- Katılım
- 12 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,676
evet burda bole bi yazi yazacagimi dusunmezdim amma bugun olan oldu arkadaslar..
arzunun enistesinin f650 gs iyle kandira agva arasinda giderken yolda arzulari beklemek(arabadalar) icin durakladim..
baktim gelmiyolar geri donup bakiniyim dedim iste film burda koptu...
klasik 1.vitese al debriyaji birak gazi ac ve git ritueli uygulanirken gazi actiktan sora on tekerin kitlendigini farketmem ve kendimi 2 3 metre ilerde suruklenmis motorun altinda bulmam 1 saniye surdu..bi sekilde topal ayagimla motoru kaldirdim yoldan ve kenara coktum..
vucudumdaki tek korumasiz yer olan ayaklarimdan motorun altinda kalan sevgili sol ayagim beni oldurmekteydi..
akabinde alper abiler geldi kaldirdik beni kandira devlet hastanesi fln fln derken simdi evdeyim rontgenlerde bisey cikmadi cok sukur..motorda sol sinyal kirik bi kac grenaj ve topcase cizigi var sadece..
simdi asil sorun su..
abs nasil bi anda kitledi..
kazadan sora motorun frenini acmak baya uzun surdu sanki takilmis gibiydi..
ders 1:dun mototaldan aldigim korumali yazlik eldiven icin aferin bana
ders 2numuzdeki sure zarfinda motor faslini kapattigim icin amerikadan donuste ilk is bot almak..
resimler arzuda simdi biraz agrim fakat iyiyim cok sukur..kirik cikik catlak olmamasi cok buyuk sans.
Özgür çok geçmiş olsun... Şaşırdım kaldım ya
Kırığın olmadığı için sevindim... Tekrar geçmiş olsun... :rendeer: