Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
tabi ki orjinal lastiğiyle yolda durmuyo diye bişey yok.o şekildede yol tutuşu biçok motora göre mükemmel.Ancak asfalt için 130 luk güzel,yağmurlu havada 130 luk daha çok kayıyo gibi geldi bana.kumda çakılda mıcırda ise bi fark göremedim.orman yoluna da girmek nasip olmadı daha.
Ben asfalt kullanımı için söylüyorum bunları.benim ki asfalt lastiği, asfaltta çok iyi. ama diğerleri için o kadar fazla bilgim yok.o yüzden ukalalık yapmayayım :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ne yanı sen sımdı bana ukalamı dıosun:D

not:eek:rman yoluna gırmeyın motor tercıhınız degısebılır

o yolda karsıma 85cc lık kawasakı sahıbı adam cıksa bırebır takas dese evet derdım :D
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
MaLiZiYoo35
Yok ööle bişii :mrgreen: Sadece stickerlar sökülürse sticker parası verirsin o kadar...

savas11
Ben Çanakkalede aştım kendimi :cherry: Bence SS lastik almayın en iyisi enduro :mrgreen:

800 metre sürülmüş tarlayı Cbr ile geçerken... Yorulunca yarı yolda motoru dinlenmek için toprak anaya braktım :mrgreen:

toprakanagy0.jpg
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
ben 130 luk lastiğin faydasını çok gördüm.Hala da görüyorum.Kim ne derse desim motorun yol tutuşu çok fazla artıyor.Kendi motorumda var ve gözlemlediğim şeyi söylüyorum.Atmıyorum yani.Motoru biraz yavaşlattığı doğru.Ama BENCE kesinlikle orjinal lastiği değiştirilmeli.Lastik değiştikten sonra hemen hissediliyo zaten.Motorun arkası daha bi oturaklı oluyo.

Helaaaaaaall Hojamm sen Busunn Efttt En Dogru CÜmle En dOgru tecrübe Cümleleri :cat: :cat:

Arkandayım savas sen busun... xD xD ben 130 luk takıcamm

Gorkem
Görkem abii ne oldu jillianaa :s :s uzuuunnbi uyku çekio gelibaaa
ama nasıl o uykuya yattıı....
düşme flnn mı var sinyaller gitttii sinyaller grenajı çatlatmadı dimi ??
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
tamam dostum ama zevk için bağırttırmıyorum motoru normal kalkıyorum 2.vites ten sonra yapiyor özellikle 2 den üçe geçerken ama ses titremeyle karışık gürültü on düzende gevşeklik olabilir biraz sanırım.yada dediğin gibi normal deviri yükselttiğim için.yada burdan başka bi arkadaşın makinayı kullanınca normal olup olmadıgını tam olarak anlarım.

full koruma


görkem gelde sana bi kahve ısmarlayım:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
movistar

motor yerde çünkü yan sehpayı aç bakalım motor durabiliyormu tarlada :queen:

9.000 devirde tabiki titreyecektir fakat ön ön takımdan çık cızırtı geliyorsa konsol ve cam gevşek olabilir
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
26
ya benimde motorun on kafa grenajın üst taraflarından baya ses yapıyo.içine sünger falan koyduk.ama yine de kar etmedi.bide benimki 7000 devirlerde falan baslıyo ses yapmaya.buna bir care bulan varsa yazsın arkadslar.cok canımı sıkıyo o ses.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
gösterge panelini elinle tut , ileri geriye oynat , eğer oynama çok fazlaysa sana yöntemini gösteririm...
bunun dışında cam vidaların gevşek olabilir... 4 vida kolay sıkılır fakat konsolun altından en alttaki vidayı da sıkmalısın...
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
26
evet gosterge paneli baya bi gelip gidiyo zorladınmı

