Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
Görkem gözün aydın. Bu arada Veysel (movistar) 'in yazdığı problemin bir değişik versiyonuda benim başıma geldi bugün, ısınmada problem yaşamadım ama iki kere kırmızı ışıkta dururken hafif gaz verdiğimde egzoz'dan alçak şiddette bir patlama sesi geldi (pat pu diye) geldi. Acaba diyorum benzindemi sorun var Yakın yerlerde olduğumuz için muhtemelen aynı benziciden alıyoruz benzini. Ben Çağlayan Mah.'deki Bp'den alırım genelde.

emre kardeşim bende bp den alıyordum önceden ama bir aydır shell den alıyorum.patlamanın sebebini buldum gibi sanırım.karbirator hava alıyor oda dışarı atmak için patlama yapiyor.
neyse yarın 10 dan sora çıkarız.bide bana kaska bakarız NALON n61 diye bi kask var 110 euro ama ben bulamadım hep 160 üzerinde fiyatlar.onada bakarız olmassa mj marka bi kask var.
arka lastikte değişecek allaaah para lazım paraa
bende 110 luk düşünüyorum pirelli sport modeli alacaktım ama hem pahalı hemde öndeki modele uymaz ikisinide değiştirmek lazım.
almayacam daha ucuz bi lastik alacam.
lastikcbryu2th1hw0.jpg


içimde SUZUKİ GSXR 600 var :queen: ne de olsa bunu değiştriecez



görkem gözün aydın motora kavuşmussun.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Motosiklet kaskosu makul bir fiyata neleri kapsayabiliyor? Motoru haşat edince mesela...Büyük bir kısmın ödüyor mu kasko?

Bir de yarışlarlarda nasıl oluyor ?

Hasar olduğunda kasko tarafından karşılanır...
Motor pert olursa motor değerine yakın bir miktar karşılanır... Ama tamamen ödenmez...
Yarışları kasko kesinlikle karşılamaz... Fakat yarışta düştüğünü söylemen de gerekmiyor...


movistar


Teşekkür ederim... Lastik konusunda benim kesin fikrimi almak isterseniz... : Öne kesinlikle ellemeyin , arkaya Pirelli Mt75 110/80/17 takın... En ideali budur...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
görkem eğer bahsettiğin lastik dişlimi.mesela senin eski şuanki kullandıgın lastiğin dogru bi seçim oldugunu sanmıyorum.pek anlamam ama ben şahen o lastiği takmam.cross motr lastiği gibi.zevkler tartışılmaz resimlerde öyle görünüyor.
sen genelde bayır çamur geziyordun.
ön lastikte haklısın en iyisi üzerindeki orjinali görünüşüde kullanışıda.
resmini ekleyebilirmisn Pirelli Mt75 110/80/17 nin.emrenin lastiğinin 110 luğu ile bunun arasında bi seçim yaparız.
diğeri 70.00 ytl miş.bu nekadar
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Ooo yarın bayağı iş var desene veysel. O zaman kaska da bakarız, lastiğe de bakarız, ustaya da gideriz. Fekat şu buluşma saatini 12.00 yapsak hiç uykum yok geç yatarsam kalkamam diye korktum da. Tabi yapacağımız işlerin süresi ortalama 3-4 saati bulur bu saatte buluşsak sana uygun mu? Yok değilse beni uyandırma görevi vereceğim de. Ayrıca uykum ağırdır bayağı bir çaldırabilirsin... :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ya ne güzel gezin bakalım... Ben de burada sap sap takılıyorum :cherry:
Özgür sakat , Ertekin çalışıyo... bana da sahile inip boş boş takılmak kalıyo
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Ben hep yalnız gezdim 7 ay boyunca sesim çıktı mı...? he...? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Görkem motorumu alayım bi elimee gezeriz... Az sabret :)

C.tesi bişiler yapalım; sınavdan sonra ben boşum... :)


İlk aldığımda bende uzunca bir süre hep yalnız takıldım dgrmr seni anlayabiliyorum :)
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Aslında yalnız gezmenin de bir iki avantajı yok değil. Limit"sizsiniz" yani istediğin yere git istediğin yerde dur, istediğin yerde kalk, istediğin yap gibi...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yok şaka yapıyorum tabiki... Ama insanın çalışan arkadaşları olması zor valla :p
Şöyle bir gün doyasıya gezemedik... Bir kere de gezi yapmayalım alalım kolamızı çerezimizi inelim sahile muhabbet edelim yaw...
Geziye gittiğimizde tüm zamanımız yolda geçiyor , durduğumuzda da cbr'lara elleşmekten muhabbet edemiyoruz :cherry:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Harbiden bi takılalım, havalarda güzel... :)
ama biz CBR lere elleşmeden duramayız :p
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
tamam uykunu al sen 12:00 de çıkarız.acil iş çıkmaz ise.
bende motru yeni aldıgımda deli gibi kendi başıma dolanıyordum.:) şimdide öyleyim zatende.
torpidoya bi miller atıp dogruca kundunun sonuna gidiyorum.olta da alıyorum balıkları doyurup geliyorum.
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
o zaman ben 12.00'de sizin mağzanın adını unuttum iyi mi? İşte orada (tükkanın önünde) olurum 3 harfli birşeydi de neydi yahu. Afra mıydı? yoksa
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
o zaman ben 12.00'de sizin mağzanın adını unuttum iyi mi? İşte orada (tükkanın önünde) olurum 3 harfli birşeydi de neydi yahu. Afra mıydı? yoksa

:cherry:

Şu lastik konusunda beklemelerini söyleyeceğim... 110 gerçekten ince görünüyor... Hele bir arkayı dökim sonra karar veririm :)
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
tamam,
110 - 120 yi seçemez oldum gözlükleride çıkarmışım farkında deyilim gözlerim agrıdı, ben yatar hepinize iyi geceler
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Hop 1dk. neoluyor, gezimi, toplantımı var?

bana haber vermesseniz küserim valla.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yok yok onlar Antalyada buluşuyorlar... Ben de yarın sap sap dolaşacağım :p
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar dün akşam itibarıyle aranıza katılmış bulunuyorum :queen:
Aldım sonunda cbr 125 imi ama büyük konuştum turuncu asla dedim gittim onu aldım ama renk önemlii değil seviyorum her şekil yaaaa :queen: kısmet :bounce: mutluyum gururluyum :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
yeschim

Hayırlı olsun hoşgeldin :)
Aaaa turuncu çok güzel bi renk bence cbr'da... Kırmızı almasaydım turuncu alacaktım. Kendini gösteren bir renk... Bide simli simli parlıyor :p
Repsol'dan iyidir ::evil::

Güle güle kullan , buluşmalara da bekleriz ::comico::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst