- Katılım
- 30 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,051
Ben duro siparişi verecektim siz duroları çıkartıyorsunuz
Güzel diyordu herkes memnun değilmisiniz ??
MiLLeT Bişi sorabilir miyim ???
CBR 125 War arkadaşta ... ama grenajlar baya hasarLı...
Deişmek istiyoo kafa ve yanlarıacaba Ne kadara mal oLur :silent:
kafa grenajı sol 96
kafa grenajı sağ 96
sol orta grenaj 127
sol alt grenaj 145
sağ orta grenaj 127
sağ alt grenaj 145
Grenajları birleşimindeki plastik parça 42
kafa grenajlarının arasındaki parça 62
kafa grenaj demiri 55
sol sinyal 139
sağ sinyal 139
far 108 ( bu arada far sinyalden ucuz)
kasko şart![]()
Konu ile çok yakından olmasada trafik sigortasından kaza yapınca hiç ödeme yapılmıyor mu? arabalarda belirli bir tutara kadar ödeme yapılıyor diyorlar. merak ettim
onr.sual
onur abı benım ayagım ıyı degıl kendımı hazır hıssetmıyorum zaten baska bı kaza rıskını goze alamam cok para harcadım bu amerıka ısıne..
sız gıdın bneım yerımede yıyın ıskenderı..
özgürcüm dogru kaza yapmıstın sen bir anda unutup sordum o soruyu.haklısın valla.dikkat et kendine de planlarını bozacak birsey olmasın.