arkadaslar gecenlerde youtube da cbr125 video ları izliyodum.bi tanesi dikkatimi cekti.makina 150 km hıza ulasıyo.seyrettım ve cok sasırdım.bugune kadar hangi cbr125 e binsem hepsi de 135 km yi gecmedi.hemen videoyu gonderene mail cektm ve beni msn ine eklemiş.arkadas portekizliymiş.motora yaptıgı modifikasyonları sordum.egzosun içini acmıs.içindeki katalizoru sokmüş.bi de hava filtresinin orda (ingilizcem o kadar iyi olmadıgı için pek anlayamadım) filtre kutusunun kapagında sol tarafta bi hava ayarı varmıs.onu yarım tur cevirdigini söyledi.boylece karbiratore daha fazla havanın geldigini ve daha iyi ivmelendigini söyledi.ben bu aralar fazla vaktım olmadıgı için acıpta bakamadım.anlayan arkadslar acıp bi baksınlar.bi de videoyu izlemek isteyenler tıklasın.www.youtube.com/watch?v=O4ff0Rjo2J0
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
iyiymis
modifiyeler
orda 125 cc belli bi sure kalmak gibi bi zorunluluk oldugundan insanlar modifiye edebilio cbrlari
bizde bende dahil olmak uzere gecis motoru olarak kullanildigi icin insanlar para harcamak istemiyor..
yoksa cakardim leo vince kn hava filtresi iridyum buji
gel gorki olmuo sayin seyirciler
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
yahu Harbi öle bişey varmı dışarda(avrupa) motorunu bi süre degişemiyon mu mesela cbr 125 2 sene kullanman gerek ve yavas yavas büyütecen Bu dogrumu ...????
:S:S:s

Abiler Bbyler yahu bişe sorcam Gerçiii konuda açtımda Bldiginiz Motosiklet kiralaya veren yer VArmı yaa İst Da özellikle anlalyaa fln varda biLen Varsa bi sölesinde bakalım...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
arkadaşlar ben geçen honda bayisine gittim bana da dediler 2008 de gelecek ama dediler isdersen 2006 modeli 5000 ytl eye verelim sana göün bu sene çıkacak bence 2007 model fabrikada saklı tutuyorlar ve elerindeki 2006 modeleri satmaya çalışıyorlar ama biz 2007 isdersek ve onların elerinde kalmışlarını almasak ne olacak bir ömür 2006 satamazlar ya :silent: demi arkadaşlar hem bu motor gelmezse katliyam çıkar :p :cherry: yani yapamazlar bunu ben dedim orda bir yetkiliye almanyada var tüm auvrupa ülkelerinde var ben alırım 2006 modeli ama bu sene çıkarsa verecekmisiniz bana 2007 modeli amdam sustu kaldı birşey diyemedi yaaa adam mı böyle yaparlar işte sutururlar hahahaha not: sabır sabır sabır sizin elinizde okadar mall kalsa sizde aynısını demez misiniz arkadaşlar bekleyin bence gelecek adamlar fark edecek 2006 modlei isdemediyimizi getirecekler başka seçenekleri yok :cherry:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
aklinizi basiniza devsirin bence..
cogunuz eminimki cogunuz max 1 sene kullanip satarsiniz bu motoru
ne kadara alicaksiniz sifir cbri 5710(plaka dahil)

o paraya ne motorlar alabiliosunuz bi farkina varin

max nekadara satabilceksiniz o motoru
4000 ytl..

bence hic beklemeyin alin bitane temiz 2006 model
3700 e filan geri kalan parayla aksesuarlarinizi kralindan alirsiniz..
bi tek onu farkli bi de bktn enj. koydular diye motor ucmicak
ayni motor ayni guc..
parayi bu kadar kolay kazaniosaniz o ayri tabi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mantık Olarak 5milyara Çok pahalı Çünki 2.cı el Cbf 250 alırsın bhu fiyata. Ama 3.300 le 3.500 arası 2.cı el temiz Bulunabilir.

Biriyle anlaştım Haziranda Motoru Teslim Alıcam.Biraz Özlerimde

saygı ve sevgilerle..

beyler vıdeolara bı ara verebılırmıyız:)bı sorum olcak cbr rodajdayken 2 kısı bınılemıor dımı(asya motorda oleydı)yoksa rodaj sadece bellı bı devırı gecmeme gıbı bı durummu,ıkı kısı bınmenın bı sakıncası olurmu?daha almadan basladım sormaya

Rodajda normalde 2 kişi bınılmez abi en sağlıklısı 2.bın km ye kadar tek kişi:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
arkadaşlar ben geçen honda bayisine gittim bana da dediler 2008 de gelecek ama dediler isdersen 2006 modeli 5000 ytl eye verelim sana göün bu sene çıkacak bence 2007 model fabrikada saklı tutuyorlar ve elerindeki 2006 modeleri satmaya çalışıyorlar ama biz 2007 isdersek ve onların elerinde kalmışlarını almasak ne olacak bir ömür 2006 satamazlar ya :silent: demi arkadaşlar hem bu motor gelmezse katliyam çıkar :p :cherry: yani yapamazlar bunu ben dedim orda bir yetkiliye almanyada var tüm auvrupa ülkelerinde var ben alırım 2006 modeli ama bu sene çıkarsa verecekmisiniz bana 2007 modeli amdam sustu kaldı birşey diyemedi yaaa adam mı böyle yaparlar işte sutururlar hahahaha not: sabır sabır sabır sizin elinizde okadar mall kalsa sizde aynısını demez misiniz arkadaşlar bekleyin bence gelecek adamlar fark edecek 2006 modlei isdemediyimizi getirecekler başka seçenekleri yok :cherry:

