Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
106
@hakaniko
Güzel olmuş eline sağlık fakat egsos büyük olmuş biraz =)
Ön zaten 2007 cbr fakat aynalar güzell olmuş.
Plakalık kalsın... =)

@ali307
Doğru duymuşsun... Sürat yapılabilecek en son motorlardan biri bu eğer Today50 almazsan... Dylan 150 mesela çok rahat geçiyor cbr'ı...

BEN SÖYLEN KİŞİNİN YALANCISIYIM:cat:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
birde Repsol 'e yapabilirmisn kafa degişikligini.!

CBR 125’in 2007 yenilikleri:

Gösterge paneli yenilenmiş

Yeni Çift optik far direk CBR 600/1000 RR dan alınmış.

Enjeksiyon sistemi çalışması yeniden düzenlenip, PGM-FI idle yönetim sistemi IACV ile güçlendirilmiş

Hava kirliliğine karşı HECS3 sistemi ile katalizör ve oksijen sondası eklenmiş.

2007 renk seçenekleri; kırmızı, mavi, siyah ve beyaz.
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Bravo bak sonuncu resim güzel olmuş... Fakat bizim motorlarda plakalığı çıkarmak için eline bi testere alıp bağlantı yerinden kesmek gerekiyor , çünkü plakalık ile bagaj komple. Bu yüzden plakalıksız cbr benim kitabımda yokk :p

Ön çok güzel , umarım ben de şu kapağı bitirdikten sonra kafa grenajı dökme konusunda çalışacağım...

Görkem abi sen daha arka kapagı bitiremedin hatta 1 ay dedin ön grenajı nası yapıcann merakk etmeya başşladım vallaa kaçç sene vericen peki bize:mrgreen: :mrgreen: :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
omer daha 1 ay dolmadı
1 aylık sure straforun alındıgı zaman basladıgına gore
demek kı vakıt var hala kı bıtmek uzere bıldıgım kadarıyla kalıp
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@dark07
yani hiç bi yenilik yok :p

Evet bayağı şekillendi fakat ööle sıradan birşey olmayacak valla... siz sabredin...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bence Ybr'den sonra Hyo Gt250R'a geçebilirsin... Veya Er-5 düşünebilirsin...
Avatar çok güzelmiş...
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
170
***Aktif üyeler Kırmızı ile yazılmıştır.

liste başında yazılmışta arkadaşallr biz konulara fransız kalıyoruz da o yüzden aktif değiliz bu arada bende yokum listede dert etme sende derra kardeşm
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
bu da benden karma

eksoz=600F 1000RR 125R


plakalığıda silsemmi acabaa


cbruy8.jpg

aynalar tam süper olmuş ben söktüm aynaları zaten soldakı dokumden kırılmıştı sağdakınıde ben soktum şimdi resimdeki gibi greneja monte edecek usta bulmak var.......... plakalığı kesmek yerıne daha değişik bırşey yapılabılnır ama ne? bende bılmıyorum....... egzos devıl veya arow olsa iyi olur ama şu an para yok.........neyse baharı bır kaç şey değişir........
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
106
plakayı silince hiç hos durmuyo.benim arkadas plakalığı kaldırmıstı ve kare seklinde plastikten küçük plaka koydu cok güzel görünüyo bi dene istersen.plakalığı cıkartınca cok cıplak gözüküyo...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
listede benim neden ismim yok,bende cbr 125 r kullanıyorumm,küstüm:(

Küsme küsme... Ekledim... :rendeer:

***Aktif üyeler Kırmızı ile yazılmıştır.

liste başında yazılmışta arkadaşallr biz konulara fransız kalıyoruz da o yüzden aktif değiliz bu arada bende yokum listede dert etme sende derra kardeşm

Aktif üyelerin belirlenmesi , listede ismi yazılı olup da topic'e hiç katkısı olmayan arkadaşları ayırmak , ayrıca buluşma ve etkinliklerde haberleşmenin daha kolay olmasını sağlamak amacıyladır...
Seni de ekledim listeye , bir de Ad,Soyad,mail alabilir miyim?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
o listeye cok guncel olmadıgı ıcın kırmızı ıle ısaretlendı aktıf olanlar..
zaten cok fazla bı fonksıyonu yok bence:)
konulara nıye fransız kalıosunuz onu anlamadım yakamoz
atom muhendıslıgı yapmıoruz burda:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
CBR cılar,hakkınızda söylediğim onca sözü yutup özür diliyorum :p

Sen olanca lafı söyle erkek arkadaşın sana uyuzluk olsun diye sırf kıllık yapar gibi CBR alsın.Mavi cillooooppppp gibi valla :mrgreen:
Yaza büyütcek,diyorum bende CBR a mı geçsem :p :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sen ne istiyorsun benden bugün ya :p Zati sadece artçılıkla kalır, ben XT 125 alacağım...:) :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst