Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Ben duro siparişi verecektim siz duroları çıkartıyorsunuz :) Güzel diyordu herkes memnun değilmisiniz ??
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Ben memnunum Okan ama duro eskimeye başladı; yeni almaktansa orjinalini takarım diye düşündüm... Duradan çok memnunum her yola geliyor; iyi yol tutuyor; dizlerim yere değecek kadar yatıyorum güven veriyor... Ama eskidi...

Bu arada benim motora 1000 ytl. den fazla masraf çıktı... :( Grenajlarım parçalandığı için tamiri imkansız gibi... gösterge altı paneli komple değişecek sol kuyrukda eklenince fiyat ortaya çıkıyor... Sol sinyali oradan almayacağım Okan senin verdiğin linkten sahibinden.com dan alacağım... onun dışında yapabileceğim hiçbişey yok... :( paşa paşa ödeyeceğim... Kaskonun önemi bir kez daha ortaya çıktı... 850 ytl. ye kapattım işi :( 500 ytl peşin gerisi taksitle ödeyeceğim... Allah kimsenin başına kaza bela vermesin...

İlgi gösteren herkese çok teşekkür ediyorum... Sağolun...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ben bugun asıl olayı solemedım:)

bugun benı sakacı koc allıanz aradı teklıf beklıyodum bılıyosunuz..
bu sakacı afacan fırma prımımı 2 ye katlamaya karar vermıs..
-teklıflerı 662 ytl ozgur bey..
-sakacılar..cıddı soyluyo olamazsınız selın hanım(ykbdekı bıreysel temsılcısı)
-yaklasık 2 katına denk gelıyo selın hanım
-haklısınız ozgur bey..
-(laaaaan haklıysam nıye 2 katı laaaaan =iç ses) dıs ses=pekı selın hanım ben arastırıp donucem sıze..zıra calıntıyı karsılamayan bı kaskoya 662 ytl verıcek durumda degılım..
-tamam ozgur bey teklıfı bana yollayın karsılastırıyım bakarız ona gore..
-(oldu doldu 662 ytl alırsınız.. )

ŞAKACI koc allıanz a sevgılerle..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
vay adiler... 2 katına katlanırmı 1 yılda... geçmiş olsn özgürcihanım....
ben dedim sana sen kaza yapmış gibi yap kaskodan 1-2 parça tırıklayalım ama dinlemedin :p:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
MiLLeT Bişi sorabilir miyim ???

CBR 125 War arkadaşta ... ama grenajlar baya hasarLı...

Deişmek istiyoo kafa ve yanları :) acaba Ne kadara mal oLur :silent:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
lem olm..
babama soleyemem keser benı sora motoru koc allıanzın onunde yakar(polıcede bıttı gıder yanı)
sora amerıka paramdan veremem zıra evsız kalırım orda..
cozum arıyorum wallaha:D
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
cakalaz

4-5 sayfa öncesinde komple liste var oradan bakabilirsin...

praetorian

1-ödeme
2-farklı bir sigorta şirketi araştır
3-zincir al , alarm taktır vs....
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
olm..
tek sansım 2.si..
odemıcem zaten dıger sıgorta sırketlerını arastırıyorum..

yanı zıncır vs degıl adamların derdı..
tek derdı..
motora bısı olursa rehın kalkar ve borc sona erer dıye dusunuyolar sanırım:)

en nıhayetınde arastırıyorum..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
MiLLeT Bişi sorabilir miyim ???

CBR 125 War arkadaşta ... ama grenajlar baya hasarLı...

Deişmek istiyoo kafa ve yanları :) acaba Ne kadara mal oLur :silent:

kafa grenajı sol 96
kafa grenajı sağ 96
sol orta grenaj 127
sol alt grenaj 145
sağ orta grenaj 127
sağ alt grenaj 145
Grenajları birleşimindeki plastik parça 42
kafa grenajlarının arasındaki parça 62
kafa grenaj demiri 55
sol sinyal 139
sağ sinyal 139
far 108 ( bu arada far sinyalden ucuz :D)


kasko şart :p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
26
gorkem lastik konusunda baya bi arastırma yaptım.genelde diger ülkelerden cbr cılara sordum bu lastık konusunu.cogunlugunun tavsiyesi 110 70 17i.en iyisi o diyorlar.performanstan olsa bile cok az bir kayıp olacagını soyluyorlar.marka konusunda da brigstone bt 39 ss yi oneriyorlar
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Anadolu sigortaya bir göz at özgür....