@Juniors kaklı olabilir.bencede ikinci el alın kesinlikle.çünki biraz kullandıktan sonra kesmez olacak.büyütmeyi düşünececeksin.ilerde er 5 olabilir mesela:)

-yarın motoru 12000 km bakımına götürüyorum.bugun 12000 i gördüm
bakım fiyatını bakımda neler yapıldığı hakkında biraz ön bilgi aldım servisten. extra parça ihityacı olmaz ise şayet 70 ila 80 ytl arasında tutuyormuş.extra bişey çıkacağını zannetmiyorum.
ön düzenden gelen ses vb. bikaç şikayetim var onları yazılı olarak usta başına vermeyi düşünüyorum.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
aklinizi basiniza devsirin bence..
cogunuz eminimki cogunuz max 1 sene kullanip satarsiniz bu motoru
ne kadara alicaksiniz sifir cbri 5710(plaka dahil)

o paraya ne motorlar alabiliosunuz bi farkina varin

max nekadara satabilceksiniz o motoru
4000 ytl..

bence hic beklemeyin alin bitane temiz 2006 model
3700 e filan geri kalan parayla aksesuarlarinizi kralindan alirsiniz..
bi tek onu farkli bi de bktn enj. koydular diye motor ucmicak
ayni motor ayni guc..
parayi bu kadar kolay kazaniosaniz o ayri tabi..

Doğru söze ne denirki :cat: Aradaki tek fark 2007 cbr'ın enjeksiyonlu olması zaten bu motorun deposuna işeseniz 20 km gidersiniz. Bence deymez. Alın 2. el CBR
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Yeni başlayacaklara!

Arkadaşlar merhaba.

Bu topic'teki bütün mesajları okuduktan sonra ::baaas:: bende aranıza katılmak istiyorum, fakat CBR 125R hakkında biraz kararsızım.

Ben de çoğu arkadaş gibi racing motorlara meraklıyım ve bu amaçla giriş seviyesi için bu motorla başlamak ideal gözüküyor. Ancak bir süre kullanıp sonra daha güçlü makinelere geçme durumu da insanı maddi açıdan düşündürüyor.

Bu sebepten CBR 125 in racing motorlara görünüm dışında ne kadar benzerlik gösterdiğini merak ediyorum, sürüş stili bakımından. Yoksa CBF 150 veya YBR serisinden sadece görüntü ve malzeme kalitesi olarak mı ayrılmakta. Sonuçta tecrübe kazanmak için alacağız ilk motorsikleti. Siz hangisini tavsiye edersiniz.

Sonuçta ithalatçı firma sinekten yağ çıkartma planları yaparken ::lac:: bize de ince eleyip sık dokumak düşüyor.
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
elegant benim sana tavsiyem kesinlikle cbr 125 al.çünkü sen daha yüksek cc li motorlar istiosun.bu motor senin baslangıc motorun olacaktır.maddi acıdanda düsünüosan cok temiz 2. el cbr 125 ler war.onlara bakabilirsin(3.750-4000 arası).
eger cbr da tereddüt ediyorsan git bi honda bayiine otur motorun üstüne kendin kakarını wer.
ben sahsen oyle yaptım.:)
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Adana'da oturduğum için fazla ikinci el alternatifi olmuyor ve genelde birinci el alma taraftarıyım. CBF veya YBF düşünme sebebimse hem az para bağlamak hem de satarken daha rahat olur diye düşünüyorum.

Ama esas amacım racing'e yönelik tecrübe edinmek.
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
bak işte sen de diosun.racing tipi istiyorum die.bunun altenatifi yok bence.tabikide cbr 125.
cbf istiosunda 150 likmi:pr: bence yanlıs yaparsın.

beyler bayanlar bu arada saat 15.50 de gp ispanya ayagı sıralama turları baslayacaktır.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst