- Katılım
- 17 Ara 2006
- Mesajlar
- 108
tabi ki orjinal lastiğiyle yolda durmuyo diye bişey yok.o şekildede yol tutuşu biçok motora göre mükemmel.Ancak asfalt için 130 luk güzel,yağmurlu havada 130 luk daha çok kayıyo gibi geldi bana.kumda çakılda mıcırda ise bi fark göremedim.orman yoluna da girmek nasip olmadı daha.
Ben asfalt kullanımı için söylüyorum bunları.benim ki asfalt lastiği, asfaltta çok iyi. ama diğerleri için o kadar fazla bilgim yok.o yüzden ukalalık yapmayayım
Ben asfalt kullanımı için söylüyorum bunları.benim ki asfalt lastiği, asfaltta çok iyi. ama diğerleri için o kadar fazla bilgim yok.o yüzden ukalalık yapmayayım