Bu arada arkadaşlar kuyruğu yavaş yavaş oturtturuyorum , fakat stopu nasıl yapacağıma bir karar veremedim... yuvarlak mı kessem , kare mi yoksa eski haline mi bıraksam...

orbaykurd

Araştırman çok iyi olmuş :cat: Almancam olsaydı cbr.de de tartışmak isterdim ama ingilizce yazarsam ne kadar cevap alırım bilmiyorum...
CbrCup'ta da 110 Mt75 kullanılıyor... Hem seneye kadar alışmış olurum lastiklere....
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hep solemıstım 110 70 17 en ıyısıdır dıye(orjınalının dısında) :)
bakıcam gorkem anadolu sıgorta ısvıcre axa oyak..
bakıncam bunlara vakıt bulursam..
en olmadı yaptırmadan kacarım babam ugrasır..
(şaka tabıkı)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
kafa grenajı sol 96
kafa grenajı sağ 96
sol orta grenaj 127
sol alt grenaj 145
sağ orta grenaj 127
sağ alt grenaj 145
Grenajları birleşimindeki plastik parça 42
kafa grenajlarının arasındaki parça 62
kafa grenaj demiri 55
sol sinyal 139
sağ sinyal 139
far 108 ( bu arada far sinyalden ucuz :D)


kasko şart :p

Şu an deişmesi gereken parçalar 1100 YTL civarı tutuyo :farao:

AHan da Yeni motor alırsın o paraya :queen: en iisi böle kullanmak :rendeer:

saygılar gençlik :)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
Konu ile çok yakından olmasada trafik sigortasından kaza yapınca hiç ödeme yapılmıyor mu? arabalarda belirli bir tutara kadar ödeme yapılıyor diyorlar. merak ettim
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Motosiklet kaskosu makul bir fiyata neleri kapsayabiliyor? Motoru haşat edince mesela...Büyük bir kısmın ödüyor mu kasko?

Bir de yarışlarlarda nasıl oluyor ?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
herseyı kapsıyordu benımkı..kapalı garaj olunca calıntı da karsılanıyordu bır kazam olmustu tam tutarı hatırlamıorum fakat 200 ytl cıvarı bıseydı eksıksız odenmıstı..
dolayısıyla hasat edınce pert e cıkarıp sanırım degerını verıyolar..

yarıslarda zannetmıyorum kaskonun gecerlı olabılecegını..
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
Konu ile çok yakından olmasada trafik sigortasından kaza yapınca hiç ödeme yapılmıyor mu? arabalarda belirli bir tutara kadar ödeme yapılıyor diyorlar. merak ettim

motoru aldığımda trafik sigortamıda yeni yaptırmıstım.sigorta policesiin uzerinde yazanları aynen yazıyorum.

ölüm ve sakatlanma kişi başı sigorta bedeli 60.000.00 ytl
kaza basına 180.000.00ytl
tedavi giderleri kişi basına 60.000.00ytl
kaza basına 180.000.00ytl
maddi zararlarda arac basına 6.000.00ytl
kaza basına 12.000.00ytl

walla bu rakamlar neye gore nasıl gecerli oluyor bende bilmiyorum.şimdi ben kaza yaparsam 6000 ytl ye kadar benim zararımı karsılıcakmı trafik sigortası.:silent::silent:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
ya bende 110 / 70 - 17 diorum
bnm lastigi alalı 250- 300 km oldu duro hf 918 130 / 70 - 17 satcam arkadaşlar almayı dusunen varsa.. yol tutuşu mukemmel oldu ama
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
onr.sual
onur abı benım ayagım ıyı degıl kendımı hazır hıssetmıyorum zaten baska bı kaza rıskını goze alamam cok para harcadım bu amerıka ısıne..
sız gıdın bneım yerımede yıyın ıskenderı..
:D


özgürcüm dogru kaza yapmıstın sen bir anda unutup sordum o soruyu.haklısın valla.dikkat et kendine de planlarını bozacak birsey olmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst