uzun yol için ama o bile iyi değil. Derbi iki zamanlı olduğu için çok yakar ama çabuk kaçar, Kanuni'yi tavsiye etmem çok arıza yapıyormuş mazaallah seni uzun yolda bırakabilir ama yine de araştır derim. Cbr125 uzun yolda seni yolda bırakmaz çok yakmaz derbi kadar olmasada çabuk kaçar ortalama 100-105km/h sürhatle yol almanı sağlar fakat yorar... Ben mücadeleci yapıdayım diyorsan sana uyar ama otobanda max 120km/h ile gitmeye ne kadar dayanırsın bilemem açıkçası ben Antalya-İzmir arası bir ara bayıldım sıkıntıdan viraj yok birşey yok herkes kaptırmış gidiyor sıkıcıydı yani. Şehir içi kullanım için soruyorsan aralarında yine en iyi cbr125 derim ben şehişiçinde iddialı konuşur rakipsiz derim...
Cevabın için teşekkür ederim kardeşim
Bende Ankara-İzmir Arası kullanacam makineyi. cbr125 in düz yolda maksimum hızı nedir peki. Daha önce Motor hiç kullanmadığım için bazı kafama takılan şeyler var mesela yollarda motorlara pek araç muamelesi yapmıyorlar sıkıştırıyor ve hatta yol bile vermiyorlar buna şahit olabiliyoruz günlük hayatta. Sen uzun yol yapmış biri olarak bu veya benzer sıkıntılar yaşıyormusun yoksa bize dışarıdan öyle mi geliyor.